Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

 

„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie wiejskiego boiska wielofunkcyjnego typowego z możliwością adaptacji na terenie Gminy Końskie”

 

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na:

 

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie wiejskiego boiska wielofunkcyjnego typowego z możliwością adaptacji na terenie Gminy Końskie.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 21.04.2008r. do godz. 10:00

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 3). Wykonawca  określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

2.      Zamawiający wybierze Wykonawcę który zaoferował najniższą cenę ofertową

3.      Termin wykonania przedmiotowego zadania – 3 miesiące od daty podpisania umowy.

4.      Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

5.      Do oferty cenowej Wykonawca winien dołączyć:

-         Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

 

Osoby upoważnione do porozumiewania się z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia jest: Ryszard Szczegielniak – Inspektor Wydziału Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 141,

 

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej jest: Ewa Prasał –Zamówienia Publiczne, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137,

Faks. (0-41) 372-29-55. e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu od 730 do 1530.

 

6.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik 
nr 2).

 

Załączniki:

1.                 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

2.                 Projekt umowy.

3.                 Formularz ofertowy.


Załącznik nr 1

Szczegółowy opis

przedmiotu zamówienia

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie wiejskiego boiska wielofunkcyjnego typowego z możliwością adaptacji na terenie Gminy Końskie o wymiarach 22 x 44 m.

Boisko wielofunkcyjne powinno być wyposażone w dwie bramki stalowe                     o wymiarach 3 x 2 m. Kosze do koszykówki wykonane z profili min. 100 x 100 mm                z tablicami o wymiarach 90 x 120 cm, słupki do siatkówki z możliwością regulacji wysokości zawieszenia siatki oraz słupki do tenisa.

Podłoże boiska – asfaltowe. Ogrodzenie wysokości 4,5 m z jedną furtką oraz jedną bramą wjazdową szerokości 3 m i wysokości 3 m.

 

 

Zakres opracowania projektowego:

 

1. Koncepcja architektoniczno-budowlana

    1.1. Koncepcja architektoniczno-budowlana (3 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) 
              wykonana w oparciu o wytyczne Inwestora j/w.

  Koncepcja ma służyć do przygotowania wniosku o wydanie warunków zabudowy i     zagospodarowania terenu.

2. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie              
     z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie  
     szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 
     2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej.

 

Projekt należy opracować zgodnie z:

koncepcją architektoniczno-budowlaną zaakceptowaną przez Zamawiającego na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie wiejskiego boiska wielofunkcyjnego typowego z możliwością adaptacji na terenie Gminy Końskie.

          -     aktualną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;

-          Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126, z 2000r.  z późn. zm.)

-          Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003r.z późn. zm.)

              Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

 

3.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r. z późn. zm.)

 

4.  Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury            z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

5. Projekty wykonawcze branżowe (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej, kolidujących z trasą projektowanej inwestycji jako oddzielne opracowania oraz budowy uzbrojenia niezbędnego do funkcjonowania przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem warunków technicznych określonych przez właściwych gestorów sieci.

 

6. Dokumentacja przetargowa (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

6.1. Przedmiar robót wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

6.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – i użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

6.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót wykonane zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072).

 

§         wszystkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do wystąpienia do Starostwa Powiatowego z wnioskiem zgłoszenia zamiaru wykonania robót.

 

Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, który należy wykonać w 2 egz.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót                      i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad)

 

Wykonawca uzyskuje w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę/ dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

 

         Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz posiadać uzgodnienia i zatwierdzenia niezbędne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

 

 

W razie zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów dotyczących formy
i zakresu dokumentacji projektowej, Wykonawca dostosuje opracowane dokumenty do przepisów obowiązujących w dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu bez zmiany wynagrodzenia.

 

Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale
a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste
i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

    

 

 

Załącznik nr 2.

P R O J E K T   U M O W Y

 

zawarta w dniu…………………….2007r. w Końskich, pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części „Zamawiającym”, reprezentowaną przez: Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika –Beaty Lis

 

a

………………………………………………………………………………………………….., zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” reprezentowanym przez: …………………...

 

 

§1

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pn: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania
i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie wiejskiego boiska wielofunkcyjnego typowego z możliwością adaptacji na terenie Gminy Końskie

 

§2

Szczegółowy zakres prac określa załączony do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.

§3

  1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy, termin zakończenia na dzień:……………………………..
  2. Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne

 

 

 

§4

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie …………………… zł (słownie:………………………………………….)

2.      Wartość wymieniona w ust. 1 nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.

3.      Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego.

 

§5

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.
  2. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady dokumentacji, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
    o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

 

§6

Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one
w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)      żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

b)      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej,

c)      nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§7

Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:

a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,

b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.

c) za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:

a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,  

b) za nieterminowe płatności – odsetki w wysokości ustawowej.

 

§8

W sprawach nie unormowanych  niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

 

§9

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§10

Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego sąd powszechny.

 

§11

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

WYKONAWCA:                                                                                     ZAMAWIAJĄCY:       


 

 

Załącznik nr 3

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na budowie wiejskiego boiska wielofunkcyjnego typowego z możliwością adaptacji na terenie Gminy Końskie”

 

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP…………………………….…         REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.      Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

 

Wartość netto .......................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .....................

      (słownie: .........................................................................................................)

 

Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

 

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

2.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

3.      Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

4.      Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zadania.

 

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/15 12:19:13
Redaktor: Administrator