Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na 

 

Wymiana nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich.

 

CPV – 45.23.32.20-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą  pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich.

 

1.      Zamówienie realizowane będzie na podstawie:

·        projektu budowlanego pn.: Remont nawierzchni parkingu wraz z droga dojazdową pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich – sierpień 2007r.

·        zgłoszenia zamiaru wykonywania   robót budowlanych

·        specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

·        zakresu prac wynikających z przedmiaru robót.

 

2.      Poszczególne stanowiska parkingowe muszą być oddzielone od siebie jednym rzędem kostki granitowej o innym kolorze niż kostka, z której będzie wykonana nawierzchnia drogi dojazdowej i parkingu.

3.  Chodnik z kostki granitowej należy wykonać przez połączenie kostki granitowej z  płytami

 granitowymi o wymiarach 40 x 40 x 8 cm. Kolor płyt granitowych w kolorze odmiennym

 niż kostka granitowa

 

Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Pożądany Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.

 

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni, które uniemożliwiają realizację zadania ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1.      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na ułożeniu nawierzchni parkingowej z kostki kamiennej granitowej w miejscu publicznym z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

5.      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

6.      Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) .

7.      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium – każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 15.11.2007r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
7 000,00PLN

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 15 listopada 2007 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 listopada   2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga  tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

 

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
 w dniu 25.10.2007r.

 


Końskie 07.11.2007r.

ZP- 341/63/1/2007                                                                                     

  

 

Otrzymują uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wymiana nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich”

 

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęło pytanie, na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

W pobranej przeze mnie specyfikacji, w formularzu ofertowym do projektu wykonawczego, projektant zaprojektował nawierzchnię parkingu z kostki granitowej grubości 14cm. Grubości takiej nie posiada w swoje ofercie standardowej żaden producent kostki granitowej w Polsce.

Czy do kalkulacji i ewentualnie późniejszej realizacji mogę przyjąć kostkę granitową frakcji 8/11?

 

 Odp.

Tak, do kalkulacji i późniejszej realizacji można przyjąć kostkę granitową frakcji 8/11.

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/17 11:11:41
Redaktor: Administrator