Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi .”
CPV: – 45000000-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi.
Wyszczególnienie robót:
1. Kanał obiegowy
2. Roboty konstrukcyjne progu zabezpieczającego stopień
3. Regulacja rzeki
4. Drogi technologiczne tymczasowe
5. Roboty remontowe
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
Zamówienie realizowane będzie na podstawie::
- dokumentacji projektowej,
- przedmiaru robót
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin realizacji zamówienia: 31.08.2008r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę hydrotechniczną, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty hydrotechnicznej, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg. wzoru – zał. nr 4)
e) Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym wykazanie kierownika budowy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
f) Kosztorys ofertowy (zał. nr 6)
g) Pełnomocnictwo określającego jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Wadium – każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 22.02.2008r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości :
12 000,00 PLN ( słownie: dwanaście tysięcy złotych)
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 22.02. 2008r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.02.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor
Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
-Zbigniew Skowron- Inspektor Wydziału Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska , tel. (0-41) 372 32-49 wew. 133
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
01.02.2008r.