Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie - renowacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Aglomeracji Końskie - wykonanie monitoringu wizyjnego.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oceny stanu technicznego i opracowanie projektu renowacji odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej obejmującej:
zadanie nr 1- kolektor sanitarny odprowadzający ścieki sanitarne do oczyszczalni ścieków w Kornicy:
· na odcinku od wiaduktu kolejowego między rondem a ul. Zieloną do cieku wodnego przy torze kolejowym między Dyszowem a Kornicą Ø 500 L
= 2 357 m
· od w/w cieku do oczyszczalni w Kornicy Ø 600 L = 1 478 m
Ogółem: 3 835 m
zadanie nr 2 - kanał sanitarny w ul.:
· Południowa od ul. Szwieca Robota do ul. Partyzantów Ø 200 L = 250m
· ul. Partyzantów od ul. Południowej do terenu Z.G.M. Ø 250 L = 300m
· ul. Partyzantów poza pasem drogowym od terenu Z.G.M. do ul. Sportowej Ø 400 L = 345m
· ul. Sportowa : od ul. Partyzantów do ul. 1 Maja Ø 250 L = 490m
· ul. 1 Maja : od ul. Sportowej do studzienki za przejazdem kolejowym Ø 300 L = 400m
O g ó ł e m : 1 785 m.
zadanie nr 3. kanał deszczowy:
· w ul. Piłsudskiego w Końskich
· od ul. Kazanowskiej do posesjji Nr 35 Ø 400 L = 103m
· od posesji Nr 35 do do przejścia dla pieszych na wysokości posesji Nr 26 Ø 500 L = 210 m
· w ul. Hubala od ul. Krakowskiej do ul. Strażackiej Ø 600 L = 190m
O g ó ł e m : 503 m.
Ł ą c z n i e - 6 123 m.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 4 miesiące od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, polegające na wykonaniu monitoringu wizyjnego wraz z oceną stanu technicznego monitorowanych kanałów
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi, polegające na wykonaniu monitoringu wizyjnego wraz z oceną stanu technicznego monitorowanych kanałów z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 16 marca 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 marca 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Ryszard Szczegielniak– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141, oraz Czesław Młodawski – Główny Specjalista ds. Technicznych w ZWiK w Końskich tel. (0-41) 372 34-96
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
ZP- 341/10/1/2007 Końskie 12.03.2007r.
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie - renowacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Aglomeracji Końskie - wykonanie monitoringu wizyjnego”
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:
Pytanie
Czy projekt renowacji ma być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu, czy to ma być wersja obejmująca jedynie zaproponowaną metodę naprawczą w oparciu o raport inspekcji telewizyjnej.
Odp.
Z uwagi na możliwość uzyskania dofinansowania Gmina winna dysponować projektem renowacji wykonanym zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu.