Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na 

 

Remont i budowa chodników na terenie

miasta i gminy Końskie.

 

CPV – 45.23.32.20-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów i budowy chodników polegające na wymianie zużytej nawierzchni z płyt betonowych na kostkę wibroprasowaną o łącznej powierzchni ok. 1475 m²

Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:

ZADANIE 1

Remont chodnika przy ul. Wojska Polskiego – od ulicy Warszawskiej w kierunku Koneckiej Spółdzielni Mieszkaniowej (str. lewa).

Roboty będą polegały na:

Ø      rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na odległość do 2km w ilości 633 m2,

Ø       rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 2 km w ilości 422 m,

Ø      wykonaniu koryta w gruncie kat. II –IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km w ilości 63,3 m3,

Ø      wykonaniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 422 m,

Ø      wykonaniu warstwy odsączającej z piasku grubości 5 cm pod chodnikiem w ilości 31,65 m3,

Ø       ułożeniu chodnika z kostki betonowej (wzór konecki, szaro-czerwonej) gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej 1 : 4 gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 633 m2.

 

ZADANIE 2

Remont chodnika przy ulicy Staszica w Sielpi .

Roboty będą polegały na:

Ø     rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na

odległość do 10 km w ilości 94 m²,

Ø     rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 10 km w ilości 45 m,

Ø      ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 45 m,

Ø     ułożeniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej 1 : 4 gr. 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 94 m².

 

ZADANIE 3

Remont chodnika przy ul. Traugutta w Końskich.

Roboty będą polegały na:

Ø      rozbiórce istniejącego chodnika z  płyt betonowych  wraz z odwozem odległość do 2 km

w ilości 380 m2

Ø      rozbiórce  obrzeży  betonowych z odwozem na odległość do 2 km w ilości 190 m

Ø       wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika w ilości  38 m3

Ø      wykonaniu warstwy odcinającej z piasku grubości 5 cm pod chodnikiem w ilości 380 m2

Ø      ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 190 m,

Ø       ułożeniu chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm w ilości 380 m2

 

ZADANIE 4

Remont chodnika na ul. Szwieca Robota w Końskich.  

Roboty będą polegały na:

Ø      rozbiórce istniejącego chodnika z  płyt betonowych  wraz z odwozem w ilości 46 m2

Ø      wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika przy średniej dr. 15 cm z odwozem na odległość do 2km w ilości 35,7 m3

Ø       wykonaniu warstwy odcinającej z piasku grubości 5 cm pod chodnikiem w ilości 196 m2

Ø      ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 119 m,

Ø      ułożeniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w ilości 196 m2

Ø      wykonaniu podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 15cm po zagęszczeniu w ilości 42 m2

Ø      wykonaniu zjazdów z kostki brukowej  gr. 8cm (kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm w ilości 42 m2

 

ZADANIE 5

Budowa chodnika na ulicy Kołłątaja w Końskich.

Roboty będą polegały na:

Ø      wykonaniu koryta w gr. II-IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika przy średniej głębokości do 20cm z odwozem na odległość do 2 km w ilości 25,8 m³

Ø      wykonaniu warstwy odsączającej pod chodnikiem gr. 10cm po zagęszczeniu w ilości

129,2 m2

Ø      ułożeniu obrzeży betonowych 20 x 6 x 100 w ilości 76 m

Ø      wykonaniu chodnika z kostki brukowej (kolor szary) grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5cm w ilości 129,2 m2

Ø      rozbiórce krawężników betonowych ułożonych na ławie betonowej w ilości 10 szt.

Ø      ułożeniu krawężników pochodzących z rozbiórki na ławie betonowej z oporem z betonu

B–10 do niwelety chodnika w ilości 10 szt.

 

Zamawiający   dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 42 dni od daty podpisania umowy.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

5.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

6.      Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) .

7.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia  15 października  2007 r. o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia  15 października 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Jerzy Michalski – Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga

 tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,

e-email: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu  24.09.2007r.

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 10:50:01
Redaktor: Administrator