Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
i o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn: Budowa drogi gminnej nr 001217 T
Fidor – Stara Kuźnica.”
CPV – 74.23.20.00-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej Nr 001217 T Fidor – Stara Kuźnica.
Przedmiot zamówienia winien obejmować :
· budowę drogi gminnej Nr 001217 T Fidor – Stara Kuźnica
– długości około 1 900m, jedna jezdnia o szerokości 6,0m klasy L, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR II (z przystosowaniem odcinka drogi o długości 600m wykonanego z betonu asfaltowego);
– odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych oraz ewentualnie budowę kanalizacji deszczowej wraz z możliwością włączenia się do cieku wodnego biegnącego pod droga wojewódzką – ul. Kielecka w Nieświniu,
– budowę rowu przydrożnego do odprowadzenia wód powierzchniowych z terenu pasa drogowego;
– obustronnych chodników o szerokości do 2,0m wraz ze zjazdami do posesji na długości około 600m (teren zabudowy);
– ścieżki rowerowej o szerokości 2m na długości około 1 300m;
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa projekty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch projektów, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 05 marca 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05 marca 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Końskie 28.02.2007r.
ZP- 341/6/1/2007
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn: Budowa drogi gminnej nr 001217 T Fidor – Stara Kuźnica”
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1
W jakim czasie ilość dni od dnia złożenia przez projektanta wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji……., będzie wydana decyzja prawomocna?
Odp.
Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.
Pyt. 2
Czy jest możliwe wydłużenie terminu realizacji zadania do 10 miesięcy?
Odp.
Termin realizacji zadania zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 7 miesięcy.