ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Wykonanie i montaż nagrobka na mogile dzieci martwo narodzonych znajdującej się na terenie cmentarza parafialnego przy ulicy Browarnej
w Końskich”
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie i montaż nagrobka na mogile dzieci martwo narodzonych znajdującej się na terenie cmentarza parafialnego przy ul. Browarnej
w Końskich
Przedmiot zamówienia:
Ø Opracowanie koncepcji wykonania i montażu nagrobka oraz uzyskanie jej akceptacji
Ø Wykonanie i montaż nagrobka z granitu koloru jasnego, płytą pochyloną o wymiarach 1,12 m x 2,36 m
Ø Wykonanie na płycie krzyża oraz napisu o treści „Grób dzieci martwo narodzonych”
Ø Wykonanie wokół nagrobka opaski z kostki brukowej wraz z obrzeżami trawnikowymi
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 31.10.2007r.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca
określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
2. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
3. Termin wykonania przedmiotowego zadania – 1 miesiąc od daty podpisania umowy.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik
nr 2).
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Wykonanie i montaż nagrobka na mogile dzieci martwo narodzonych znajdującej się na terenie cmentarza parafialnego przy ulicy Browarnej
w Końskich”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: .......................................................................................................................
Dokładny adres: ..........................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość netto .......................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy.
3. Udzielamy 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
4. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
5. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
P R O J E K T U M O W Y
zawartej w dniu ..................... 2007 r. pomiędzy Gminą Końskie zwaną dalej
„Zleceniodawcą” reprezentowaną przez:
Burmistrza Miasta i Gminy – mgr Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie p.o. Skarbnika Miasta i Gminy Beaty Lis
a
..................................zwanym dalej „ Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez:
................................................................................................................................
treści następującej :
§ 1.
Zleceniodawca zleca, a zleceniobiorca przyjmuje do realizacji następujący zakres robót:
Ø Opracowanie koncepcji wykonania i montażu nagrobka oraz uzyskanie jej akceptacji
Ø Wykonanie i montaż nagrobka z granitu koloru jasnego, płytą pochyloną o wymiarach 1,12 mx2,36 m
Ø Wykonanie na płycie krzyża oraz napisu o treści „Grób dzieci martwo narodzonych”
Ø Wykonanie wokół nagrobka opaski z kostki brukowej wraz z obrzeżami trawnikowymi
§ 2.
Zlecone prace zostaną wykonane w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy.
§ 3.
Materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zapewni we własnym zakresie Zleceniobiorca.
§ 4.
Zleceniobiorca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia.
§ 5.
1. Po wykonaniu prac wymienionych w § 1 teren powinien zostać uporządkowany.
2. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w czasie
wykonywania przedmiotu umowy.
§ 6.
1.Nadzór nad realizacją robót będących przedmiotem umowy sprawować będzie Grażyna Jabłońska – Inspektor w Wydziale Urbanistyki Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Końskich.
§ 7.
1. Za wykonanie prac objętych niniejszą umową „ Zleceniobiorca „ otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości ......………………….............zł brutto.
2. Należność za wykonanie przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni wraz z protokołem odbioru robót
3. Wartość wykonania zleconych prac podana w pkt.1 nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.
4. W razie zwłoki w wypłacaniu należności określonych w pkt. 1 Zleceniodawca płacił będzie Zleceniobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 8.
1. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy karę umowną :
Ø w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10 % wartości umowy,
Ø za odstąpienie od umowy przez Zleceniodawcę z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.
2. Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zleceniodawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.
§ 9.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku niewłaściwego wykonywania warunków umowy przez Zleceniobiorcę .
§ 10.
1. Zleceniobiorca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.
2. W przypadku wystąpienia wad ukrytych Zleceniodawca prześle Zleceniobiorcy reklamację, na którą Zleceniobiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na piśmie w ciągu 7 dni.
3. Brak odpowiedzi w umówionym terminie oznacza zgodę na reklamację.
4. Jeżeli zlecone prace zostaną wykonane z wadami, bądź z usterkami, lub jeżeli wystąpią one w okresie gwarancyjnym Zleceniodawca może żądać od Zleceniobiorcy niezwłocznego ich usunięcia.
5 Jeżeli Zleceniobiorca nie usunie w określonym czasie wad i usterek Zleceniodawca ma prawo na koszt Zleceniobiorcy dokonać naprawy lub zlecić to innemu wykonawcy.
§ 11.
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego .
§ 12.
Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny .
§ 13.
Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 14.
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZLECENIOBIORCA ZLECENIODAWCA