O G Ł O S Z E N I E
Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Przebudowa drogi gminnej o nr ew. gr. 469 w m. Piła w km 0 + 000 ÷ 0 + 285 tj. na długości 285 m oraz wykonanie projektu organizacji ruchu w rejonie skrzyżowania drogi krajowej
nr 42 i drogi gminnej o nr ew. gr. 469 wraz
z realizacją ww. projektu.”
CPV – 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 137), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na „Przebudowę drogi gminnej o nr ew. gr. 469 w m. Piła w km 0 + 000 ÷ 0 + 285 tj. na długości 285 m oraz wykonanie projektu organizacji ruchu w rejonie skrzyżowania drogi krajowej nr 42 i drogi gminnej o nr ew. gr. 469 wraz z realizacją ww. projektu”
Przebudowa będzie polegała na :
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty , które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
-
dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, a w tym: walec stalowy, zagęszczarka, samochód skrzyniowy do przewozu materiału, samochód samowyładowczy.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
-
Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
-
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
-
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
-
Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa,
-
Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: wytwórnia mas bitumicznych (WMB), układarka masy bitumicznej, walce – stalowe, ogumione, równiarka
-
Kosztorys ofertowy.
-
Harmonogram rzeczowo – finansowy.
Wadium – nie jest wymagane
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 14 sierpnia 2006 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 sierpnia 2006 r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
-
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - Jerzy Michalski, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 146.
-
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej - Dorota Sęga, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137
fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl,
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530