Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Przebudowa budynku biurowego na mieszkalny, wielorodzinny z lokalami socjalnymi i salą wielofunkcyjną wraz z urządzeniami towarzyszącymi, Końskie ul. 1 Maja 57, dz. Nr 6248/10.”
CPV – 45.26.27.00-8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena : 40,00 zł.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania, przebudowie budynku biurowego na mieszkalny, wielorodzinny z lokalami socjalnymi i salą wielofunkcyjną wraz z urządzeniami towarzyszącymi, Końskie ul. 1 Maja 57, dz. Nr 6248/10.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego polegająca na:
- demontażu istniejących instalacji sanitarnych i elektrycznej oraz montażu instalacji wewnętrznych: kanalizacyjnej sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, c.o.,
- montażu instalacji zewnętrznych kanalizacyjnej-sanitarnej, odgromowej,
- rozbiórce części ścian istniejących i budowie nowych ścianek działowych,
- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,
- rozbiórce i budowie nowych schodów żelbetowych, wewnętrznych i zewnętrznych, budowie pionów wentylacyjnych,
- wykonaniu nowych otworów w ścianach istniejących,
- wykonanie posadzek-wylewek podłogowych,
- wykonaniu ściany wewnętrznej oddzielającej klatkę schodową i pomieszczenie, łącznie z fundamentem,
- docieplenie ścian budynku oraz docieplenie stropodachu z rozbiórką i ponownym ułożeniem płyt korytkowych-żelbetowych i wykonaniem nowego pokrycia,
- wykonaniu ślusarki wewnętrznej – barierek,
- likwidacja kanału samochodowego w pomieszczeniu,
- zamurowanie części otworów w ścianach wewnętrznych i zewnętrznych,
- wymianie rur spustowych i rynien dachowych,
- remoncie istniejących kominów,
- remoncie istniejących tynków i wykonaniu nowych
Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę pochylni dla niepełnosprawnych oraz wykonanie chodnika na działce.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 9 miesięcy od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy obiektu użyteczności publicznej, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
6. Kosztorys ofertowy w układzie szczegółowym.
7. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Wadium - każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia14.08. 2007 r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości: 6 500,00 (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych)
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 14.08.2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.08.2007r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 24.07.2007r.
Końskie, dn. 03.08.2007 r.
ZP.-341/41/1/2007
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa budynku biurowego na mieszkalny, wielorodzinny z lokalami socjalnymi i salą wielofunkcyjną wraz z urządzeniami towarzyszącymi, Końskie, ul. 1 Maja 57, dz. nr 6248/10.”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) wprowadza modyfikację przedmiotu zamówienia.
Do SIWZ dołącza się Przedmiar robót dla instalacji elektrycznej.
ZP- 341/41/1//2007 Końskie 13.08.2007r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa budynku biurowego na mieszkalny, wielorodzinny z lokalami socjalnymi i salą wielofunkcyjną wraz z urządzeniami towarzyszącymi, Końskie, ul. 1 Maja 57, dz. nr 6248/10.”
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1
Na jaką odległość przyjąć wywóz gruzu z budowy?
Odp.
Wywóz gruzu na wysypisko odpadów komunalnych tj. 4 km od budowy.
Pyt. 2
Brak w przedmiarach wykonania nowych kominów ponad dach i remontu istniejących kominów.
Odp.
Pozycja nr 62 dotycząca wykonania nowych kominów, podstawa KNNR 2 0308/02 oraz poz. 63 dot. okładania kominów cegłami gr. 1/4c podstawa KNR 2-02 0123/01. Remont istniejących kominów tj. demontaż starych tynków i nałożenie nowych został sprzedmiarowany w robotach rozbiórkowych i tynkarskich.
Pyt. 3
Brak w przedmiarach zamurowań po oknach i domurowań do nowych okien w ścianach zewnętrznych.
Odp.
Zamurowania okien i drzwi, wnęk 20,1 m3.
Pyt. 4
Czy będzie przewidziana izolacja pod ścianki działowe?
Odp.
Pod ścianki działowe nie projektowano izolacji przeciwwilgociowej.
Pyt. 5
Proszę o uściślenie, ile mb będzie podokienników wewnętrznych.
Odp.
Podokienniki wewnętrzne ujęto w poz. nr 95. Istniejące nienaruszone.
Pyt. 6
Z technologii malowania tynków starych wynika, że powinny one być gruntowane przed malowaniem – czy to ująć?
Odp.
Ująć w kosztorysie gruntowanie tynków przed malowaniem.
Pyt. 7
Czy ująć w kosztorysie z kuchenką gazową – butlę 11 kg na propan – butan?
Odp.
W kosztorysie ująć kuchenki gazowe w komplecie z butlą.
Pyt. 8
Czy ująć w kosztorysie szafki pod zlewozmywaki?
Odp.
W kosztorysie ująć szafki pod zlewozmywaki w komplecie ze zlewozmywakami.
Pyt. 9
Czy ścianki kolankowe pod płyty korytkowe zostają stare czy należy ująć nowe?
Odp.
Ścianki kolankowe istniejące pod płyty korytkowe zostają nienaruszone.
Pyt. 10
Brak w przedmiarach czasu pracy rusztowań zewnętrznych.
Odp.
Czas pracy rusztowań zewnętrznych występuje przy robotach kwalifikowanych do robót tymczasowych, które zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. sporządzania kosztorysu inwestorskiego nie powinny być uwzględniane w pozycjach tego kosztorysu. Mogą być uwzględnione na przykład w kosztach pośrednich. Wykonawca może do kosztorysu ofertowego czas pracy rusztowa za okres wykonywania robót uwzględnić w kosztach pośrednich lub obliczyć wg wzoru na czas pracy rusztowań.
Pyt. 11
Czy ująć w kosztorysie izolację poziomą pod posadzki na parterze? Posadzka posadowiona na gruncie.
Odp.
Nie ujmować izolacji poziomej pod posadzkę na parterze.
Pyt. 12
Brak w przedmiarach drzwi przeciw – pożarowych dwudzielnych DE – 1 i DE – 2.
Odp.
Drzwi ppoż. Ujęto w poz. nr 90.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 164, poz. 1136 z późn. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 20.08.2007r. do godz. 09:00.
Termin otwarcia ofert: 20.08.2007r. godz. 10.30.