Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

na

 

„Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14 przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej- ul. Armii Krajowej
w Końskich”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na „Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14  przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej ul. Armii Krajowej w Końskich”

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 02.05.2008 r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia warunki oraz zakres realizacji przedmiotowego zamówienia określa załącznik nr 1

2.Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 2.).  Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

3.      Termin realizacji zamówieniasześć miesięcy od daty podpisania umowy.

4.    Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3.)

5.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·        w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał – ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,

·        w zakresie przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor
w Wydziale Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 141.

 

 

Załącznik:

a.       Przedmiot zamówienia

b.       Formularz ofertowy

c.       Projekt umowy

 

Załącznik nr a

Przedmiot zamówienia

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest :

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14  przy Miejsko-Gminnym środku Pomocy Społecznej  ul. Armii Krajowej w Końskich.

 

Zakres opracowania projektowego :

 

1.      Koncepcja parkingu przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich (3 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonana w oparciu o wytyczne inwestora)

  1. Projekt budowlany, w tym:

 

2.1. Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

 

Projekt należy opracować zgodnie z :

        -    Koncepcją parkingu przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich

-        Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 20043r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zmianami);

        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

 

3.  Projekt wykonawczy (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.)

 

 

 

4.  Dokumentacja przetargowa (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

4.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

4.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

4.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.

 

5. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)  opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

6. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wydana zgodnie z art. 54 Ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)

 

 

  1. Opracowania związane i pozostałe.

 

7.1 Dokumentacja geologiczno – inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

Uwaga : wszystkie decyzje uzyskuje Projektant.

7.2 Wszelkie materiały niezbędne, jeśli takie będą wymagane do uzyskania jakiejkolwiek decyzji czy uzgodnienie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę całej inwestycji włącznie.

7.3 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

 

 

Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad).

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

 

W opracowaniu należy uwzględnić wymianie dwóch lamp (od strony frontowej budynku MGOPS-u), a także poszerzenie drogi dojazdowej do MGOPS-u z 4 m do 5 m.

 

 

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej (wraz z projektem organizacji ruchu) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.

Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji oraz uzyskaniu decyzji lokalizacji celu publicznego Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.

Przedmiotowe opracowania winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych 
w programie funkcjonalno użytkowym.

 

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne. 

 

Załącznik nr b

Formularz ofertowy

 

OFERTA  CENOWA

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

 

Pełna nazwa wykonawcy:         .................................................................................................................

Dokładny adres:    ..............................................................................................................

Telefon:........................................................................................

faks:...........................................          e-mail:………………………………………

NIP……………………………………REGON……………………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14  przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej,
ul. Armii Krajowej w Końskich

 

Wartość netto ............................................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

  (słownie: .............................................................................................................................)

 

Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w 6 miesięcy od  daty podpisania umowy .

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

Akceptujemy w całości projekt umowy.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                       (pieczęć i podpis wykonawcy) 

 

 

 

 

Załącznik nr b

Formularz ofertowy
 Nr ZP-…………………………..

 

Zawarta w dniu------------------------. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, zwaną  w dalszej części „Zamawiającym”  reprezentowaną przez:

 Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy

przy kontrasygnacie Beaty Lis- Skarbnika

a

…………………………………………………………………………………..

§ 1

 

 1 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa parkingu dla postoju pojazdów do 2,5 t na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14  przy Miejsko-Gminnym środku Pomocy Społecznej  ul. Armii Krajowej w Końskich.

 

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr a

 

 

§ 2

 

1.      Termin rozpoczęcia wykonania ustala się na okres sześciu miesięcy od daty podpisania umowy.

2.      Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

§ 3

 

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ……………………………………………………………………

2.      Wynagrodzenie określone w ust. 1 jest stałe i nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.

3.      Wynagrodzenie  za  wykonanie  przedmiotu  umowy  będzie  zapłacone 
w  ciągu  30 dnia od daty otrzymania faktury.

.

§ 4

 

1.        Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz., oraz koncepcji którą należy wykonać w 3 egzemplarzach. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu na płycie CD (w formatach doc (Word) xls (Excel) dwg (Auto/Cad)

2.         Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji projektowej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – wybudowaniu zaprojektowanych obiektów z udziałem funduszy pomocniczych).

3.      Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

4.      Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym do realizacji zadania inwestycyjnego w sposób gwarantujący zamawiającemu dotrzymanie terminów realizacji robót, w tym do wizytacji budowy na każde wezwanie zamawiającego.

5.      Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie, a Wykonawca usunie wadę  niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia pismem lub faxem.

 

§ 5

 

1.      Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

2.      Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

3.      Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

 

§ 6

 

1. Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)      odstąpić od umowy

b)       jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądać kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

c)      żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

d)      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

e)      nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§ 7

1.    Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.

2.    Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.

3.    Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

  

§ 8

 

1. Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:

a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,

b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.

c) za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:

a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,  

b) za nieterminowe płatności – odsetki w wysokości ustawowej.

 

§ 9

1.      Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

a)      Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu dzieła tak dalece, że wykonanie dzieła w terminie umownym jest niemożliwe.

b)      Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie dzieła lub jego części innej osobie.

2.  Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie   
       zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych  
       w tej umowie.

3.   Wykonawca może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

a)  Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych
     okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

4.  Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 3 umowy Zamawiający lub Wykonawca
     mogą odstąpić od umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy      
     postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających                  
     z umowy. 

 

§ 10

Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :ze strony Wykonawcy : osoba kierująca projektem –………………………;  ze strony Zamawiającego -  Paweł Mackiewicz  nadzór autorski wykonywać będzie ....................………………………

 

§ 11

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. 

 

§ 12

 

Spory jakie mogą wyniknąć z postanowień niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 13

 

Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

§ 14

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

 

Zamawiający:                                                               Wykonawca:

   

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/04/25 13:24:47
Redaktor: Administrator