Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont przepustu na drodze Gracuch – Modliszewice oraz wykonanie barier ochronnych na przepuście w miejscowości Izabelów na drodze Końskie - Izabelów.”
CPV – 45.22.11.11-3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont przepustu na drodze Gracuch – Modliszewice oraz wykonanie barier ochronnych na przepuście w m. Izabelów na dr. Końskie – Izabelów.
W zakres zamówienia wchodzi:
przy remoncie przepustu – Nr 1 ( dr.Gracuch-Modliszewice )
- rozbiórka części przepustu przewidzianej do rozbiórki (ścianek czołowych, naziomu,
zniszczonych rur szt.6)
- wykonanie ław fundamentowych
- ułożenie rur na wyk. ławie fundamentowej szt.6
- wykonanie ścianek czołowych z bet B-25
- wykonanie naziomu nad przepustem z odtworzeniem części jezdni
- montaż barieroporęczy U-11b na ściankach czołowych przepustu
- montaż barier ochronnych stalowych U-14a, 2 x 16m = 32m
- montaż elementów odblaskowych U-1c na barierach - szt.12
przy przepuście – Nr 2 ( dr. Końskie – Iabelów w m. Iabelów )
- montaż barier ochronnych stalowych U-14a, 2 x 12m = 24m
- montaż elementów odblaskowych U-1c na barierach – szt. 8
Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–07.05.01 i D-03.01.01.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w tym: koparka, żuraw samochodowy, betoniarka, walec do zagęszczania naziomu i nawierzchni nad przepustami , samochód ciężarowy
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowo - mostowych.
6. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: koparka, żuraw samochodowy, betoniarka, walec do zagęszczania naziomu i nawierzchni nad przepustami , samochód ciężarowy
7. Kosztorys ofertowy.
Wadium – nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 25 maja 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 maja 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530