Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na osiedlu „Warszawska”

w Końskich ul. Armii Krajowej 22.”

 

CPV – 45.21.22.21-1

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena :   40,00 zł.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na osiedlu „Warszawska”

W zakres zamówienia wchodzi:

1. Wykonanie robót ziemnych w zakresie przygotowania pod budowę

2. Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie tłuczniowej

3. Wyposażenie w sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4. Wykonanie ogrodzenia o wys. 4m z jedną furtką oraz jedną brama wjazdową

     szerokości 3m. i wysokości 3m..

5. Wykonanie drenażu odwadniającego

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia:  3 miesiące od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)      wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

5.      wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno – inżynierskiej (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej).

6.      kosztorys ofertowy.

7.      harmonogram rzeczowo – finansowy  (wg wzoru załącznik nr 7 do oferty przetargowej)

8.      pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  - nie jest wymagane.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:    cena –   70%

                                     termin – 30%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 21.08.2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.08.2007r. o godz: 1100 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Anna Batorowska – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu   31.07.2007r.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 09:27:20
Redaktor: Administrator