Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Przebudowa linii niskiego napięcia w miejscowości Brody polegająca na wykonaniu oświetlenia drogowego przy drodze gminnej relacji Brody Stare –Brody Nowe.”
CPV – 31.50.00.00–1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa linii niskiego napięcia w miejscowości Brody polegająca na wykonaniu oświetlenia drogowego przy drodze gminnej relacji Brody Stare – Brody Nowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- montaż wysięgników rurowych WR-I 50/150 - 14 szt.
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych – 14 kpl.
- montaż opraw oświetlenia drogowego o mocy 100 W – 14 szt.
- montaż skrzynek bezpiecznikowych – 14 szt.
- montaż przewodu AsXSn 2x25 mm2 – 0,.712 km
- montaż ograniczników przepięć – 3 szt.
- montaż skrzynki oświetleniowej SO – 1 szt.
- montaż zegara astronomicznego – 1 szt.
- montaż uziomów – 10 m
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 20.12.2006r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym:
Ø kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci elektrycznych,
Ø kserokopię uprawnień do wykonywania prac w technologii pod napięciem (PPN)
5. Kosztorys ofertowy.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 08 listopada 2006 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 listopada 2006r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Barbara Panek – Inspektor Wydziału Inwestycji, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530