ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem w sołectwie Proćwin.”
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na dostawę urządzeń zabawowych wraz z ich montażem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem:
Huśtawki czteroosobowej - 1 szt.
Zjeżdżalni dużej ze ślizgiem kwasoodpornym - 1 szt.
Montaż dostarczonych urządzeń zabawowych i 1 kosza na śmieci będącego w posiadaniu Zleceniodawcy poprzez ich zabetonowanie w sołectwie Proćwin w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę.
Urządzenia zabawowe winny być zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową.
Kolor poszczególnych urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym.
Urządzenia muszą posiadać certyfikat oraz deklarację zgodności producenta
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 21.05.2008r.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
2. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
3. Termin wykonania przedmiotowego zadania – 20 dni od daty podpisania umowy.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik
nr 2).
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem.”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość netto .......................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
a w tym:
Nazwa |
Cena jednostkowa brutto |
Ilość |
Wartość brutto |
Huśtawka czteroosobowa |
|
1 szt. |
|
Zjeżdżalnie duże ze ślizgiem kwasoodpornym |
|
1 szt. |
|
Montaż kosza na śmieci |
|
1 szt. |
|
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie 20 dni od daty podpisania umowy.
3. Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone przez siebie urządzenia zabawowe.
4. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
5. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2.
P R O J E K T U M O W Y
zawartej w dniu .......................2008 r. pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zleceniodawcą” reprezentowaną przez:
Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy Beaty Lis
a
……..............................….... zwanym dalej „ Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez: ...............................................................................................................
treści następującej :
§ 1.
1. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem.” Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem:
- Huśtawki czteroosobowej - 1 szt.
- Zjeżdżalni dużej ze ślizgiem kwasoodpornym - 1 szt.
2. Montaż dostarczonych urządzeń zabawowych oraz 1 kosza na śmieci będącego w posiadaniu Zleceniodawcy poprzez ich zabetonowanie w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę.
§ 2.
1. Urządzenia zabawowe winny być zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Kolor poszczególnych urządzeń
należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. Urządzenia muszą posiadać certyfikat oraz deklarację zgodności producenta.
3. Urządzenia zabawowe zostaną zamontowane na terenie sołectwa Proćwin położonej na terenie Gminy Końskie.
§ 3.
Zlecone prace należy wykonać w terminie do 30 dnia od daty podpisania umowy.
§ 4.
Materiały, transport oraz sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zapewni
we własnym zakresie Zleceniobiorca.
§ 5.
Zleceniobiorca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania w/w prac.
§ 6.
1. Po wykonaniu montażu urządzeń zabawowych, teren na którym będą montowane powinien zostać wysprzątany, a pozostałe nieczystości usunięte.
2. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość materiału użytego do wykonania przedmiotu umowy oraz za szkody wyrządzone w czasie wykonywania zleconych prac.
§ 7.
1. Zleceniobiorca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe. Gwarancja nie obejmuje urządzeń zabawowych u których zniszczenia lub uszkodzenia powstały nie z winy Zleceniobiorcy.
2. W przypadku wystąpienia wad ukrytych Zleceniodawca prześle Zleceniobiorcy reklamację, na którą Zleceniobiorca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na piśmie w ciągu 7 dni. Brak odpowiedzi w umówionym terminie oznacza zgodę na reklamację.
3. Jeżeli zlecone prace zostaną wykonane z wadami, bądź z usterkami, lub jeżeli wystąpią one w okresie gwarancyjnym Zleceniodawca może żądać od Zleceniobiorcy niezwłocznego ich usunięcia. Jeżeli Zleceniobiorca nie usunie w określonym czasie wad i usterek Zleceniodawca ma prawo na koszt Zleceniobiorcy dokonać naprawy.
§ 8.
1. Bieżąca kontrola prowadzonych robót dokonywana będzie według uznania Zleceniodawcy .
2. Nadzór nad realizacją robót będących przedmiotem umowy sprawować będzie Grażyna Jabłońska – Inspektor w Wydziale Urbanistyki Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Końskich.
§ 9.
1. Za wykonanie prac objętych niniejszą umową „Zleceniobiorca” otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości ................. słownie: …...........................
2. Należność, o której mowa w pkt. 1 uregulowana zostanie w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru robót.
3. Wartość wykonania zleconych prac podana w pkt.1 nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.
4. W razie zwłoki w wypłacaniu należności określonych w pkt. 1 Zleceniodawca płacił będzie Zleceniobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 10.
1.Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:
a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,
b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.
c) za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:
a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,
b) za nieterminowe płatności – odsetki w wysokości ustawowej.
§11.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewłaściwego wykonywania warunków umowy przez Zleceniobiorcę.
§ 12.
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego .
§ 13.
Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny .
§ 14.
Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 15.
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA