Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do wszystkich budynków mieszkalnych dla miejscowości: Barycz

i Dyszów gmina Końskie.

 

CPV – 74.23.22.20-2

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.

Cena : 50,00zł.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do wszystkich budynków mieszkalnych dla miejscowości :

Zadanie I

Zadanie 8a - kanalizacja sanitarna dla msc. Barycz  gm. Końskie

-         kan. grawitacyjna Ø  200 L = 1073 m, tłoczna -  Ø 90 L = 410 m, ciśnieniowa

 Ø50-63-75L = 2152 m

Przy realizacji projektu dla wsi Barycz uwzględnić podłączenie obiektów mieszkalnych i użyteczności publicznej położonych na terenie uprzednio należącym do Gminy Gowarczów, a od 01.01.2007r. należącym do Gminy Końskie.

 

Zadanie II

Zadanie 8b - kanalizacja sanitarna dla msc. Dyszów  gm. Końskie

-  kan.grawitacyjna Ø  200 L = 2015m, tłoczna -  Ø 160 L = 361 m, ciśnieniowa

 Ø50-63 L = 681 m

 

Na przedmiot zamówienia składają się następujące opracowaniaw w oparciu o koncepcję wstępną budowy kanalizacji sanitarnej  w miejscowości  Barycz i Dyszów będącą załącznikiem do SWIZ

-         projekt budowlany kanalizacji sanitarnej z przykanalikami

-         projekt budowlany i technologiczny przepompowni ścieków

-         projekt budowlany zasilania energetycznego przepompowni

-         projekt budowlany rurociągów tłocznych:

-         projekty wykonawcze dla opracowań jw.

-         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

-         przedmiary robót dla opracowań jw.

-         kosztorysy  inwestorskie dla opracowań j.w.

-         informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

-         aktualizacja map zasadniczych w skali 1 : 500 do celów projektowych kanalizacji .

-         dokumentacji geotechnicznej  dla potrzeb budowy projektowanej kanalizacji sanitarnej

-         studium wykonalności inwestycji

-         raport oddziaływania na środowisko, w przypadku jego zażądania przez organ wydający decyzję środowiskową

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia:  300 dni od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)      Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

d)      Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

  1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień tych osób (uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych) oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego,

5.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi niniejszego zamówieniu, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

6.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

7.      Harmonogram  rzeczowo – finansowy 

 

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 70 %

                        termin – 30%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 04 kwietnia 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 04 kwietnia 2007r. o godz: 1030 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/16 11:11:16
Redaktor: Administrator