Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2006/2007 na terenie miasta i gminy Końskie.”
CPV – – 90.21.20.00-6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe, zimowe utrzymanie dróg gminnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie Nr 1
Utrzymanie ulic i dróg gminnych (wiejskich) przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli.
Zadanie Nr 2
Utrzymanie ulic miejskich przy zastosowaniu solanki lub mieszanki piasku i soli.
Zadanie Nr 3
Utrzymanie ulic miejskich przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 15.04.2007r..
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
d) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotowego zadania
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, a w tym:
Ø dla zad. nr 1 – co najmniej: 2 pługopiaskarki, 2 pługi średnie, 1 pług ciężki
Ø dla zad. nr 2 – co najmniej: 1 pługosolarka, 1 pługopiaskarka, 1 pług średni,
Ø dla zad. nr 3 – co najmniej: 1 pługopiaskarka, 2 pługi średnie,
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 17 października 2006 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17 października 2006r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,
e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Końskie, dn. 13.10.2006 r.
ZP.-341/49/2/2006
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2006/2007 na terenie miasta i gminy Końskie.”
Zamawiający wprowadza modyfikację zapisu w Rozdziale D „Formularz ofertowy” pkt 8 ppkt d.
Wykreśla się ppkt d – Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, – załącznik nr 5.
W SIWZ Rozdział B pkt 2 ppkt 2.2 Zamawiający nie żąda w/w dokumentu.
Zamawiający w Rozdziale D Formularz ofertowy omyłkowo wpisał ppkt d dotyczący wykazu osób.
Końskie 13.10.2006r.
ZP- 341/49/1/2006
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2006/2007 na terenie miasta i gminy Końskie..”
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1
Zwracam się z zapytaniem odnośnie SIWZ rozdział B pkt 2 dotyczącym wykazu oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym. SIWZ nie wymaga przedstawienia Certyfikatu Kompetencji Zawodowych oraz Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. Dz.U.2003 nr 149 poz.1452 z późniejszymi nowelizacjami oraz Prawo o Ruchu Drogowym nakłada na każdego przedsiębiorcę wykonującego usługi transportowe obowiązek posiadania w/w dokumentów.
Odp.
Zamówienie pn: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2006/2007 na terenie miasta i gminy Końskie”, jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 60 000 euro.
Zamawiający na podst. art. 26 ust. 1 ustawy- prawo zamówień publicznych żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8.
W związku z tym, Zamawiający nie ma obowiązku żądania Certyfikatu Kompetencji Zawodowych oraz Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.
Pyt. 2
Dlaczego nośnikami pługów odśnieżnych średnich nie mogą być samochody o ładowności powyżej 8t?
Odp.
Zapis w SST w rozdziale I pkt 1.4.17 wynika z warunków technicznych nośnika do pługów średnich, gdzie wystarczy samochód ciężarowy do 8t nośności. W związku z powyższym nie zabrania się użyć jako nośnika do pługów średnich samochodu ciężarowego o ładowności powyżej 8t.