Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wymiana nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich.”
CPV – 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich.
1. Zamówienie realizowane będzie na podstawie:
· projektu budowlanego pn.: Remont nawierzchni parkingu wraz z droga dojazdową pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich – sierpień 2007r.
· zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych
· specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
· zakresu prac wynikających z przedmiaru robót.
2. Poszczególne stanowiska parkingowe muszą być oddzielone od siebie jednym rzędem kostki granitowej o innym kolorze niż kostka, z której będzie wykonana nawierzchnia drogi dojazdowej i parkingu.
3. Chodnik z kostki granitowej należy wykonać przez połączenie kostki granitowej z płytami
granitowymi o wymiarach 40 x 40 x 8 cm. Kolor płyt granitowych w kolorze odmiennym
niż kostka granitowa
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pożądany Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni, które uniemożliwiają realizację zadania ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na ułożeniu nawierzchni parkingowej z kostki kamiennej granitowej w miejscu publicznym z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
6. Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) .
7. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 15.11.2007r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
7 000,00PLN
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 15 listopada 2007 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 listopada 2007r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Jerzy Michalski– Inspektor w Wydziale Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 25.10.2007r.
Końskie 07.11.2007r.
ZP- 341/63/1/2007
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wymiana nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej pomiędzy ulicami Piłsudskiego i Kazanowską w Końskich”
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęło pytanie, na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1
W pobranej przeze mnie specyfikacji, w formularzu ofertowym do projektu wykonawczego, projektant zaprojektował nawierzchnię parkingu z kostki granitowej grubości 14cm. Grubości takiej nie posiada w swoje ofercie standardowej żaden producent kostki granitowej w Polsce.
Czy do kalkulacji i ewentualnie późniejszej realizacji mogę przyjąć kostkę granitową frakcji 8/11?
Odp.
Tak, do kalkulacji i późniejszej realizacji można przyjąć kostkę granitową frakcji 8/11.