Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Dokumentacja na przebudowę kuchni węglowej na gazową wraz z wymianą instalacji c.o. i c.w.u., elektrycznej, wod – kan., wentylacji mechanicznej oraz dobudowę wejścia i przebudowę więźby dachowej budynku Przedszkola Nr 2 w Końskich przy
ul. Partyzantów 5”
CPV – 74.23.22.20-2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji na przebudowę kuchni węglowej na gazową wraz z instalacjami i konstrukcji więźby dachowej oraz dobudowę wejścia budynku Przedszkola Nr 2 w Końskich ul. Partyzantów Nr 5 w celu uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania robót.
1. Dokumentacja winna obejmować:
1.1.Projekty (budowlany i wykonawczy) obejmujące:
Ø niezbędny zakres adaptacji budowlanych dla potrzeb kuchni gazowej i pomieszczeń socjalnych
Ø technologię kuchni i zaplecza
Ø wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej
Ø wymianę instalacji c.o. i c.w.u w budynku
Ø niezbędne adaptacje istniejących instalacji: wod-kan, wentylacji i elektrycznej
Ø przyłącze kanalizacji sanitarnej technologicznej kuchni
Ø przebudowę więźby dachowej budynku - zmiana na dach dwuspadowy o nachyleniu połaci dachowej około 400
Ø dobudowę wejścia do piwnic i kuchni.
oraz
1.2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
1.3.Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie
1.4.Wszelkie uzgodnienia (w tym: BHP, p-poż., P.S.S.E , ZWiK Końskie i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) i inne które będą niezbędne dla uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania robot.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: 14 tygodni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień tych osób (uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
o konstrukcyjno-budowlanej
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego,
5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi niniejszego zamówieniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
6.Harmonogram rzeczowo – finansowy.
7.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 08 stycznia 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 stycznia 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak –Wydział Inwestycji, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
ZP- 341/63/1/2006 Końskie 04.01.2007 r.
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dokumentacja na przebudowę kuchni węglowej na gazową wraz z wymianą instalacji c.o. i c.w.u., elektrycznej, wod – kan., wentylacji mechanicznej oraz dobudowę wejścia i przebudowę więźby dachowej budynku Przedszkola Nr 2 w Końskich przy ul. Partyzantów 5”
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1-4
Czy Zamawiający:
posiada warunki techniczne dostawy gazu na potrzeby planowane budowy nowej instalacji,
przewiduje budowę przyłącza gazowego
Czy w przypadku braku warunków technicznych dostaw gazu (na które, średni okres wyczekiwania wynosi 2 miesiące), Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu wykonania opracowania niniejszej dokumentacji projektowej?
Czy w związku z projektem wymiany instalacji c.o. i c.w.u. w budynku zamawiający przewiduje wykonanie projektu kotłowni gazowej? Jeśli nie, to z jakiego źródła mają być zasilane w/w instalacje?
Odp.
W 2006 r. dokonano przebudowy istniejącej kotłowni koksowej na gazową wraz z budową
przyłącza gazowego. W ramach budowy wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kotłownię gazową wykonano odejście instalacji przewidzianej do zasilania kuchni i od tego miejsca należy opracować projekt wewnętrznej instalacji gazowej wewnętrznej. Instalacje c.o. i c.w.u będą zasilane z kotłowni gazowej wykonanej w 2006 r.
Pyt. 5
Czy Zamawiający posiada opinię konserwatorską na temat planowanej przebudowy?
Odp.
Na chwilę obecną wystąpiono z wnioskiem o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i w najbliższym czasie zamierza się przesłać projekt tej decyzji do uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Kielcach.
Pyt. 6
Proszę o podanie przybliżonej powierzchni , kubatury, ilości kondygnacji istniejącego obiektu?
Odp.
Pow. użytkowa - 430 m2, budynek parterowy częściowo podpiwniczony.
Pyt. 7
Czy Zamawiający posiada ekspertyzę /opinię konstruktora na temat planowanej przebudowy?
Odp.
Nie posiadamy ekspertyzy bądź opinii. Nadmieniamy, że stosownie do § 206 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, zamierzana przebudowa obiektu Przedszkola Nr 2 wymagać będzie przedłożenia do wniosku o wydanie pozwolenia na przebudowę ekspertyzy technicznej bądź opinii.
Pyt. 8
Czy Zamawiający posiada dokumentację archiwalną budynku przedszkola bądź inwentaryzację w/w obiektu.?
Odp.
Nie posiadamy dokumentacji archiwalnej. Jesteśmy w posiadaniu wstępnej koncepcji technologii kuchni i zaplecza podlegającej zaopiniowaniu przez służby sanitarne oraz przekażemy do wykorzystania dokumentację budowlaną na przebudowę kotłowni i elektroniczną wersję inwentaryzacji pod potrzeby przebudowy kotłowni.
Uwaga: w przypadku negatywnej opinii o braku możliwości przebudowy konstrukcji więźby
dachowej wynagrodzenie umowne ulegnie zmniejszeniu o koszt opracowania projektu więźby dachowej.
Pyt. 9
Czy Zamawiający w SIWZ oraz w załączonej umowie nie popełnił omyłki pisarskiej - umowa
§ 8 pkt.2 a i b ?
Odp.
Nie popełniono omyłki i podtrzymujemy swoje stanowisko określone w projekcie umowy odnośnie wysokości naliczania kar umownych.
W przypadku niezawinionej przez projektanta zwłoki w pracach projektowych spowodowanej oczekiwaniem na wydanie decyzji administracyjnych lub uzgodnień czas na wykonanie dokumentacji będzie przedłużony.
Uwaga: w cenę ofertową wliczyć projekt wymiany instalacji elektrycznej w całości budynku Przedszkola.