Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

na

 

„Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012.”

 

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 Przystosowanie do warunków miejscowych udostępnionego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki na stronie internetowej http://www.orlik2012.pl typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012 opracowanego przez firmę Kulczyński Architekt Sp. z o. o., ul. Zgoda 4m.2, 00-018 Warszawa; Typowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m z polem gry do piłki ręcznej i tenisa opracowanego przez firmę ARCHISPORT Sp. z o.o. – Oddział Wrocław, ul. Braci Gierymskich 156, 51-640 Wrocław oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie.

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich.

Dokumentację należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Departamentem Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałka Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

Na przedmiot zamówienia składa się:

-        dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)

-        wszystkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do wystąpienia do Starostwa Powiatowego
z wnioskiem zgłoszenia zamiaru wykonania robót

 

Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych które należy wykonać w 2 egz.

 

 

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXCEL), dwg (AutoCad)

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.

Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyskuje pozwolenie na budowę/ dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz posiadać uzgodnienia i zatwierdzenia niezbędne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę.

 

W razie zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów dotyczących formy i zakresu dokumentacji projektowej, Wykonawca dostosuje opracowane dokumenty do przepisów obowiązujących w dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu bez zmiany wynagrodzenia.

 

Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste  i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 21.05.2008r.  2008r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

Osoby upoważnione do porozumiewania się z wykonawcami:

·        w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia jest: Paweł Mackiewicz – Inspektor Wydziału Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 141,

·        w zakresie dotyczącym procedury przetargowej jest: Ewa Prasał –Zamówienia Publiczne, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137,

Faks. (0-41) 372-29-55. e-mail: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu od 730 do 1530.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.                  Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca  określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT)

2.                  Do oferty cenowej Wykonawca winien załączyć:

Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej
1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:

Ø               konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno- budowlanej  wraz
z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

Ø               harmonogram rzeczowo - finansowy wykonanych prac

4.  Zamawiający wybierze Wykonawcę , który zaoferował najniższą cenę ofertową

5. Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania-  90 dni licząc od daty podpisania umowy

6.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy.

2.      Projekt umowy.

  

 

 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

„Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012.”

 

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

 

1.      Oferujemy wykonanie przedmiotowego zamówienia w cenie:

Wartość netto ................................

 (słownie:.................................................)

Podatek VAT  ......... % ......................

Wartość brutto ..............................

(słownie: ...............................................................................................................)

2.      Deklarujemy termin realizacji zamówienia w terminie ……… dni licząc od daty podpisania umowy.

4.      Oświadczamy, że akceptujemy w całości projekt umowy.

5.      W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.

6.      Deklarujemy, że wszystkie o informacje zamieszczone w załącznikach są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe.

7.      Do niniejszej Oferty cenowej" dołączone są następujące dokumenty:

Ø    Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno-budolwane wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (świadectwo audytora energetycznego,

Ø    Harmonogram rzeczowo-  finansowy wykonanych prac

Ø    Inne dokumenty: …………………………………………..

8.      Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny aktualny na dzień składania ofert (art. 297 kodeksu karnego). 

9.     Oferta zawiera ………… ponumerowanych stron.

 

.................................dn................................              ........................................................

                                                                                                       Pieczątka i podpis wykonawcy

 

   

 

 

Załącznik nr 2

Projekt umowy

 

PROJEKT UMOWY.

 

Umowa Nr ……………………………….

 

zawarta ………………..r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, zwaną  w dalszej części „Zamawiającym”  reprezentowaną przez:

mgr  Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy

przy kontrasygnacie Skarbnika –Beaty Lis

a

……………………………………………………………………..…………………………….. zwanym w dalszej części „Wykonawcą” reprezentowanym przez:…..………………………

 

§ 1

Przedmiotem zamówienia jest:

 Przystosowanie do warunków miejscowych udostępnionego przez Ministerstwo Sportu
i Turystyki na stronie internetowej http://www.orlik2012.pl typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012 opracowanego przez firmę Kulczyński Architekt Sp. z o. o., ul. Zgoda 4m.2, 00-018 Warszawa; Typowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m z polem gry do piłki ręcznej i tenisa opracowanego przez firmę ARCHISPORT Sp.
z o.o. – Oddział Wrocław, ul. Braci Gierymskich 156, 51-640 Wrocław oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie.

Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić
do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich.

Dokumentację należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Departamentem Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałka Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

Na przedmiot zamówienia składa się:

-        dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)

-        przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)

-        kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)

-        wszystkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do wystąpienia do Starostwa Powiatowego
z wnioskiem zgłoszenia zamiaru wykonania robót

 

Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych które należy wykonać w 2 egz.

 

 

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls
(EXCEL), dwg (AutoCad)

 

Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.

Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyskuje pozwolenie na budowę/ dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz posiadać uzgodnienia i zatwierdzenia niezbędne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę.

 

W razie zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów dotyczących formy i zakresu dokumentacji projektowej, Wykonawca dostosuje opracowane dokumenty do przepisów obowiązujących w dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu bez zmiany wynagrodzenia.

 

Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste  i uwzględnić
w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

 

 § 2

1.      Termin rozpoczęcia wykonania dzieła ustalono na dzień podpisania niniejszej umowy a zakończenia opracowania na…………………….dni  od daty podpisania umowy.

  

§ 3

1.      Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ……………………….. zł (słownie: ………………...)

 

2.      Wynagrodzenie  za  wykonanie  przedmiotu  umowy  będzie  zapłacone  w  ciągu  30 dnia od daty otrzymania faktury.

  

§ 4

1.      Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem,  kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu na płycie CD (w formatach doc (Word) xls (Excel) dwg (Auto/Cad)

2.       Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji projektowej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – wybudowaniu zaprojektowanych obiektów z udziałem funduszy pomocniczych).

3.      Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie, a Wykonawca usunie wadę jak niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia pismem lub faxem.

 

§ 5

1.      Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

2.      Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.

3.      Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

 

 

§ 6

Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)      odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej,

b)       żądać kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

c)      żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

d)      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

e)      nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§ 7

1.    Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.

2.    Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.

3.    Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

 

§ 8

1.Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:

a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 1% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,

b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.

c) za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:

a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,  

b)      za nieterminowe płatności – odsetki w wysokości ustawowej.

 

§ 9

1.      Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

a)      Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu dzieła tak dalece, że wykonanie dzieła w terminie umownym jest niemożliwe.

b)      Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie dzieła lub jego części innej osobie.

2.  Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie zwalnia
Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych  w tej umowie.

3.   Wykonawca może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

a)  Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego  w  niniejszej umowie.

b)  Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych
     okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

4.  Poza okolicznościami przewidzianymi w § 9 ust. 1 i 3 umowy Zamawiający lub  Wykonawca mogą odstąpić od umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających  z umowy. 

 

§ 10

Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji  są :ze strony Wykonawcy : osoba kierująca projektem – .......................;                        ze strony Zamawiającego -  …………………………….

 

§ 11

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 12

Spory jakie mogą wyniknąć z postanowień niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 13

Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

§ 14

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

  Zamawiający:                                                               Wykonawca:

  

 

Załącznik:

 

Harmonogram rzeczowo- finansowy wykonanych prac

  


Końskie, 19.05.2008r.

ZP-221/9/1/2008

Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania

 

Dot. postępowania u udzielenie zamówienia publicznego „Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012” .

Zamawiający wprowadza modyfikację do zaproszenia do złożenia oferty cenowej na realizację przedmiotowego zadania.

1.      W zaproszeniu do złożenia oferty cenowej przedmiocie zamówienia wprowadza się dodatkowy zapis:

Na przedmiot zamówienia składa się:

- harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót

2. W projekcie umowy w§ 1 wprowadza się dodatkowy zapis :

Na przedmiot zamówienia składa się:

- harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót.

3. W formularzu oferty cenowej na wykonanie przedmiotowego zadania

Zamiast zapisu w pkt. 7:

7.      Do niniejszej Oferty cenowej" dołączone są następujące dokumenty:

Ø    Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno-budolwane wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (świadectwo audytora energetycznego,

Ø   

Wprowadza się zapis w pkt. 7:

7.      Do niniejszej Oferty cenowej" dołączone są następujące dokumenty:

 

Ø    Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno-budolwane wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

Ø   

 

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 23.05.2008

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/05/19 10:05:56
Redaktor: Administrator