Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na 

 

Remont drogi gminnej Nr 001239 T Wąsosz – Małachów
w km 1 +150 ÷ 2 + 250 tj. na długości 1 100 m oraz
w km 2 + 250 ÷ 2 + 560 tj. na długości 310 m
.

 

CPV – 45.23.32.20-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest:

 

ZADANIE NR I

Remont drogi gminnej Nr 001239 T Wąsosz – Małachów w km 1 + 150 ÷ 2 + 250
tj. na długości  1 100 m

Roboty będą polegały na :

- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej z zanieczyszczeń,

- wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2 (3 cm),

- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm,

- uzupełnieniu poboczy kruszywem 0/31,5 na szerokości po 0,5 m,

 

ZADANIE NR II

Remont drogi gminnej Nr 001239 T Wąsosz – Małachów w km 2 + 250 ÷ 2 + 560
 tj. na długości  310 m

Roboty będą polegały na :

- wzmocnieniu podbudowy kruszywem 0/31,5 w ilości 44 m3,

- wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 (3 cm),

- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm,

- uzupełnieniu poboczy kruszywem 0/31,5 na szerokości po 0,5 m.

 

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

5.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

6.      Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) .

7.      Harmonogram rzeczowo – finansowy.

8.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 05 lipca  2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05 lipca 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga  tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 08:55:34
Redaktor: Administrator