Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Projekt budowy ujęcia wody i sieci wodociągowej
z przyłączami dla wsi Paruchy - Baczyna gmina Końskie.”
CPV – 74.23.22.20-2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena : 50,00zł.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowy ujęcia wody i sieci wodociągowej
z przyłączami dla wsi Paruchy - Baczyna gmina Końskie
Zakres prac obejmuje wykonanie:
· projektów budowlanych i wykonawczych obiektów i elementów zagospodarowania terenu ujęcia wody
· projektu budowlanego i wykonawczego sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi
· przedmiarów robót dla opracowań jw.
· kosztorysów inwestorskich dla opracowań j.w.
· specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
· informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
· map zasadniczych w skali 1 : 500 do celów projektowych dla opracowa} jw.
· dokumentacji geotechnicznej warunków posadowienia dla potrzeb budowy sieci wodociągowej i obiektów ujęcia wody.
· studium wykonalności
· wszelkich materiałów niezbędnych (w tym raportu , map podziału), jeśli takie będą wymagane do uzyskania decyzji środowiskowej, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub pozwolenia na budowę
· analizy rozwiązania problemu odprowadzania ścieków komunalnych – sporządzenie uproszczonej koncepcji wariantowego odprowadzania ścieków
· z w/w miejscowości (wg studium uwarunkowań bądź poprzez włączenie do istniejącego systemu kanalizacyjnego gminy lub innego rozwiązania) oraz wybór rozwiązania optymalnego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 240 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień tych osób (uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz uprawnienia konstrukcyjno - budowlane) oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, (zgodnie ze wzorem - „załącznik nr 4 do oferty )
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi niniejszego zamówieniu, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie ze wzorem - „załącznik nr 5 do oferty przetargowej”)
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 27 marca 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 marca 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530