ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012.”
Przedmiotem zamówienia jest:
Przystosowanie do warunków miejscowych udostępnionego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki na stronie internetowej http://www.orlik2012.pl typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012 opracowanego przez firmę Kulczyński Architekt Sp. z o. o., ul. Zgoda 4m.2, 00-018 Warszawa; Typowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m z polem gry do piłki ręcznej i tenisa opracowanego przez firmę ARCHISPORT Sp. z o.o. – Oddział Wrocław, ul. Braci Gierymskich 156, 51-640 Wrocław oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie.
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich.
Dokumentację należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Departamentem Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałka Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
Na przedmiot zamówienia składa się:
- dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)
- przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)
- kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)
- wszystkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do wystąpienia do Starostwa Powiatowego
z wnioskiem zgłoszenia zamiaru wykonania robót
Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych które należy wykonać w 2 egz.
Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXCEL), dwg (AutoCad)
Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyskuje pozwolenie na budowę/ dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz posiadać uzgodnienia i zatwierdzenia niezbędne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę.
W razie zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów dotyczących formy i zakresu dokumentacji projektowej, Wykonawca dostosuje opracowane dokumenty do przepisów obowiązujących w dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu bez zmiany wynagrodzenia.
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 21.05.2008r. 2008r.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
Osoby upoważnione do porozumiewania się z wykonawcami:
· w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia jest: Paweł Mackiewicz – Inspektor Wydziału Inwestycji UMiG, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 141,
· w zakresie dotyczącym procedury przetargowej jest: Ewa Prasał –Zamówienia Publiczne, tel. (0-41) 372-32-49 wew. 137,
Faks. (0-41) 372-29-55. e-mail: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu od 730 do 1530.
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT)
2. Do oferty cenowej Wykonawca winien załączyć:
Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
Ø konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno- budowlanej wraz
z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
Ø harmonogram rzeczowo - finansowy wykonanych prac
4. Zamawiający wybierze Wykonawcę , który zaoferował najniższą cenę ofertową
5. Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania- 90 dni licząc od daty podpisania umowy
6. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012.”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zamówienia w cenie:
Wartość netto ................................ zł
(słownie:.................................................)
Podatek VAT ......... % ...................... zł
Wartość brutto .............................. zł
(słownie: ...............................................................................................................)
2. Deklarujemy termin realizacji zamówienia w terminie ……… dni licząc od daty podpisania umowy.
4. Oświadczamy, że akceptujemy w całości projekt umowy.
5. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
6. Deklarujemy, że wszystkie o informacje zamieszczone w załącznikach są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe.
7. Do niniejszej Oferty cenowej" dołączone są następujące dokumenty:
Ø Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno-budolwane wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (świadectwo audytora energetycznego,
Ø Harmonogram rzeczowo- finansowy wykonanych prac
Ø Inne dokumenty: …………………………………………..
8. Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny aktualny na dzień składania ofert (art. 297 kodeksu karnego).
9. Oferta zawiera ………… ponumerowanych stron.
.................................dn................................ ........................................................
Pieczątka i podpis wykonawcy
Załącznik nr 2
Projekt umowy
PROJEKT UMOWY.
Umowa Nr ……………………………….
zawarta ………………..r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części „Zamawiającym” reprezentowaną przez:
mgr Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy
przy kontrasygnacie Skarbnika –Beaty Lis
a
……………………………………………………………………..…………………………….. zwanym w dalszej części „Wykonawcą” reprezentowanym przez:…..………………………
§ 1
Przedmiotem zamówienia jest:
Przystosowanie do warunków miejscowych udostępnionego przez Ministerstwo Sportu
i Turystyki na stronie internetowej http://www.orlik2012.pl typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012 opracowanego przez firmę Kulczyński Architekt Sp. z o. o., ul. Zgoda 4m.2, 00-018 Warszawa; Typowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m z polem gry do piłki ręcznej i tenisa opracowanego przez firmę ARCHISPORT Sp.
z o.o. – Oddział Wrocław, ul. Braci Gierymskich 156, 51-640 Wrocław oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie.
