Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Przebudowa ulic: Nowej, Źródlanej i części Kościeliskiej
w Końskich wraz z naniesioną trasą przyłączy wodociągowych
w ul. Nowej na mapie do celów projektowych celem przedłożenia do Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych Starostwa Powiatowego w Końskich.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na przebudowie ulic Nowej, Źródlanej i części Kościeliskiej w Końskich wraz z mapą do celów projektowych z naniesioną trasą przyłączy wodociągowych w ul. Nowej.
Przedmiot zamówienia winien obejmować :
· przebudowę ulicy Nowej – długości około 310 m, jedna jezdnia o szerokości 5m, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I polegającą na ;
– odwodnieniu ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnego oraz ewentualnie budowę kanalizacji deszczowej wraz z możliwością włączenia się w ul. Źródlanej i dalej z separatorem w ciek płynący od zalewu przy ul. Browarnej;
– zaprojektowaniu obustronnych chodników (opasek)o szerokości do 0,5m;
– naniesieniu trasy przyłączy wodociągowych na mapie do celów projektowych celem przedłożenia do Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych Starostwa Powiatowego w Końskich;
· przebudowę ulicy Źródlanej – długości około 250 m, jedna jezdnia o szerokości 5,0m klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I polegającą na;
– odwodnieniu ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
– zaprojektowaniu obustronnych chodników o szerokości do 2m;
– odwodnieniu ulicy poprzez zaprojektowanie kanalizacji deszczowej z możliwością odprowadzenia wód opadowych poprzez separator do cieku;
· przebudowę ul. Kościeliskiej – długości około 220m jako ciąg pieszo – jezdny o szerokości 5m, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I polegającą na;
– odwodnieniu ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
– odwodnieniu ulicy poprzez zaprojektowanie kanalizacji deszczowej z możliwością odprowadzenia wód opadowych poprzez separator do cieku;
– przebudowie przepustu 3 x Æ 80 z murkami czołowymi o długości 8m;
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 210 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa projekty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. wykonali dwa projekty polegające na opracowaniu dokumentacji projektowych na budowę lub przebudowę ulic.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch projektów, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowych na budowę lub przebudowę ulic z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - załącznik nr 4 do oferty przetargowej)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz w 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 26 kwietnia 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 kwietnia 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga
tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,
e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530