Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont i budowa chodników na terenie
miasta i gminy Końskie.”
CPV – 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów i budowy chodników polegające na wymianie zużytej nawierzchni z płyt betonowych na kostkę wibroprasowaną o łącznej powierzchni ok. 1475 m²
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
ZADANIE 1
Remont chodnika przy ul. Wojska Polskiego – od ulicy Warszawskiej w kierunku Koneckiej Spółdzielni Mieszkaniowej (str. lewa).
Roboty będą polegały na:
Ø rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na odległość do 2km w ilości 633 m2,
Ø rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 2 km w ilości 422 m,
Ø wykonaniu koryta w gruncie kat. II –IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km w ilości 63,3 m3,
Ø wykonaniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 422 m,
Ø wykonaniu warstwy odsączającej z piasku grubości 5 cm pod chodnikiem w ilości 31,65 m3,
Ø ułożeniu chodnika z kostki betonowej (wzór konecki, szaro-czerwonej) gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej 1 : 4 gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 633 m2.
ZADANIE 2
Remont chodnika przy ulicy Staszica w Sielpi .
Roboty będą polegały na:
Ø rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na
odległość do 10 km w ilości 94 m²,
Ø rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 10 km w ilości 45 m,
Ø ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 45 m,
Ø ułożeniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej 1 : 4 gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 94 m².
ZADANIE 3
Remont chodnika przy ul. Traugutta w Końskich.
Roboty będą polegały na:
Ø rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych wraz z odwozem odległość do 2 km
w ilości 380 m2
Ø rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 2 km w ilości 190 m
Ø wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika w ilości 38 m3
Ø wykonaniu warstwy odcinającej z piasku grubości 5 cm pod chodnikiem w ilości 380 m2
Ø ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 190 m,
Ø ułożeniu chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm w ilości 380 m2
ZADANIE 4
Remont chodnika na ul. Szwieca Robota w Końskich.
Roboty będą polegały na:
Ø rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych wraz z odwozem w ilości 46 m2
Ø wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika przy średniej dr. 15 cm z odwozem na odległość do 2km w ilości 35,7 m3
Ø wykonaniu warstwy odcinającej z piasku grubości 5 cm pod chodnikiem w ilości 196 m2
Ø ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 119 m,
Ø ułożeniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w ilości 196 m2
Ø wykonaniu podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 15cm po zagęszczeniu w ilości 42 m2
Ø wykonaniu zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm (kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm w ilości 42 m2
ZADANIE 5
Budowa chodnika na ulicy Kołłątaja w Końskich.
Roboty będą polegały na:
Ø wykonaniu koryta w gr. II-IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika przy średniej głębokości do 20cm z odwozem na odległość do 2 km w ilości 25,8 m³
Ø wykonaniu warstwy odsączającej pod chodnikiem gr. 10cm po zagęszczeniu w ilości
129,2 m2
Ø ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 76 m
Ø wykonaniu chodnika z kostki brukowej (kolor szary) grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5cm w ilości 129,2 m2
Ø rozbiórce krawężników betonowych ułożonych na ławie betonowej w ilości 10 szt.
Ø ułożeniu krawężników pochodzących z rozbiórki na ławie betonowej z oporem z betonu
B–10 do niwelety chodnika w ilości 10 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pożądany termin realizacji zamówienia: 42 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
6. Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) .
7. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 15 października 2007 r. o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 października 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Jerzy Michalski – Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga
tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,
e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 24.09.2007r.