Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

 

Dostawa urządzeń zabawowych, ławek i koszy wraz z ich montażem .”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na dostawę urządzeń zabawowych, ławek
i koszy wraz z ich montażem.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem:

 

Huśtawki czteroosobowej    - 6 szt. 

Zjeżdżalni dużej ze ślizgiem kwasoodpornym     - 4 szt.

Karuzeli krzyżowej    - 4 szt.

Ważki podwójna     - 4 szt.

Przeplotnia drabinkowa trójramienna    -1 szt.

Piaskownica o wymiarach 3mX3m    - 2 szt.

Ławki parkowej pięciolistwowej na stelażu metalowym   - 6 szt.

Pojemniki do koszy typu „ GRZYBEK” o pojemności od 45 do 50 litrów wykonane z blachy ocynkowanej grubości 1,5 mm  -  40 szt.

 

Montaż  dostarczonych urządzeń zabawowych, ławek i 4 koszy na śmieci będących w posiadaniu Zleceniodawcy poprzez ich zabetonowanie w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę.

Urządzenia zabawowe i ławki pojemniki do koszy winny być zabezpieczone przed korozją poprzez  malowanie farbą podkładową i nawierzchniową.

Kolor  poszczególnych  urządzeń i ławek należy uzgodnić z Zamawiającym.

Urządzenia muszą posiadać certyfikat oraz deklarację zgodności producenta

Urządzenia zabawowe, ławki i kosze zostaną zamontowane w sześciu sołectwach.. 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 21.04.2008r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca  określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

2.      Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

3.      Termin wykonania przedmiotowego zadania – 30 dni od daty podpisania umowy.

4.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik 
nr 2).

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy.

2.      Projekt umowy.


Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Dostawa urządzeń zabawowych, ławek i koszy wraz z ich montażem.

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.      Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto .......................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .....................

      (słownie: .........................................................................................................)

a w tym:

Nazwa

Cena jednostkowa brutto

Ilość

Wartość brutto

Huśtawki czteroosobowa

 

6 szt.

 

Zjeżdżalnie duże ze ślizgiem kwasoodpornym

 

4 szt.

 

Karuzela krzyżowa

 

4 szt.

 

Ważki podwójna

 

4 szt.

 

Przeplotnia drabinkowa trójramienna

 

1 szt.

 

Piaskownica o wymiarach 3mX3m

 

2 szt.

 

Ławki parkowe pięciolistwowe na stelarzu metalowym

 

6 szt.

 

Pojemniki do koszy typu Grzybek o pojemności od 45 do 50 litrów wykonane z blachy ocynkowanej grubości 1,5 mm

 

40 szt.

 

 

 

2.      Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

3.      Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone przez siebie urządzenia zabawowe, ławki i kosze na śmieci.

4.      W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

5.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)




Załącznik nr 2.

P R O J E K T   U M O W Y

 

zawartej w dniu .......................2008 r. pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 zwaną dalej  „Zleceniodawcą” reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy    Krzysztofa  Obratańskiego

przy kontrasygnacie  Skarbnika Miasta i Gminy Beaty Lis

a

……..............................…....  zwanym dalej „ Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez: ...............................................................................................................

treści następującej :

§ 1.

1.      Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zadanie pn. Dostawa urządzeń zabawowych, ławek i koszy wraz z ich montażem.” Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem:

- Huśtawki czteroosobowej                                                                                                                                                           - 6 szt. 

- Zjeżdżalni dużej ze ślizgiem kwasoodpornym                                                                                 - 4szt.

- Karuzeli krzyżowej                                                                                                                                                                    - 4 szt.

- Ważki podwójna                                                                                                                                                                     - 4 szt.

- Przeplotnia drabinkowa trójramienna                                                                 - 1 szt.

- Piaskownica o wymiarach 3mX3m                                                                                                            - 2 szt.

- Ławki parkowej pięciolistwowej na stelażu metalowym                                           - 6 szt.

