Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Wykonanie i montaż nagrobka na mogile dzieci martwo narodzonych znajdującej się na terenie cmentarza parafialnego przy ulicy Browarnej
w Końskich”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie i montaż nagrobka na mogile dzieci martwo narodzonych znajdującej się na terenie cmentarza parafialnego przy ul. Browarnej
w Końskich

 

Przedmiot zamówienia:

 

Ø      Opracowanie koncepcji wykonania i montażu nagrobka oraz uzyskanie jej akceptacji

Ø      Wykonanie i montaż nagrobka z granitu koloru jasnego, płytą pochyloną o wymiarach 1,12 m x 2,36 m

Ø      Wykonanie na płycie krzyża oraz napisu o treści „Grób dzieci martwo narodzonych”

Ø      Wykonanie wokół nagrobka opaski z kostki brukowej wraz z obrzeżami trawnikowymi

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 31.10.2007r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.   Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca 

     określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

2.      Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

3.      Termin wykonania przedmiotowego zadania – 1 miesiąc od daty podpisania umowy.

4.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik 

      nr 2).

 

 

 

Załączniki:

 

1.                  Formularz ofertowy.

2.                  Projekt umowy.


 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Wykonanie i montaż nagrobka na mogile dzieci martwo narodzonych znajdującej się na terenie cmentarza parafialnego przy ulicy Browarnej
w Końskich”

 

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         .......................................................................................................................

Dokładny adres: ..........................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.      Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto .......................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .....................

      (słownie: .........................................................................................................)

 

2.      Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy.

3.      Udzielamy 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace.

4.      W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

5.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 


 

Załącznik nr 2

P R O J E K T   U M O W Y

 

zawartej w dniu .....................  2007 r. pomiędzy  Gminą Końskie  zwaną dalej 
„Zleceniodawcą” reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy  – mgr Krzysztofa  Obratańskiego

przy kontrasygnacie p.o. Skarbnika Miasta i Gminy Beaty Lis

 

a

 ..................................zwanym dalej „ Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez: 

................................................................................................................................

treści następującej :

 

§ 1.

 

Zleceniodawca zleca, a zleceniobiorca przyjmuje do realizacji następujący zakres robót:

 

Ø      Opracowanie koncepcji wykonania i montażu nagrobka oraz uzyskanie jej akceptacji

Ø      Wykonanie i montaż nagrobka z granitu koloru jasnego, płytą pochyloną o wymiarach 1,12 mx2,36 m

Ø      Wykonanie na płycie krzyża oraz napisu o treści „Grób dzieci martwo narodzonych”

Ø      Wykonanie wokół nagrobka opaski z kostki brukowej wraz z obrzeżami trawnikowymi

 

                                                                          § 2.

 

Zlecone prace zostaną wykonane w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 

 

§ 3.

 

Materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zapewni we własnym zakresie Zleceniobiorca.

 

§ 4.

 

Zleceniobiorca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia.

 

§ 5.

 

1. Po wykonaniu prac wymienionych w § 1 teren powinien zostać uporządkowany.

2. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w czasie 

   wykonywania przedmiotu umowy.

 

 

 

 

 

§ 6.

                                                                       

1.Nadzór nad realizacją robót będących przedmiotem umowy sprawować będzie Grażyna Jabłońska – Inspektor w Wydziale Urbanistyki Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Końskich.

 

§ 7.

 

1.        Za  wykonanie  prac  objętych  niniejszą  umową  „ Zleceniobiorca „  otrzyma wynagrodzenie brutto w  wysokości ......………………….............zł brutto.

2.        Należność za wykonanie przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni wraz z protokołem odbioru robót

3.        Wartość wykonania zleconych prac podana w pkt.1 nie może  ulec zmianie   w czasie trwania umowy. 

4.        W razie zwłoki w wypłacaniu należności określonych w pkt. 1 Zleceniodawca płacił będzie Zleceniobiorcy odsetki w wysokości  ustawowej.

 

§ 8.

 

1. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy karę umowną :

Ø      w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5%  wartości umowy za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10 % wartości  umowy,

Ø      za odstąpienie od umowy przez Zleceniodawcę z przyczyn za które         odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca w wysokości 10% wynagrodzenia   umownego za przedmiot umowy.                                                

2. Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność  ponosi Zleceniodawca  w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.

 

§ 9.

 

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku niewłaściwego wykonywania warunków umowy przez Zleceniobiorcę .

 

§ 10.

 

1.        Zleceniobiorca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie    roboty.

2.        W przypadku wystąpienia wad ukrytych Zleceniodawca prześle  Zleceniobiorcy reklamację, na którą Zleceniobiorca jest  zobowiązany udzielić    odpowiedzi na piśmie w ciągu 7 dni.

3.        Brak odpowiedzi w umówionym    terminie oznacza zgodę na reklamację.

  4.   Jeżeli zlecone prace zostaną wykonane z wadami, bądź  z usterkami, lub jeżeli   wystąpią      one w okresie gwarancyjnym Zleceniodawca może żądać od   Zleceniobiorcy niezwłocznego ich usunięcia.

5   Jeżeli Zleceniobiorca nie usunie w określonym czasie wad i usterek   Zleceniodawca ma prawo na koszt Zleceniobiorcy  dokonać naprawy lub zlecić  to innemu wykonawcy.

 


§ 11.

 

W sprawach nie unormowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego .

 

§ 12.

 

Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny .

 

 

§ 13.

 

Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 14.

 

Umowę   niniejszą   sporządzono   w   dwóch   jednobrzmiących  egzemplarzach  po jednym dla każdej ze stron.

 

 
 
 
ZLECENIOBIORCA                                                                       ZLECENIODAWCA



Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2007/10/24 13:54:42
Redaktor: Administrator