Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Przebudowa ulicy Mieszka  I-go w Końskich
w km 0 + 000÷0 + 297 tj. na długości 297m
.

 

CPV – 45.23.32.20-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub  drogą pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. Mieszka I –go w Końskich
w km 0 + 000 ÷ 0 + 297 tj. na długości  297 m

Roboty będą polegały na :

- frezowaniu nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej przy średniej gr. 5 cm,

- skropieniu podbudowy po frezowaniu emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym,

- wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2 (3 cm),

- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm,

- rozbiórce krawężnika betonowego,

- ułożeniu krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem z betonu B-10,

- regulacji pionowej studni kanalizacyjnych, skrzynek wodociągowych oraz kratek ściekowych,

- rozbiórce kostki betonowej gr. 6 cm wraz z jej ponownym wbudowaniem,

- demontaż wraz z montażem progów zwalniających.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia:  8 tygodni  od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)      wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.    Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

2.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.    Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.    Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

5.    Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej  osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)

6.    Kosztorys ofertowy. (wg  wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej)

 

Wadium  - nie jest wymagane.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:   cena – 100%

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 13 czerwca 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 czerwca 2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz                     z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 08:54:46
Redaktor: Administrator