Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Opracowanie dokumentacji projektowej na wykorzystanie energii wodnej – budowa małych elektrowni wodnych na rzece Czarnej Koneckiej w Sielpi gmina Końskie.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:
http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej:
· projekt budowlany elektrowni wodnych
· projekt technologiczny elektrowni wodnych
· projekt zasilania energetycznego obiektów elektrowni i włączenia do istniejącej sieci energetycznej
· operat wodno-prawny
· projekty wykonawcze dla opracowań jw.
· specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
· kosztorys inwestorski
· przedmiary robót
W części kosztowej realizacji zadania należy uwzględnić poniesienie przez Inwestora nakładów finansowych związanych z wykonaniem robót remontowych jazu piętrzącego w km. 46+700 określonych w ocenie okresowej kontroli 5 letniej jazu piętrzącego na zbiorniku wodnym w Sielpi.
Dokumentację budowlano – wykonawczą wykonać w rozbiciu na 2 zadania:
Zadanie I – zespół elektrowni przy jazie piętrzącym w km. 46+700 rzeki Czarna Konecka,
Zadanie II – elektrownia wodna przy stopniu wodnym w km. 46+870 rzeki czarna Konecka.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 300 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowych na budowę elektrowni wodnych.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
Ø konstrukcyjno – budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych
Ø instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),
wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, (zgodnie ze wzorem - „załącznik nr 4 do oferty przetargowej”),
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowych na budowę elektrowni wodnych, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie ze wzorem - „załącznik nr 5 do oferty przetargowej”)
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 70 %
termin – 30%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 25.06. 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.06.2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.06.2007r.