ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie w 2007//2008 r.”
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie w 2007/2008r
ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE:
1.Montaż i demontaż elementów świetlnych będących w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy:
Ø lampiony LD-14 ( kolorowe kule ) 28 kompletów na 4 dużych drzewach wraz
z wymianą około 100 szt. żarówek 15 VAT - przy użyciu podnośnika.
Ø 2 napisów z węża świetlnego "WITAMY ROK 2008 " pomiędzy dwoma słupami energetycznymi oraz przy scenie w parku miejskim – przy użyciu podnośnika,
Ø 2 napisów z węża świetlnego "WESOŁYCH ŚWIĄT " pomiędzy dwoma słupami energetycznymi oraz na skwerze przy Pl. Kościuszki - przy użyciu podnośnika,
Ø 2 gwiazd z węża świetlnego przy scenie w parku miejskim ,
Ø 5 szt. kurtyn świetlnych 5 m do dekoracji wysokich drzew - przy użyciu podnośnika,
Ø 14 szt. kurtyn świetlnych 3m do dekoracji małych drzew przy ulicy Ks. Granata, Marszałka Piłsudskiego , Pl. Kościuszki,
Ø 8 szt. kurtyn świetlnych 9 m do dekoracji 4 dużych drzew na Placu Kościuszki.
Ø 16 szt. elementów z neonu świetlnego na duże latarnie przy ul. Iwo Odrowąża, Łaziennej, Pocztowej, Mieszka I-go – przy użyciu podnośnika,
Ø 10 szt. elementów z węża świetlnego do dekoracji latarni oświetlających skwer przy Pl. Kościuszki.
Ø 1 girlandy z igliwia z nitką świetlną długości 15 mb do dekoracji sceny w parku miejskim.
Ø 1 elementu świetlnego do zamontowania na scenie w parku miejskim- długość 5,5mb
2.Dostawę, montaż i demontaż niżej wymienionych elementów świetlnych :
Ø 8 szt. elementów z węży świetlnych do dekoracji dużych latarni ulicznych
o wymiarach minimum : H: 1,90 m-2m, W: 1m-1,50 m. Montaż przy użyciu podnośnika na ul. Marszałka Piłsudskiego ( od ul. Iwo Odrowąża do ul. Kazanowskiej)
Ø 2 szt. kurtyn świetlnych 5 m koloru niebieskiego do dekoracji drzewa przy pomniku Tadeusza Kościuszki-montaż przy użyciu podnośnika
Ø 7 szt. kurtyn świetlnych 3 m koloru niebieskiego do dekoracji małych drzew.
3.Przedmiotem zamówienia jest również serwis gwarancyjny nowo zakupionych elementów świetlnych oraz bieżące utrzymanie w stanie sprawności od momentu zamontowania do zdemontowania w/w elementów świetlnych wymienionych
w pkt. 1 i 2.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do obejrzenia przedmiotu zamówienia
w celu ustalenia jego wartości.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 09.11.2007r. do godz. 9.30
Adres poczty elektronicznej przetragi@umkonskie.pl
Fax (041) 372 29 55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania:
Ø montaż iluminacji świetlnych do:
· Pl. Kościuszki do dnia 05 grudnia 2007r.
· pozostałe ulice i place do dnia 15 grudnia 2007r.
Ø demontaż iluminacji świetlnych do 15.01.2008r.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)
5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Ø W zakresie procedury postępowania – Dorota Sęga – Inspektor na samodzielnym stanowisku ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,
Ø W zakresie przedmiotu zamówienia Grażyna Jabłońska – Inspektor w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 135.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
pn: „Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie w 2007/2008r.”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….…………………………………..………………
1.Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość netto .............................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto ......................... zł
(słownie: .........................................................................................................)
w tym:
A) montaż, demontaż i bieżące utrzymanie elementów przekazanych przez
Zamawiającego………………………………....………zł brutto
B) dostawa, montaż, demontaż i bieżące utrzymanie nowo zakupionych elementów
świetlnych...............................………………………….zł. brutto
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w następujących terminach:
Ø Montaż iluminacji świetlnych:
· Pl. Kościuszki do dnia 05 grudnia 2007r.
· pozostałe ulice i place do dnia 15 grudnia 2007r.
Ø Demontaż wykonać należy w terminie od 10 do 15 stycznia 2008r.
3. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
Projekt umowy
U M O W A nr ZP-...........................
zawarta w dniu ………… pomiędzy Gminą Końskie z siedzibą w Końskich przy
ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zleceniodawcą” reprezentowaną przez:
Burmistrza Miasta i Gminy - Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie –p.o. Skarbnika Miasta i Gminy Końskie-Beaty Lis,
a
Firmą .....................................…………………………………...zwaną dalej „ Zleceniobiorcą” reprezentowaną przez: …………………………………………………………………………
treści następującej :
§ 1
Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca podejmuje się wykonania świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie polegającej na :
1. Montażu i demontażu niżej wymienionych elementów świetlnych będących w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy:
Ø lampiony LD-14 ( kolorowe kule ) 28 kompletów na 4 dużych drzewach wraz
z wymianą około 100 szt. żarówek 15 VAT - przy użyciu podnośnika.
Ø 2 napisów z węża świetlnego "WITAMY ROK 2008 " pomiędzy dwoma słupami energetycznymi przy ul. Marszałka Piłsudskiego oraz przy scenie
w parku miejskim – przy użyciu podnośnika,
Ø 2 napisów z węża świetlnego "WESOŁYCH ŚWIĄT " pomiędzy dwoma słupami energetycznymi przy ul. 16-Stycznia oraz na skwerze przy Pl. Kościuszki - przy użyciu podnośnika,
Ø 2 gwiazd z węża świetlnego przy scenie w parku miejskim,
Ø 5 szt. kurtyn świetlnych 5 m do dekoracji wysokich drzew - przy użyciu podnośnika,
Ø 14 szt. kurtyn świetlnych 3m do dekoracji małych drzew przy ulicy Ks. Granata, Marszałka Piłsudskiego, Pl. Kościuszki
Ø 8 szt. kurtyn świetlnych 9 m do dekoracji 4 dużych drzew na Placu Kościuszki.
