Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Przebudowa ulic Słonecznej i Cichej
w Końskich oraz budowa ulicy Wąskiej
w Dyszowie gmina Końskie.”
CPV – 45.23.32.20-7, 45.23.22.00-4, 45.23.24.10-9, 45.23.21.50-8, 45.23.32.22-1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena : 60,00 zł.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic Słonecznej i Cichej w Końskich oraz budowa ulicy Wąskiej w Dyszowie gmina Końskie.
Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich.
W zakres zamówienia wchodzi:
o przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich
o przebudowa chodników na w/w ulicach
o przebudowa istniejącego wodociągu z rur żeliwnych na wodociąg z polietylenu z rur PE wraz z podłączeniem do istniejących przyłączy
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej, przebudowa słupów linii nn, budowa zbiornika na ścieki wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej – Dyszów ul. Wąska.
W zakres zamówienia wchodzi:
o budowa drogi dojazdowej o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z przebudową kolidujących z drogą urządzeń tj. słupów energetycznych i zbiornika ścieków sanitarnych
o przebudowa odcinka linii nn Dyszów, obejmująca słupy energetyczne
o przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na ścieki
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotowego zadania
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualna informacja właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)
7. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności:
Ø drogowej ,
Ø instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
Ø instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (tylko dla zadania nr 2),
oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
8. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym:
Ø zadanie nr 1 – koparka, koparko – ładowarka, samochody samowyładowcze
Ø zadanie nr 2 - wytwórnia mas bitumicznych (WMB), układarka masy bitumicznej, walce – stalowe, ogumione, równiarka.
9.Kosztorys ofertowy.
10. Harmonogram rzeczowo – finansowy. (wg wzoru – załącznik nr 6 do oferty przetargowej)
Wadium - każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26 czerwca 2007 r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
- Zadanie nr 1 – 12 000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
- Zadanie nr 2 – 4000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 26 czerwca 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 czerwca 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25 maja 2007r.