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić
do akceptacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich.
Dokumentację należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Departamentem Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałka Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
Na przedmiot zamówienia składa się:
- dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)
- przedmiar robót (2 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm., z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego)
- kosztorys inwestorski (2 egz. oraz w wersji elektronicznej opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym, Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz. oraz w wersji elektronicznej wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późń. zm.)
- wszystkie niezbędne uzgodnienia potrzebne do wystąpienia do Starostwa Powiatowego
z wnioskiem zgłoszenia zamiaru wykonania robót
Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych które należy wykonać w 2 egz.
Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls
(EXCEL), dwg (AutoCad)
Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszelkie niezbędne materiały do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyskuje pozwolenie na budowę/ dokonuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej oraz posiadać uzgodnienia i zatwierdzenia niezbędne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę.
W razie zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisów dotyczących formy i zakresu dokumentacji projektowej, Wykonawca dostosuje opracowane dokumenty do przepisów obowiązujących w dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu bez zmiany wynagrodzenia.
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić
w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
§ 2
1. Termin rozpoczęcia wykonania dzieła ustalono na dzień podpisania niniejszej umowy a zakończenia opracowania na…………………….dni od daty podpisania umowy.
§ 3
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ……………………….. zł (słownie: ………………...)
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dnia od daty otrzymania faktury.
§ 4
1. Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 2 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu na płycie CD (w formatach doc (Word) xls (Excel) dwg (Auto/Cad)
2. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji projektowej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – wybudowaniu zaprojektowanych obiektów z udziałem funduszy pomocniczych).
3. Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie, a Wykonawca usunie wadę jak niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia pismem lub faxem.
§ 5
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.
2. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu.
3. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.
§ 6
Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:
a) odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej,
b) żądać kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.
c) żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,
d) na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej
e) nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.
§ 7
1. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.
3. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
§ 8
1.Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:
a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 1% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,
b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.
c) za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:
a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,
b) za nieterminowe płatności – odsetki w wysokości ustawowej.
§ 9
1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:
a) Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu dzieła tak dalece, że wykonanie dzieła w terminie umownym jest niemożliwe.
b) Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie dzieła lub jego części innej osobie.
2. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie zwalnia
Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych w tej umowie.
3. Wykonawca może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:
a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego w niniejszej umowie.
b) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych
okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
4. Poza okolicznościami przewidzianymi w § 9 ust. 1 i 3 umowy Zamawiający lub Wykonawca mogą odstąpić od umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.
§ 10
Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji są :ze strony Wykonawcy : osoba kierująca projektem – .......................; ze strony Zamawiającego - …………………………….
§ 11
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 12
Spory jakie mogą wyniknąć z postanowień niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 13
Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 14
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca:
Załącznik:
Harmonogram rzeczowo- finansowy wykonanych prac
Końskie, 19.05.2008r.
ZP-221/9/1/2008
Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania
Dot. postępowania u udzielenie zamówienia publicznego „Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego Zespołu boisk sportowych oraz Modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012” .
Zamawiający wprowadza modyfikację do zaproszenia do złożenia oferty cenowej na realizację przedmiotowego zadania.
1. W zaproszeniu do złożenia oferty cenowej przedmiocie zamówienia wprowadza się dodatkowy zapis:
Na przedmiot zamówienia składa się:
- harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót
2. W projekcie umowy w§ 1 wprowadza się dodatkowy zapis :
Na przedmiot zamówienia składa się:
- harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót.
3. W formularzu oferty cenowej na wykonanie przedmiotowego zadania
Zamiast zapisu w pkt. 7:
7. Do niniejszej Oferty cenowej" dołączone są następujące dokumenty:
Ø Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno-budolwane wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (świadectwo audytora energetycznego,
Ø …
Wprowadza się zapis w pkt. 7:
7. Do niniejszej Oferty cenowej" dołączone są następujące dokumenty:
Ø Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, architektoniczno-budolwane wraz z kserokopią uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
Ø …
W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 23.05.2008