Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wykonanie robót remontowo – konserwatorskich przy Pomniku Ofiar Egzekucji w 1943r. usytuowanym przy ulicy Marszałka Piłsudskiego w Końskich.”
CPV – 45453000-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 7 30 – 15 30 , lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowo - konserwatorskich Pomnika Ofiar Egzekucji w Końskich w 1943r. usytuowanego przy ulicy Marszałka Piłsudskiego w Końskich.
Prace remontowo - konserwatorskie polegać będą na usunięciu zniszczeń obiektu, przywrócenie mu estetycznego wyglądu i zabezpieczenie elementów pomnika przed niszczeniem.
Powierzchnia pomnika :
płaskorzeźby - 12,00m2
rzeźba pełna Matki Boskiej - 10,00m2
powierzchnie płaskie - 54,80m2
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów:
Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch robót, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania w tym co najmniej 1 osobę z wykształceniem o profilu konserwatorskim posiadającą kwalifikacje konserwatorskie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. 150 poz. 1579)
Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane
Kryteria wyboru ofert: - cena – 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 25 kwietnia 2007 r o godz: 9 00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 kwietnia 2007 r. o godz: 10 00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie przedmiotu zamówienia – Grażyna Jabłońska - tel. (0-41) 372-32-49 wew. 135
· w zakresie procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137
fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 7 30 -15 30