Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Budowa sieci wodociągowej w Gminie Końskie – budowa przyłączy.”
CPV – 45.23.21.50-8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE NR 1
Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Sokołów Nowy – szt. 19.
§ do bud. mieszkalnych – 14 szt. - 348 mb.
§ do bud. mieszkalnych w budowie – 1 szt. - 17 mb.
§ do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 2 szt. - 60 mb.
§ do działek niezabudowanych – 2 szt. - 40 mb. Łącznie – 465 mb.
ZADANIE NR 2
Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Sokołów Stary – szt. 26
§ do bud. mieszkalnych – 18 szt. – 525,5 mb.
§ do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 5 szt. – 114 mb.
§ do działek niezabudowanych – 3 szt. – 60 mb. Łącznie – 699.5 mb
ZADANIE NR 3
Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Dziebałtów Nowy – szt. 38
§ do bud. mieszkalnych – 30 szt. – 679 mb.
§ do bud. mieszkalnych w budowie – 3 szt. – 50 mb.
§ do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 1 szt. – 70 mb.
§ do działek niezabudowanych – 3 szt. – 23 mb.
§ Biblioteka – 10 mb. Łącznie – 832 mb.
ZADANIE NR 4
Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Dziebałtów Stary – szt. 38
§ do bud. mieszkalnych – 34 szt. – 748 mb.
§ do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 1 szt. – 33 mb.
§ do działek niezabudowanych – 3 szt. – 44 mb. Łącznie – 825 mb.
W zakres wchodzą:
– roboty montażowe – rurociągi z rur ciśnieniowych PE wraz z robotami ziemnymi, zasuwy odcinające AKWA lub równoważne z obudową i skrzynką, siodełka elektrooporowe, studzienki wodomierzowe typowe z tworzywa sztucznego, podejścia wodomierzowe, zawory antyskażeniowe z filtrem, przeciski.
– dokumentacja fotograficzna (cyfrowa)
– inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2007r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)
5. wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
6. kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót.
7. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium - nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 08.10.2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.10.2007r. o godz: 1030 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 17.09.2007r.