- Pojemniki do koszy typu „GRZYBEK” o pojemności od 45 do 50 litrów wykonane z blachy ocynkowanej grubości 1,5 mm                                                                    - 40 szt.

 

2.      Montaż  dostarczonych urządzeń zabawowych, ławek i koszy poprzez ich zabetonowanie w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę.

 

§ 2.

 

1.      Urządzenia zabawowe i kosze winny być zabezpieczone przed korozją poprzez  malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Kolor  poszczególnych  urządzeń
i ławek należy uzgodnić z Zamawiającym.

 

2.      Urządzenia muszą posiadać certyfikat oraz deklarację zgodności producenta.

 

3.      Urządzenia zabawowe, ławki i kosze zostaną zamontowane na terenie sześciu sołectw położonych na terenie Gminy Końskie.


§ 3.

 

Zlecone prace należy wykonać w terminie do 30 dnia od daty podpisania umowy.


§ 4.

 

Materiały, transport oraz sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zapewni we  własnym zakresie Zleceniobiorca.

 

§ 5.

 

Zleceniobiorca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania w/w prac. 

 

§ 6.

 

1.      Po  wykonaniu montażu urządzeń zabawowych, ławek i koszy, teren  na którym będą montowane powinien zostać wysprzątany, a pozostałe nieczystości usunięte.

 

2.      Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość materiału użytego do wykonania przedmiotu umowy oraz za szkody wyrządzone w czasie wykonywania zleconych prac.       

 

§ 7.

 

1.      Zleceniobiorca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe, ławki i kosze. Gwarancja nie obejmuje urządzeń zabawowych, ławek i koszy u których zniszczenia lub uszkodzenia powstały nie z winy Zleceniobiorcy.

 

2.      W przypadku wystąpienia wad ukrytych Zleceniodawca prześle Zleceniobiorcy   reklamację, na którą Zleceniobiorca jest  zobowiązany udzielić odpowiedzi   na   piśmie w ciągu 7 dni. Brak odpowiedzi w umówionym terminie oznacza zgodę   na reklamację.

                                                        

3.      Jeżeli zlecone prace zostaną wykonane z wadami, bądź  z usterkami, lub jeżeli wystąpią one w okresie gwarancyjnym Zleceniodawca może żądać od Zleceniobiorcy niezwłocznego ich usunięcia. Jeżeli Zleceniobiorca nie usunie w określonym czasie wad i usterek Zleceniodawca ma prawo na koszt Zleceniobiorcy dokonać naprawy.


§ 8.

 

1.      Bieżąca kontrola prowadzonych robót dokonywana będzie według  uznania Zleceniodawcy .

                                                        

2.      Nadzór nad realizacją robót będących przedmiotem umowy sprawować będzie Grażyna Jabłońska – Inspektor w Wydziale Urbanistyki Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Końskich.

 

§ 9.

1.      Za wykonanie prac objętych niniejszą umową „Zleceniobiorca” otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości  ................. słownie: …...........................  

 

2.      Należność, o której mowa w pkt. 1 uregulowana zostanie w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru robót.  

 

3.      Wartość wykonania zleconych prac podana w pkt.1 nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy. 

 

4.      W razie zwłoki w wypłacaniu należności określonych w pkt. 1 Zleceniodawca płacił będzie Zleceniobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.

 

§ 10.

 

1.Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:

a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,

b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.

c) za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:

a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,  

b) za nieterminowe płatności – odsetki w wysokości ustawowej.

 

 


§11.

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewłaściwego wykonywania warunków umowy przez Zleceniobiorcę.

 

§ 12.

 

W sprawach nie unormowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego .

 

§ 13.

 

Spory  wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny .

 

§ 14.

 

Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 15.

 

Umowę   niniejszą   sporządzono   w   dwóch   jednobrzmiących  egzemplarzach  po jednym dla każdej ze stron.

 
 
ZLECENIODAWCA                                                                             ZLECENIOBIORCA

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/15 12:22:39
Redaktor: Administrator