Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Remont dachu budynku Domu Kultury (Egipcjanka) w Końskich.

 

CPV – 45.26.12.10-9

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego pokoju nr 2 w godz. 800 – 1500, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Domu Kultury „Egipcjanka” przy ul. Mieszka I 4 w Końskich.

Zakres prac obejmuje:

1. Pokrycie papowe.

a).Wykonanie pokrycia dachu po uprzednim przygotowaniu starego podłoża papowego poprzez wyrównanie (zagłębień) nierówności, przecięcie pęcherzy z ich podklejeniem itp. papą termozgrzewalną z pap polimerowo-asfaltowych na podkładzie z papy wentylacyjnej -perforowanej.

b). Osadzenie kominków wentylacyjnych w ilości 1 szt. na 30 m2 pokrycia.

c). Zerwanie zapadniętego podłoża betonowego.

d). Wymiana zniszczonej i zawilgoconej warstwy ocieplającej z trocin na nową z  trocin zmieszanych z wapnem.

e). Wykonanie nowego podłoża betonowego zbrojonego siatka stalową z drutu gr. 4 mm i o oczkach 15 x 15 cm.

f). Zagruntowanie wykonanego podłoża betonowego abizilem –dwie warstwy.

g). Wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną z pap polimerowo-asfaltowych na podkładzie z papy wentylacyjnej.

h). Osadzenie kominków wentylacyjnych w ilości 1 szt. na 30 m2 pokrycia.

2. Obróbki blacharskie.

a). Wykonać wymianę rynien dachowych i rur spustowych dachu wyższego wykonanego z blachy płaskiej.

b). Pomalować w/w dach farbą na rdze Hameraid w kolorze ceglastym.

c). Pomalować jak wyżej daszki na szczytach budynku farbą na rdze Hameraid.

d). Wyregulować spadki i dokonać naprawy rynien kwadratowych i okrągłych od strony ul Mieszka I (północnej).

e). Wymienić rury spustowe (szt. 4) od strony ul. Mieszka I (północnej).

f). Pomalować rynny, pas podrynnowy, rury spustowe, ogniomury i inne obróbki blacharskie farbą do ocynku.

3. Kominy wentylacyjne.

a). Odbić istniejący i słaby tynk na kominach.

b). Odbić łuszczący się beton na betonowych nakrywach kominowych.

c). Zdemontować istniejące obróbki blacharskie kominów i wykonać nowe.

d). Wykonać nowy tynk na kominach i naprawić nakrywy betonowe kominów.

4. Tynki elewacji.

a). Dokonać naprawy odpadających tynków na elewacji, gzymsie i suficie podcienia wejściowego (od strony ul. Mieszka I-północnej.)

b). Pomalować elewację farbą emulsyjną w kolorze białym (lokalizacja jak wyżej)

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)      wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg. wzoru – zał. nr 4)

5.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane. (wg. wzoru - zał. nr 5)

6.      Kosztorys ofertowy  (wg załącznika nr 6)

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 2

Termin składania ofert upływa dnia 29 maja 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 maja 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego,– sala kawiarniana

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Krzysztof Kowalski –Dyrektor MGDK

tel. 0-41 372 24 78 lub 0-41 372 88 53

Informacje można uzyskać w godz: 800-1500

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/16 11:18:25
Redaktor: Administrator