Ø 16 szt. elementów z neonu świetlnego na duże latarnie przy ul. Iwo Odrowąża, Łaziennej, Pocztowej, Mieszka I-go – przy użyciu podnośnika,
Ø 10 szt. elementów z węża świetlnego do dekoracji latarni oświetlających skwer przy Pl. Kościuszki.
Ø 1 girlandy z igliwia z nitką świetlną długości 15 mb do dekoracji sceny w parku miejskim.
Ø 1 elementu świetlnego do zamontowania na scenie w parku miejskim- długość 5,5mb
2. Dostawie, montażu i demontażu niżej wymienionych elementów świetlnych:
Ø 8 szt. elementów z węży świetlnych do dekoracji dużych latarni przyulicznych w tym o wymiarach minimum H: 1,90m-2m, W: 1m -1,50 m. Montaż przy użyciu podnośnika na ul. Marszałka Piłsudskiego (od ul. Iwo Odrowąża do ul. Kazanowskiej)
Ø 2 szt. kurtyn świetlnych 5 m koloru niebieskiego do dekoracji drzewa przy pomniku Tadeusza Kościuszki-montaż przy użyciu podnośnika
Ø 7 szt. kurtyn świetlnych 3 m koloru niebieskiego do dekoracji małych drzew
§ 2
1. Zleceniobiorca ponosił będzie wszelkie koszty związane z montażem i demontażem elementów świetlnych , a w szczególności koszty związane z:
Ø zaangażowaniem we własnym zakresie sprzętu niezbędnego do dokonania montażu i demontażu iluminacji,
Ø ewentualną koniecznością wyłączenia linii energetycznej,
Ø zabezpieczeniem ruchu drogowego i pieszego w czasie wykonywania zleconych prac poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania, w razie potrzeby również z kierowaniem ruchem z obu kierunków dróg,
Ø transportem elementów świetlnych,
Ø likwidacją ewentualnych szkód,
2. Zleceniobiorca zobowiązany jest ponadto do:
Ø wymiany uszkodzonych żarówek, przewodów itp. w elementach świetlnych przekazanych przez Zleceniodawcę,
Ø zapewnienia ciągłości świecenia iluminacji w okresie od dnia jej zamontowania do dnia zdemontowania, a w razie awarii lub uszkodzenia do wykonania napraw niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 12 godzin od wystąpienia awarii,
Ø zapewnienia bezpieczeństwa przechodniów i użytkowników ulic przed porażeniem prądem,
Ø uzgodnienia z rejonowym Zakładem Energetycznym w Końskich sposobu poboru energii elektrycznej,
3. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim
podczas wykonywania zleconych prac.
§ 3
Zleceniodawca zobowiązany jest do:
a) przekazania elementów świetlnych będących w posiadaniu „ Zleceniodawcy”
b) ponoszenia kosztów związanych z dostarczeniem i poborem energii
elektrycznej do celów oświetlenia świątecznego,
§ 4.
1.Montaż iluminacji świetlnych wykonać należy w terminach :
· Pl. Kościuszki do dnia 05 grudnia 2007 r.
· pozostałe ulice i place do dnia 15 grudnia 2007 r.
2.Demontaż wykonać należy w terminie od 10 do 15 stycznia 2008r.
3.Zdemontowane i skompletowane elementy świetlne Zleceniobiorca zobowiązany jest przekazać Zleceniodawcy na podstawie protokołu odbioru.
§ 5.
1. Tytułem wynagrodzenia Zleceniodawca zobowiązuje się zapłacić Zleceniobiorcy wynagrodzenie w wysokości ....................zł brutto, (słownie : ...........................….złotych).
w tym:
Ø montaż, demontaż i bieżące utrzymanie elementów przekazanych przez
Zamawiającego………………………………....………zł brutto
Ø dostawa, montaż, demontaż i bieżące utrzymanie nowo zakupionych elementów
świetlnych...............................………………………….zł. brutto
2. Wynagrodzenie płatne będzie w dwóch ratach :
· I rata w wysokości 60 % wynagrodzenia po wykonaniu montażu wszystkich elementów świetlnych i protokólarnym częściowym odbiorze robót,
· II rata w wysokości 40% wynagrodzenia po wykonaniu demontażu wszystkich elementów świetlnych i protokólarnym ich przekazaniu Zleceniodawcy.
3. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni po częściowym i ostatecznym odbiorze robót oraz przedłożeniu rachunku przez Zleceniobiorcę.
4. W razie zwłoki w wypłaceniu należności określonych w pkt. 2 Zleceniodawca płacił będzie Zleceniobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 6
Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej bez zgody Zleceniodawcy wyrażonej na piśmie.
§ 7.
Ze strony Zleceniodawcy nadzór nad przebiegiem prac pełnić będzie Grażyna Jabłońska – Inspektor Wydziału Urbanistyki , Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
Natomiast ze strony Zleceniobiorcy pracami będzie kierował..............................
§ 8.
1.Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy karę umowną :
- w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10 % wartości umowy,
- za odstąpienie od umowy przez Zleceniodawcę z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.
2. Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zleceniodawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.
§ 9.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewłaściwego lub nieterminowego wykonywania warunków umowy przez Zleceniobiorcę .
§ 10.
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego .
§ 11.
Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny .
§ 12.
Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13.
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZLECENIOBIORCA ZLECENIODAWCA