Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remonty ulic i dróg gminnych w 2007r.”
CPV –45.23.31.42-6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont ulic i dróg na terenie miasta i gminy w Końskich w 2007r. w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach:
Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
1. dla ubytków o powierzchni do 10 m2
· wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
· oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu,
· skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca,
· rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej,
· zagęszczenie ułożonej mieszanki,
· skropienie bitumem krawędzi i zamiałowanie,
2. dla ubytków o powierzchni powyżej 10 m2
· wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych,
3. dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie.
· remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna.
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-5 SST.
Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
· oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju,
· oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń,
· wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca),
· zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami.
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.
Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
· oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze,
· rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm,
· zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym,
· sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej.
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–4 OST i D-6 SST.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: do 31.03.2008r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem.
e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w tym:
· dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna
· dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna
· dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno – asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 – dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 – dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych.
6. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:
· dla zadania nr 1 – recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna
· dla zadania nr 2 – samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna
· dla zadania nr 3 – samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec
Wadium – nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 23 marca 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 marca 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07 marca 2007r.
ZP.-341/11/1/2007 Końskie, dn. 09.03.2007 r.
Otrzymują
uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty ulic i dróg gminnych w 2007r.”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) wprowadza modyfikację terminu składania i otwarcia ofert.
W Rozdziale B „INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW.” modyfikuje się następujące punkty:
· pkt 7 ppkt 7.9 lit.a) zamiast zapisu: „UWAGA: nie otwierać przed 23 marca 2007r. godzina 10.00” wprowadza się zapis: „UWAGA: nie otwierać przed 10 kwietnia 2007r. godzina 10.00”
· pkt 8 ppkt 8.2 zamiast zapisu: „Termin składania ofert upływa dnia 23 marca 2007 r o godzinie 900./czasu lokalnego/” wprowadza się zapis: „Termin składania ofert upływa dnia 10 kwietnia 2007 r o godzinie 900./czasu lokalnego/”
· pkt 8 ppkt 8.5 zamiast zapisu : „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 marca 2007 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój nr 18 – sala konferencyjna, wprowadza się zapis: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 kwietnia 2007 roku o godzinie 1000 /czasu lokalnego/ w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój nr 18 – sala konferencyjna.