Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Remonty ulic i dróg gminnych w 2007r.”

 

CPV –45.23.31.42-6

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest remont ulic i dróg na terenie miasta i gminy w Końskich w 2007r. w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach:

Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową.

W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:

1.      dla ubytków o powierzchni do 10 m2

·         wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów,

·         oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu,

·         skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca,

·         rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej,

·         zagęszczenie ułożonej mieszanki,

·         skropienie bitumem krawędzi i zamiałowanie,

2.      dla ubytków o powierzchni powyżej 10 m2

·         wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych,

3.      dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie.

·         remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna.

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-5 SST.

Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem

W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:

·         oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju,

·         oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń,

·         wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca),

·         zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami.

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.

Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.

W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:

·         oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze,

·         rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm,

·         zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym,

·         sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej.

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Termin realizacji zamówienia:  do 31.03.2008r.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)      wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.

e)      dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w tym:

·         dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna

·         dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna

·         dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.    Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

2.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.    Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.    Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem

5.    Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych.

6.    Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:

·               dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna

·              dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna

·              dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec

 

Wadium – nie jest wymagane

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 23 marca 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 marca 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49,         wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07 marca 2007r.


 

 

ZP.-341/11/1/2007                                                         Końskie, dn. 09.03.2007 r.

 

 

Otrzymują

uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty ulic i dróg gminnych w 2007r.”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) wprowadza modyfikację terminu składania i otwarcia ofert.

W Rozdziale B „INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW.” modyfikuje się następujące punkty:

·              pkt 7 ppkt 7.9 lit.a) zamiast zapisu: „UWAGA: nie otwierać przed 23 marca 2007r. godzina 10.00” wprowadza się zapis: „UWAGA: nie otwierać przed 10 kwietnia 2007r. godzina 10.00”

·              pkt 8 ppkt 8.2 zamiast zapisu: „Termin składania ofert upływa dnia 23 marca 2007 r o godzinie 900./czasu lokalnego/” wprowadza się zapis: „Termin składania ofert upływa dnia 10 kwietnia  2007 r o godzinie 900./czasu lokalnego/”

·              pkt 8 ppkt 8.5 zamiast zapisu : „Otwarcie ofert nastąpi w dniu  23 marca 2007 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/  w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój  nr 18 – sala konferencyjna, wprowadza się zapis: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 kwietnia  2007 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/  w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój  nr 18 – sala konferencyjna.

 

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/16 11:24:12
Redaktor: Administrator