Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskie

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

Budowa sieci wodociągowej w Gminie Końskie – budowa przyłączy.”

 

CPV – 45.23.21.50-8

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest:

ZADANIE NR 1 

Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Sokołów Nowyszt. 19.

§        do bud. mieszkalnych – 14 szt. - 348 mb.

§        do bud. mieszkalnych w budowie – 1 szt. - 17 mb.

§        do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 2 szt. - 60 mb.

§        do działek niezabudowanych –  2 szt. - 40 mb.                Łącznie – 465 mb.

 

ZADANIE NR 2 

Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Sokołów Staryszt. 26

§        do bud. mieszkalnych –  18 szt. – 525,5 mb.

§        do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 5 szt. – 114 mb.

§        do działek niezabudowanych –  3 szt. – 60 mb.                Łącznie – 699.5 mb

 

ZADANIE NR 3 

Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Dziebałtów Nowyszt. 38

§        do bud. mieszkalnych – 30 szt. – 679 mb.

§        do bud. mieszkalnych w budowie – 3 szt. – 50 mb.

§        do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 1 szt. – 70 mb.

§        do działek niezabudowanych – 3 szt. – 23 mb.

§        Biblioteka – 10 mb.                                                            Łącznie – 832 mb.

 

ZADANIE NR 4 

Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Dziebałtów Staryszt. 38

§        do bud. mieszkalnych – 34 szt. – 748 mb.

§        do bud. gospodarczych i domków letniskowych – 1 szt. – 33 mb.

§        do działek niezabudowanych – 3 szt. – 44 mb.                   Łącznie – 825 mb.

 

W zakres wchodzą:

                          roboty montażowe – rurociągi z rur ciśnieniowych PE wraz z robotami ziemnymi, zasuwy odcinające AKWA lub równoważne z obudową i skrzynką, siodełka elektrooporowe, studzienki wodomierzowe typowe z tworzywa sztucznego, podejścia wodomierzowe, zawory antyskażeniowe z filtrem, przeciski.

                           dokumentacja fotograficzna (cyfrowa)

                           inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

 

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2007r.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)      wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)

5.      wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności  instalacyjnej oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)

6.      kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót.

7.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

 

Wadium  - nie jest wymagane.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:    cena –   100%

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 08.10.2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.10.2007r. o godz: 1030 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu 17.09.2007r.

 

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 10:49:10
Redaktor: Administrator