Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

Remont przepustu na drodze Gracuch – Modliszewice oraz wykonanie barier ochronnych na przepuście w miejscowości Izabelów na drodze Końskie - Izabelów.

 

CPV – 45.22.11.11-3

 

 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest remont przepustu na drodze Gracuch – Modliszewice oraz wykonanie barier ochronnych na przepuście w m. Izabelów  na dr. Końskie – Izabelów.

W zakres zamówienia wchodzi:

przy remoncie przepustu – Nr 1 ( dr.Gracuch-Modliszewice )

-  rozbiórka części przepustu przewidzianej do rozbiórki (ścianek czołowych, naziomu,

    zniszczonych rur szt.6)

-  wykonanie ław fundamentowych

-  ułożenie rur na wyk. ławie fundamentowej szt.6

-  wykonanie ścianek czołowych z bet B-25

-  wykonanie naziomu nad przepustem z odtworzeniem części jezdni

-  montaż barieroporęczy U-11b na ściankach czołowych przepustu  

-  montaż barier ochronnych stalowych U-14a, 2 x 16m = 32m

-  montaż elementów odblaskowych U-1c na barierach - szt.12

przy przepuście – Nr 2 ( dr. Końskie – Iabelów w  m. Iabelów )

-  montaż barier ochronnych stalowych U-14a, 2 x 12m = 24m

-  montaż elementów odblaskowych U-1c na barierach – szt. 8

Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D–07.05.01  i D-03.01.01.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia:  30 dni od daty podpisania umowy.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)     wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia

e)      dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w tym: koparka, żuraw samochodowy, betoniarka, walec do zagęszczania naziomu i nawierzchni nad przepustami , samochód ciężarowy

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.    Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

2.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.    Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.    Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,

5.    Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowo - mostowych.

6.    Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: koparka, żuraw samochodowy, betoniarka, walec do zagęszczania naziomu i nawierzchni nad przepustami , samochód ciężarowy

7.    Kosztorys ofertowy.

 

Wadium – nie jest wymagane

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:             cena – 100 %

           

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 25 maja 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 maja 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 08:52:42
Redaktor: Administrator