ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
Zadanie 1: „Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Zadanie 2: „Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich ”w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na realizację:
Zadanie 1: „ Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno - ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Zadanie 2: „Studium wykonalności dla zadania Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 11.06.2008r
do godz. 14.00.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Pożądany termin wykonania
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacji źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich- 90 dni od daty podpisania umowy
-Termin realizacji:
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w ciepłowni Miejskiej w Końskich- do 07.08.2008r.
Do oferty Wykonawca winien załączyć harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
-
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 2). Wykonawca określi
cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) za wykonanie przedmiotowego zadania.
-
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
-
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3)
-
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
-
w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał –ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,
-
w zakresie przedmiotu zamówienia
:Anna Batorowska – Wydział Inwestycji Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 141
: Adam Golański – Zakład Energetyki Cieplnej, tel. 41 375-47-00, 041 375-47-10
Załączniki:
-
Formularz ofertowy
-
Projekt umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Zadanie 1: „ Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Zadanie 2: „Studium wykonalności dla zadania Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich”
w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
-
Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość brutto ......................... zł w tym;
ZADANIE 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Wartość netto .............................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto ......................... zł
(słownie: .........................................................................................................)
ZADANIE 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Wartość netto .............................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % ........................zł
(słownie: ..........................................................................................................)
Wartość brutto ......................... zł
(słownie: .........................................................................................................)
-
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie:
Zadanie nr 1: __________________
Zadanie nr 2: 07.08.2008r.
-
W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
-
Akceptujemy termin dokonania zapłaty: tj.
-
60%- w ciągu 14 dni po przedłożeniu przedmiotu zamówienia
-
40 %- w ciągu 14 dni po złożeniu wniosku o dofinansowanie
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik nr 2
Projekt umowy
Umowa Nr ZP – ______________________
zawarta ____________________ w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części „Zamawiającym” reprezentowaną przez:
Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy
przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis
a
___________________________________________________
§ 1
Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujące opracowania:
1. Zadanie nr 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania „ Modernizacji źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej
w Końskich
2. Zadanie nr 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy oraz załącznik nr 2 Harmonogram rzeczowo-finansowy.
§ 2
-
Termin rozpoczęcia wykonania dzieła ustalono na dzień podpisania niniejszej umowy a zakończenia:
§ 3
-
Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ____________ (słownie:_________________________________________-),
w tym:
-
Zadanie 1:Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich __________________________brutto
-
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego._____________________brutto
-
Wynagrodzenie określone w ust.1 jest stałe i nie ulegnie zmianie
w okresie trwania umowy.
-
Podstawą wystawienia faktury jest podpisany protokół odbioru przedmiotu umowy,
po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przedłożonych opracowań.
-
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone:
a) 60% - w ciągu 14 dni po przedłożeniu przedmiotu zamówienia
b) 40% - w ciągu 14 dni po złożeniu wniosku o dofinansowanie
§ 4
-
Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach w tym studium wykonalności
w 3 egzemplarzach w języku polskim. Całość dokumentacji należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXEL) dwg (Auto/Cad), studium wykonalności 1 egzemplarz
-
Studium wykonalności inwestycji winno być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPOWŚ na lata 2007-2013.
-
Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie
z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć).
-
Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego jej wykorzystania.
-
Przy odbiorze dzieła Zamawiający jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej dokumentacji. O zauważonych wadach dokumentacji Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie, a Wykonawca usunie wadę jak niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia pismem lub faxem.
-
Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej i papierowej (w zależności
od możliwości), niezbędne dokumenty wyjściowe do opracowania Studium wykonalności inwestycji. Dokumenty te przekazane zostaną w terminie 3 dni od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownej listy wymaganych dokumentów.
§ 5
-
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność
ze względu na cel oznaczony w umowie.
-
Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady dokumentacji, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.
§ 6
Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one
w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:
-
żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,
-
na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej
-
nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.
§ 7
-
Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.
-
Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
§ 8
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana
do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:
-
Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną:
-
za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada - w wysokości 10 % wynagrodzenia za cały przedmiot umowy.
-
za nieterminowe płatności –odsetki w wysokości ustawowej
-
Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną:
-
za zwłokę w wykonaniu dzieła w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10% wartości umownej.
-
za zwłokę w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10% wartości umownej.
-
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego.
§ 9
-
Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:
-
Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu dzieła tak dalece, że jak wynika
z Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonanie dzieła w terminie umownym jest niemożliwe.
-
Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie dzieła lub jego części innej osobie.
2. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie
zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych
w tej umowie.
3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku gdy :
4. Poza okolicznościami przewidzianymi w § 9 ust. 1 i 3 umowy Zamawiający lub Wykonawca mogą odstąpić od umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy
postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających
z umowy.
§ 10
Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji są :ze strony Wykonawcy:
osoba kierująca projektem – ________________________________;
ze strony Zamawiającego - Adam Golański (w sprawach technicznych), Anna Batorowska (w sprawach dotyczących funduszy zewnętrznych)
§ 11
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 12
Spory jakie mogą wyniknąć z postanowień niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 13
Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 14
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca:
Załączniki:
-
Opis przedmiotu zamówienia
-
Harmonogram rzeczowo-finansowy