Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1 

ogłasza przetarg nieograniczony na 

„Remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi .

CPV: – 45000000-7

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest remont i rozbudowa stopnia wodnego na rzece Czarnej Koneckiej w km 45+870 w Sielpi.

Wyszczególnienie robót:

1.      Kanał obiegowy

2.      Roboty konstrukcyjne progu zabezpieczającego stopień

3.      Regulacja rzeki

4.      Drogi technologiczne tymczasowe

5.      Roboty remontowe

 

Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz  w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót

 

Zamówienie realizowane będzie na podstawie::

-         dokumentacji projektowej,

-         przedmiaru robót

-         specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Termin realizacji zamówienia:  31.08.2008r.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

d)      wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę hydrotechniczną, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

      a) oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty hydrotechnicznej, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg. wzoru – zał. nr 4)

e)      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym wykazanie kierownika budowy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

f)        Kosztorys ofertowy (zał. nr 6)

g)      Pełnomocnictwo określającego jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

Wadium – każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 22.02.2008r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości :

12 000,00 PLN ( słownie: dwanaście tysięcy złotych)

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                     cena – 100 %    

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 22.02. 2008r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.02.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Ryszard Szczegielniak – Inspektor

 

 

Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

-Zbigniew Skowron- Inspektor Wydziału Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska , tel. (0-41) 372 32-49 wew. 133

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu

01.02.2008r.


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/09/04 13:12:44
Redaktor: Administrator