Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz audytu energetycznego w zakresie niezbędnym do wykonania termomodernizacji następujących budynków:

-Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich

-Przedszkola  Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 22 w Końskich

- Szkoły Podstawowej w Dziebałtowie

- Hali Sportowej przy ul. Stoińskiego w Końskich"

 

CPV – 74.22.20.00-1

CPV-  74.12.12.00-5

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

Zadanie Nr 1

Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz audytu energetycznego w zakresie niezbędnym do wykonania termomodernizacji  budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich.

Charakterystyka budynku SPiG Nr 1 – budynek III kondygnacyjny o następujących parametrach:

o       kubatura ok. 60054 m3,

o       powierzchnia zabudowy ok. 6308 m2,

o       powierzchnia użytkowa ok. 12117 m2

 

 

Zadanie Nr 2

Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz audytu energetycznego w zakresie niezbędnym do wykonania termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Armii Krajowej 22 w Końskich

Charakterystyka budynku Przedszkola Nr 4 – budynek położony na działce nr 6261 posiadający dwie klatki schodowe o następujących parametrach:

o       kubatura ok. 3822 m3,

o       powierzchnia zabudowy ok. 484 m2,

o       powierzchnia użytkowa ok. 1118 m2

 

 

Zadanie Nr 3

Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz audytu energetycznego w zakresie niezbędnym do wykonania termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Dziebałtowie

Charakterystyka budynku Szkoły Podstawowej – budynek położony na działce nr 525 położonej w Nowym Dziebałtowie posiadający jedna klatkę schodową o następujących parametrach:

o       kubatura ok. 4957 m3,

o       powierzchnia zabudowy ok. 943 m2,

o       powierzchnia użytkowa ok. 1384 m2

 

Zadanie Nr 4

opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz audytu energetycznego w zakresie niezbędnym do wykonania termomodernizacji budynku Hali Sportowej przy ul. Stoińskiego w Końskich.

Charakterystyka budynku Hali Sportowej – budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, konstrukcji jednoprzestrzennej. Przekrycie stropodachem lekkim. Konstrukcję nośną budynku stanowią ramy trójprzegubowe systemu „DK” w rozstawie co 6m. Ściany zewnętrzne osłonowe i szczytowe są w lekkiej konstrukcji drewnianej ryglowo słupowej z oblachowaniem zewnętrznym z blachy fałdowej. Budynek o następujących parametrach:

o       kubatura ok. 15677 m3,

o       powierzchnia zabudowy ok. 1816 m2,

o       powierzchnia użytkowa ok. 1644 m2

Zaprojektowaniu podlega również instalacja c.o., c.w.u. oraz wentylacja.

 

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich.

Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych rozwiązań projektowych, w szczególności dotyczących zastosowanych technologii Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.

 

Na przedmiot zamówienia dla każdego zadania składa się:

-        dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072)

-        wszystkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do wystąpienia do Starostwa Powiatowego z wnioskiem zgłoszenia zamiaru wykonania robót

-        audyt energetyczny obiektu, który winien zawierać:

o       stronę tytułową zawierającą:

-         dane dotyczące obiektu

-         dane dotyczące audytora wraz z jego podpisem

o       analizy aktualnego stanu obiektu

o       weryfikacje przyjętych parametrów

o       przegląd możliwych usprawnień

o       obliczanie oszczędności i przedsięwzięć

o       analizę ekonomiczną (określenie opłacalności)

o       wskazanie optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego

o       określenie zalecanego zakresu prac i korzyści ekologicznych (stopnia redukcji emisji podstawowych zanieczyszczeń powietrza)

o       wyliczenie efektu ekologicznego.

 

Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem audytu energetycznego,  kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad)

 

Wykonawca uzyskuje w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę/ dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

 

Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz posiadać uzgodnienia i zatwierdzenia niezbędne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

 

Audyty energetyczne muszą być wykonane zgodnie ze standardami i wymogami krajowych funduszy współfinansujących zadania termodernizacyjne.

 

 

W razie zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów dotyczących formy i zakresu dokumentacji projektowej, Wykonawca dostosuje opracowane dokumenty do przepisów obowiązujących w dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu bez zmiany wynagrodzenia.

 

Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 90 dni  licząc od daty podpisania umowy.

 

Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami)

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)      Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)      Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi które odpowiadają swoim rodzajem i wartościom  stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)    Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:

Ø    konstrukcyjno – budowlanej

wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji ( świadectwo audytora energetycznego, potwierdzenie o wpisie na listę autoryzowanych audytorów energetycznych), 

f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług które odpowiadają swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiotowi niniejszego zamówienia, oraz daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie ze wzorem - „załącznik nr 4 do oferty przetargowej”)

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                         cena – 100 %

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 11 kwietnia 2008 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 11 kwietnia  2008r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz   z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz – Wydział Inwestycji, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał – Zamówienia Publiczne, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

02 kwietnia 2008 r.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 09:01:04
Redaktor: Administrator