ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 6199 przy ul. Warszawskiej wraz
z poszerzeniem drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej w Końskich.”
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 4908/5 pomiędzy ulicami Kiepury i Spółdzielczą w Końskich.”
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na:
Zadanie nr I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 6199 przy ul. Warszawskiej wraz z poszerzeniem drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej w Końskich.
Zadanie nr II - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 4908/5 pomiędzy ulicami Kiepury i Spółdzielczą w Końskich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 10.08.2007r. do godz. 10:00
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
2. Na każde zadanie zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
3. Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania – 7 miesięcy od daty podpisania umowy.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik
nr 2).
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 6199 przy ul. Warszawskiej wraz
z poszerzeniem drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej w Końskich.”
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 4908/5 pomiędzy ulicami Kiepury i Spółdzielczą w Końskich.”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP…………………………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Zadanie nr I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 6199 przy ul. Warszawskiej wraz z poszerzeniem drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej w Końskich.
Wartość netto .......................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie………..miesięcy od daty podpisania umowy.
Zadanie II
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 4908/5 pomiędzy ulicami Kiepury i Spółdzielczą w Końskich.
Wartość netto ............................................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: .............................................................................................................................)
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w ………..miesięcy od daty podpisania umowy .
2. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
3. Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zadania.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2.
P R O J E K T U M O W Y
zawarta w dniu…………………….2007r. w Końskich, pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części „Zamawiającym”, reprezentowaną przez: Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie p.o. Skarbnika –Beaty Lis
a
………………………………………………………………………………………………….., zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” reprezentowanym przez: …………………...
§1
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania………………………………
§2
Szczegółowy zakres prac określa załączony do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
§3
1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy, termin zakończenia na dzień:……………………………..
2. Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne
§4
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie …………………… zł (słownie:………………………………………….)
2. Wartość wymieniona w ust. 1 nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego.
§5
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.
2. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady dokumentacji, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.
§6
Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one
w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:
a) żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,
b) na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej,
c) nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.
§7
1. W razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% kwoty umownej za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10% wartości umowy.
2. W razie niewykonania umowy lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
3. W razie nieterminowej zapłaty wynagrodzenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości jak w ust. 1.
§8
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
§9
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§10
Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego sąd powszechny.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Załącznik nr 3.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA – zadanie I
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 6199 przy ul. Warszawskiej wraz z poszerzeniem drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej w Końskich.
Przedmiot zamówienia winien obejmować :
· budowę parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t z wydzielonym miejscem dla postoju autobusów wzdłuż drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej
– na działce o numerze 6199 na powierzchni około 4 300m2;
– odwodnienie parkingu poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych oraz ewentualnie za pomocą kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami;
– ilość miejsc parkingowych około 300.
· poszerzeniu jezdni drogi dojazdowej do Pływalni Miejskiej w Końskich
– do parametrów drogi klasy D (dojazdowa) – szerokość jezdni min. 5 m na działce
o numerze 6168/6 na długości około 120m,
Zakres opracowania projektowego :
1. Projekt budowlany, w tym
1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133
z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.
Projekt należy opracować zgodnie z :
- Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
- Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne
i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);
- Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).
2. Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie
z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)
Zawartość projektu wykonawczego drogowego :
2.1. Opis techniczny w tym:
– analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni;
– tabela robót ziemnych;
– tabela plantowania i humusowania skarp;
– wykaz zjazdów z ich powierzchnią.
2.2. Część rysunkowa:
– plan orientacyjny;
– profil podłużny parkingu;
– przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe);
– przekroje konstrukcyjne;
– rysunki szczegółowe np. szczegół zjazdu, szczegóły odwodnienia liniowego, itp.
3. Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).
3.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).
3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.
4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 54 Ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
6. Opracowania związane i pozostałe.
· Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.
· Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną parkingiem.
· Mapy sytuacyjne podziału nieruchomości przewidzianych projektem budowlanym do ewentualnego wykupu przez Inwestora, służące do wydania administracyjnej decyzji zatwierdzającej ten podział (uzgodnić w fazie roboczej z wydziałem UMiG prowadzącym sprawę zatwierdzenia podziału).
· Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek, na których prowadzona będzie budowa (z adresami i kodami pocztowymi).
· Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek sąsiadujących z działkami na których planowana jest przedmiotowa inwestycja
(z adresami i kodami pocztowymi).
· Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).
· Wszelkie opracowania (w tym pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z parkingu) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do pozwolenia na budowę włącznie).
Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.
· Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).
Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA – zadanie II
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działce o numerze 4908/5 pomiędzy ulicami Kiepury i Spółdzielczą w Końskich.
Przedmiot zamówienia winien obejmować :
· budowę parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t
– na działce o numerze 4908/5 na powierzchni około 900m2;
– odwodnienie parkingu poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
– ilość miejsc parkingowych około 60.
Zakres opracowania projektowego :
1. Projekt budowlany, w tym
1.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.
Projekt należy opracować zgodnie z :
- Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);
– Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
– Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);
– Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);
– Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).
2. Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)
Zawartość projektu wykonawczego drogowego :
2.1. Opis techniczny w tym:
– analiza badań podłoża gruntowego z obliczeniem konstrukcji nawierzchni;
– tabela robót ziemnych;
– tabela plantowania i humusowania skarp;
– wykaz zjazdów z ich powierzchnią.
2.2. Część rysunkowa:
– plan orientacyjny;
– profil podłużny parkingu;
– przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (np. ogrodzenia, bramy wjazdowe);
– przekroje konstrukcyjne;
– rysunki szczegółowe np. szczegół zjazdu, szczegóły odwodnienia liniowego, itp.
3. Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).
3.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
3.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).
3.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.
4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 54 Ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
6. Opracowania związane i pozostałe.
· Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500.
· Aktualna mapa własnościowa terenu z wrysowaną parkingiem.
· Mapy sytuacyjne podziału nieruchomości przewidzianych projektem budowlanym do ewentualnego wykupu przez Inwestora, służące do wydania administracyjnej decyzji zatwierdzającej ten podział (uzgodnić w fazie roboczej z wydziałem UMiG prowadzącym sprawę zatwierdzenia podziału).
· Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek, na których prowadzona będzie budowa (z adresami i kodami pocztowymi).
· Aktualne wypisy z ewidencji gruntów wraz z wykazem właścicieli działek sąsiadujących z działkami na których planowana jest przedmiotowa inwestycja (z adresami i kodami pocztowymi).
· Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).
· Wszelkie opracowania (w tym pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie wód deszczowych z parkingu) które okażą się niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na rozpoczęcie realizacji inwestycji (do pozwolenia na budowę włącznie).
Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.
· Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).
Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego