Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont dachu budynku Domu Kultury (Egipcjanka) w Końskich.”
CPV – 45.26.12.10-9
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego pokoju nr 2 w godz. 800 – 1500, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Domu Kultury „Egipcjanka” przy ul. Mieszka I 4 w Końskich.
Zakres prac obejmuje:
1. Pokrycie papowe.
a).Wykonanie pokrycia dachu po uprzednim przygotowaniu starego podłoża papowego poprzez wyrównanie (zagłębień) nierówności, przecięcie pęcherzy z ich podklejeniem itp. papą termozgrzewalną z pap polimerowo-asfaltowych na podkładzie z papy wentylacyjnej -perforowanej.
b). Osadzenie kominków wentylacyjnych w ilości 1 szt. na 30 m2 pokrycia.
c). Zerwanie zapadniętego podłoża betonowego.
d). Wymiana zniszczonej i zawilgoconej warstwy ocieplającej z trocin na nową z trocin zmieszanych z wapnem.
e). Wykonanie nowego podłoża betonowego zbrojonego siatka stalową z drutu gr. 4 mm i o oczkach 15 x 15 cm.
f). Zagruntowanie wykonanego podłoża betonowego abizilem –dwie warstwy.
g). Wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną z pap polimerowo-asfaltowych na podkładzie z papy wentylacyjnej.
h). Osadzenie kominków wentylacyjnych w ilości 1 szt. na 30 m2 pokrycia.
2. Obróbki blacharskie.
a). Wykonać wymianę rynien dachowych i rur spustowych dachu wyższego wykonanego z blachy płaskiej.
b). Pomalować w/w dach farbą na rdze Hameraid w kolorze ceglastym.
c). Pomalować jak wyżej daszki na szczytach budynku farbą na rdze Hameraid.
d). Wyregulować spadki i dokonać naprawy rynien kwadratowych i okrągłych od strony ul Mieszka I (północnej).
e). Wymienić rury spustowe (szt. 4) od strony ul. Mieszka I (północnej).
f). Pomalować rynny, pas podrynnowy, rury spustowe, ogniomury i inne obróbki blacharskie farbą do ocynku.
3. Kominy wentylacyjne.
a). Odbić istniejący i słaby tynk na kominach.
b). Odbić łuszczący się beton na betonowych nakrywach kominowych.
c). Zdemontować istniejące obróbki blacharskie kominów i wykonać nowe.
d). Wykonać nowy tynk na kominach i naprawić nakrywy betonowe kominów.
4. Tynki elewacji.
a). Dokonać naprawy odpadających tynków na elewacji, gzymsie i suficie podcienia wejściowego (od strony ul. Mieszka I-północnej.)
b). Pomalować elewację farbą emulsyjną w kolorze białym (lokalizacja jak wyżej)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg. wzoru – zał. nr 4)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane. (wg. wzoru - zał. nr 5)
6. Kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 6)
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 2
Termin składania ofert upływa dnia 29 maja 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 maja 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego,– sala kawiarniana
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Krzysztof Kowalski –Dyrektor MGDK
tel. 0-41 372 24 78 lub 0-41 372 88 53
Informacje można uzyskać w godz: 800-1500