Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na 

 

Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

i o środowiskowych uwarunkowaniach wraz  z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn: Budowa drogi gminnej nr 001217 T
 Fidor – Stara Kuźnica
.

 

CPV – 74.23.20.00-4

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej Nr 001217 T Fidor – Stara Kuźnica.

Przedmiot zamówienia winien obejmować :

·        budowę drogi gminnej Nr 001217 T Fidor – Stara Kuźnica

        długości około 1 900m, jedna jezdnia o szerokości 6,0m klasy L, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR II (z przystosowaniem odcinka drogi o długości 600m wykonanego z betonu asfaltowego);

        odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych oraz ewentualnie budowę kanalizacji deszczowej wraz z możliwością włączenia się do cieku wodnego biegnącego pod droga wojewódzką – ul. Kielecka w Nieświniu,

        budowę rowu przydrożnego do odprowadzenia wód powierzchniowych z terenu pasa drogowego;

        obustronnych chodników o szerokości do 2,0m wraz ze zjazdami do posesji na długości około 600m (teren zabudowy);

        ścieżki rowerowej o szerokości 2m na długości około 1 300m;

     

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od daty podpisania umowy.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa projekty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch projektów, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

5.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego

6.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 05 marca  2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05 marca 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga  tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 


 

Końskie 28.02.2007r.

ZP- 341/6/1/2007

 

Otrzymują uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn: Budowa drogi gminnej nr 001217 T Fidor – Stara Kuźnica

 

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

W jakim czasie ilość dni od dnia złożenia przez projektanta wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji……., będzie wydana decyzja prawomocna?

 

Odp.

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

Pyt. 2

Czy jest możliwe wydłużenie terminu realizacji zadania do 10 miesięcy?

 

Odp.

Termin realizacji zadania zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 7 miesięcy.



 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/14 09:58:56
Redaktor: Administrator