Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Końskie - renowacja kanalizacji sanitarnej
i deszczowej na terenie Aglomeracji Końskie - wykonanie monitoringu wizyjnego – roboty przygotowawcze.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie:http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przygotowawczych - czyszczenie kanalizacji sanitarnej w celu wykonania monitoringu wizyjnego obejmującego:
· zadanie nr 1- kolektor sanitarny odprowadzający ścieki sanitarne do oczyszczalni ścieków w Kornicy:
· na odcinku od wiaduktu kolejowego między rondem a ul. Zieloną do cieku wodnego przy torze kolejowym między Dyszowem a Kornicą Ø 500 L = 2 357 m
· od w/w cieku do oczyszczalni w Kornicy Ø 600 L = 1 478 m Razem: 3 835 m
· zadanie nr 2 - kanał sanitarny w ul. Południowej w Końskich od ul. Szwieca Robota do ul. Partyzantów Ø 200 L = 250m
O g ó ł e m : 4 085 m.
Zakres usługi winien obejmować wykonanie czyszczenia oraz przygotowaniu kanałów do monitoringu wizyjnego.
Uwaga: W cenie ofertowej należy uwzględnić podczas czyszczenia wykonywanie korkowań w celu blokowania napływu ścieków i ich przepompowywania . Stopień zamulenia kanału wynosi od 1/3 do 1/2.
Osady wydobyte na powierzchnię muszą zostać odwiezione na składowisko odpadów komunalnych zlokalizowane w Końskich przy ul. Spacerowej - w cenę ofertową wliczyć poniesione koszty dostaw i przyjęcia osadów.
ZWiK udostępni bezpłatny pobór wody do celów czyszczenia kanałów. Rozpoczęcie prac związanych z wykonaniem czyszczenia kanalizacji sanitarnej uzgodnić z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Końskich
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4 do oferty przetargowej)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 04.07. 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.07.2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.06.2007r.