Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej
do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa drogi gminnej Nr 001227 T
Nowy Dziebałtów –Sielpia i drogi gminnej Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia gmina Końskie.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów – Sielpia i drogi gminnej Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia
Przedmiot zamówienia winien obejmować :
· budowę drogi gminnej Nr 001227 T Nowy Dziebałtów – Sielpia
– długości około 3 000m, jedna jezdnia o szerokości 5,0m klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR II (z przystosowaniem odcinka drogi o długości 500m wykonanego z betonu asfaltowego);
– budowę obustronnych chodników o szerokości do 2,0m wraz ze zjazdami do posesji na długości około 500m (teren zabudowy);
– odwodnienie drogi poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
– budowę rowów przydrożnych do odprowadzenia wód powierzchniowych z terenu pasa drogowego wraz ze zjazdami gospodarczymi do pól;
· budowę drogi gminnej Nr 001241 T Gatniki – do drogi Dziebałtów – Sielpia
– długości około 1 250m, jedna jezdnia o szerokości 5,0m klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR II;
– odwodnienie drogi poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
– budowę rowów przydrożnych do odprowadzenia wód powierzchniowych z terenu pasa drogowego wraz ze zjazdami gospodarczymi do pól;
– budowę obustronnych chodników o szerokości do 2,0m wraz ze zjazdami do posesji na długości około 600m (teren zabudowy);
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności dróg
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowych na budowę dróg, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowych na budowę dróg, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - załącznik nr 4 do oferty przetargowej)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia (w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej), oraz kserokopie uprawnień osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
7. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
Wadium – Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 28 marca 2007 r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
6 000,00. (słownie: sześć tysięcy złotych)
.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 28 marca 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 marca 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga
tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,
e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12 marca 2007r.