Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do wszystkich budynków mieszkalnych dla miejscowości: Barycz
i Dyszów gmina Końskie.”
CPV – 74.23.22.20-2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena : 50,00zł.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do wszystkich budynków mieszkalnych dla miejscowości :
Zadanie I
Zadanie 8a - kanalizacja sanitarna dla msc. Barycz gm. Końskie
- kan. grawitacyjna Ø 200 L = 1073 m, tłoczna - Ø 90 L = 410 m, ciśnieniowa
Ø50-63-75L = 2152 m
Przy realizacji projektu dla wsi Barycz uwzględnić podłączenie obiektów mieszkalnych i użyteczności publicznej położonych na terenie uprzednio należącym do Gminy Gowarczów, a od 01.01.2007r. należącym do Gminy Końskie.
Zadanie II
Zadanie 8b - kanalizacja sanitarna dla msc. Dyszów gm. Końskie
- kan.grawitacyjna Ø 200 L = 2015m, tłoczna - Ø 160 L = 361 m, ciśnieniowa
Ø50-63 L = 681 m
Na przedmiot zamówienia składają się następujące opracowaniaw w oparciu o koncepcję wstępną budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Barycz i Dyszów będącą załącznikiem do SWIZ
- projekt budowlany kanalizacji sanitarnej z przykanalikami
- projekt budowlany i technologiczny przepompowni ścieków
- projekt budowlany zasilania energetycznego przepompowni
- projekt budowlany rurociągów tłocznych:
- projekty wykonawcze dla opracowań jw.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
- przedmiary robót dla opracowań jw.
- kosztorysy inwestorskie dla opracowań j.w.
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- aktualizacja map zasadniczych w skali 1 : 500 do celów projektowych kanalizacji .
- dokumentacji geotechnicznej dla potrzeb budowy projektowanej kanalizacji sanitarnej
- studium wykonalności inwestycji
- raport oddziaływania na środowisko, w przypadku jego zażądania przez organ wydający decyzję środowiskową
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 300 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień tych osób (uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych) oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego,
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi niniejszego zamówieniu, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
7. Harmonogram rzeczowo – finansowy
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 70 %
termin – 30%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 04 kwietnia 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04 kwietnia 2007r. o godz: 1030 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530