Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Przebudowa ul. Piłsudskiego w Końskich
w km 0 +000 ÷ 0 + 308 tj. na długości 308m.”
CPV – 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Piłsudskiego w Końskich w km 0 + 000 ÷ 0 + 308 tj. na długości 308 m
Roboty będą polegały na :
Ø frezowaniu do profilu nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej przy średniej gr. 7 cm,
Ø skropieniu podbudowy po frezowaniu emulsją asfaltową,
Ø wykonaniu w-wy wyrównawczo - wzmacniającej z betonu asfaltowego w ilości 98 kg/m2 (4 cm),
Ø skropieniu w-wy wyrównawczo – wzmacniającej emulsją asfaltową,
Ø wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki SMA grubości 4 cm,
Ø rozbiórce krawężników betonowych ułożonych na ławie betonowej z oporem wraz
z odwozem,
Ø ułożeniu krawężników betonowych 30 x 15 na ławie betonowej z oporem
z betonu B–10,
Ø ułożeniu krawężników pochodzących z rozbiórki na ławie betonowej z oporem
z betonu B-10,
Ø pionowej regulacji studni kanalizacyjnych,
Ø pionowej regulacji skrzynek wodociągowych,
Ø pionowej regulacji kratek ściekowych,
Ø rozbiórce kostki betonowej wraz z jej powtórnym wbudowaniem,
Ø oznakowaniu poziomym jezdni farbą chlorokauczukową.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pożądany termin realizacji zamówienia: 56 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
6. Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) .
7. Harmonogram rzeczowo – finansowy.
8. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 18 września 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 września 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor
w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga
tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,
e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 28.08.2007r.