Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

„Uporządkowanie gospodarki  wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie - renowacja kanalizacji sanitarnej

i deszczowej na terenie Aglomeracji Końskie - wykonanie monitoringu wizyjnego – roboty przygotowawcze.”

 

CPV – 74.23.20.00-4

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przygotowawczych  - czyszczenie kanalizacji sanitarnej  w celu wykonania monitoringu wizyjnego   obejmującego:

·        zadanie nr 1- kolektor sanitarny  odprowadzający ścieki sanitarne do oczyszczalni ścieków w Kornicy:

·        na odcinku od wiaduktu kolejowego między rondem a ul. Zieloną do cieku wodnego przy torze kolejowym między Dyszowem a Kornicą   Ø 500 L = 2 357 m

·        od w/w cieku do oczyszczalni w Kornicy  Ø 600 L = 1 478 m Razem: 3 835 m

·        zadanie nr 2 - kanał sanitarny w ul. Południowej w Końskich  od ul. Szwieca Robota do ul. Partyzantów Ø 200 L = 250m

 

 O g ó ł e m :      4 085 m.

 

Zakres usługi winien obejmować wykonanie czyszczenia oraz przygotowaniu kanałów do monitoringu wizyjnego.

Uwaga: W cenie ofertowej należy uwzględnić podczas czyszczenia wykonywanie korkowań w celu blokowania  napływu ścieków i ich przepompowywania . Stopień zamulenia kanału wynosi od 1/3  do 1/2.

Osady wydobyte na powierzchnię muszą zostać odwiezione na składowisko odpadów komunalnych  zlokalizowane w Końskich przy ul. Spacerowej - w cenę ofertową wliczyć poniesione koszty dostaw i przyjęcia osadów.

ZWiK udostępni bezpłatny pobór wody do celów czyszczenia kanałów. Rozpoczęcie prac związanych z wykonaniem czyszczenia kanalizacji sanitarnej uzgodnić z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w  Końskich

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)      Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

d)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4 do oferty przetargowej)

5.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)

6.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 04.07. 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.07.2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.06.2007r.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 08:56:49
Redaktor: Administrator