Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Wykonanie robót  remontowo – konserwatorskich przy Pomniku Ofiar Egzekucji w 1943r. usytuowanym przy ulicy Marszałka Piłsudskiego w Końskich.”

 

CPV – 45453000-7

 

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 7 30 – 15 30 , lub drogą pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowo - konserwatorskich  Pomnika Ofiar Egzekucji w Końskich w 1943r. usytuowanego przy ulicy Marszałka Piłsudskiego w Końskich.

Prace remontowo - konserwatorskie polegać będą na usunięciu zniszczeń obiektu, przywrócenie mu estetycznego wyglądu i zabezpieczenie elementów pomnika przed niszczeniem.

Powierzchnia  pomnika :

płaskorzeźby                          - 12,00m2

rzeźba pełna Matki Boskiej   - 10,00m2

powierzchnie płaskie             - 54,80m2

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia

 

Ocena spełniania warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów:

Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch robót, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania w tym co najmniej 1 osobę z wykształceniem o profilu konserwatorskim posiadającą kwalifikacje konserwatorskie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie  prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. 150 poz. 1579)

Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – nie jest wymagane

 

Kryteria wyboru ofert: - cena – 100%

 

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

 

Termin składania ofert upływa dnia 25 kwietnia 2007 r o godz: 9 00

 Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 kwietnia 2007 r. o godz: 10 00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

· w zakresie przedmiotu zamówienia – Grażyna Jabłońska -  tel. (0-41) 372-32-49 wew. 135 

· w zakresie procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137

fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 7 30 -15 30

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/16 11:14:47
Redaktor: Administrator