Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Zadanie 1: „Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.

Zadanie 2: „Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich ”w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na realizację:


Zadanie 1: „ Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno - ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.

Zadanie 2: „Studium wykonalności dla zadania Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.


Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 11.06.2008r
do godz. 14.00
.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Pożądany termin wykonania

Zadanie 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacji źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich- 90 dni od daty podpisania umowy

-Termin realizacji:

Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w ciepłowni Miejskiej w Końskich- do 07.08.2008r.

Do oferty Wykonawca winien załączyć harmonogram rzeczowo-finansowy.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych


  1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 2). Wykonawca określi

cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) za wykonanie przedmiotowego zadania.

  1. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

  2. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3)



  1. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

  • w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał –ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,

  • w zakresie przedmiotu zamówienia

:Anna Batorowska – Wydział Inwestycji Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 141

: Adam Golański – Zakład Energetyki Cieplnej, tel. 41 375-47-00, 041 375-47-10

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy


 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA


Zadanie 1: „ Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.

Zadanie 2: „Studium wykonalności dla zadania Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich”
w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.


STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1



OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ


Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres: ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………


Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………


    1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość brutto ......................... zł w tym;


ZADANIE 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”

Wartość netto .............................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .........................

(słownie: .........................................................................................................)



ZADANIE 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.



Wartość netto .............................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT ................. % ........................

(słownie: ..........................................................................................................)

Wartość brutto .........................

(słownie: .........................................................................................................)



  1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie:

Zadanie nr 1: __________________

Zadanie nr 2: 07.08.2008r.

  1. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

  2. Akceptujemy termin dokonania zapłaty: tj.

      1. 60%- w ciągu 14 dni po przedłożeniu przedmiotu zamówienia

      2. 40 %- w ciągu 14 dni po złożeniu wniosku o dofinansowanie




......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis wykonawcy


 


Załącznik nr 2

Projekt umowy

Umowa Nr ZP – ______________________


zawarta ____________________ w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części „Zamawiającym” reprezentowaną przez:

Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

___________________________________________________

§ 1

Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujące opracowania:

1. Zadanie nr 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania „ Modernizacji źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej
w Końskich

2. Zadanie nr 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy oraz załącznik nr 2 Harmonogram rzeczowo-finansowy.


§ 2

    1. Termin rozpoczęcia wykonania dzieła ustalono na dzień podpisania niniejszej umowy a zakończenia:

  • prace wymienione w §1 pkt 1 -

  • prace wymienione w §1 pkt 2 – 07 sierpnia 2008r.


§ 3

      1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ____________ (słownie:_________________________________________-),

w tym:

    1. Zadanie 1:Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich __________________________brutto

    2. Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego._____________________brutto



      1. Wynagrodzenie określone w ust.1 jest stałe i nie ulegnie zmianie
        w okresie trwania umowy.

      2. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany protokół odbioru przedmiotu umowy,
        po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przedłożonych opracowań.


      1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone:

a) 60% - w ciągu 14 dni po przedłożeniu przedmiotu zamówienia

b) 40% - w ciągu 14 dni po złożeniu wniosku o dofinansowanie


§ 4

  1. Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach w tym studium wykonalności
    w 3 egzemplarzach w języku polskim. Całość dokumentacji należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXEL) dwg (Auto/Cad), studium wykonalności 1 egzemplarz

  2. Studium wykonalności inwestycji winno być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPOWŚ na lata 2007-2013.

  3. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie
    z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć).

  4. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego jej wykorzystania.

  5. Przy odbiorze dzieła Zamawiający jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej dokumentacji. O zauważonych wadach dokumentacji Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie, a Wykonawca usunie wadę jak niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia pismem lub faxem.

  6. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej i papierowej (w zależności
    od możliwości), niezbędne dokumenty wyjściowe do opracowania Studium wykonalności inwestycji. Dokumenty te przekazane zostaną w terminie 3 dni od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownej listy wymaganych dokumentów.


§ 5

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność
    ze względu na cel oznaczony w umowie.

  2. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady dokumentacji, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
    o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.



§ 6

Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one
w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

  1. żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

  2. na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

  3. nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

§ 7

    1. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.

    2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.


§ 8

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana
do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:

  1. Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną:


  1. za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada - w wysokości 10 % wynagrodzenia za cały przedmiot umowy.

  2. za nieterminowe płatności –odsetki w wysokości ustawowej

  1. Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną:

  1. za zwłokę w wykonaniu dzieła w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10% wartości umownej.

  2. za zwłokę w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10% wartości umownej.

  3. za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego.

§ 9

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

  1. Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu dzieła tak dalece, że jak wynika
    z Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonanie dzieła w terminie umownym jest niemożliwe.

  2. Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie dzieła lub jego części innej osobie.

2. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie
zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych
w tej umowie.

3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku gdy :

  • Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

4. Poza okolicznościami przewidzianymi w § 9 ust. 1 i 3 umowy Zamawiający lub Wykonawca mogą odstąpić od umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy
postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających
z umowy.

§ 10

Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji są :ze strony Wykonawcy:

osoba kierująca projektem – ________________________________;

ze strony Zamawiającego - Adam Golański (w sprawach technicznych), Anna Batorowska (w sprawach dotyczących funduszy zewnętrznych)



§ 11

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.



§ 12

Spory jakie mogą wyniknąć z postanowień niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.


§ 13

Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


§ 14

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Zamawiający: Wykonawca:

Załączniki:


    1. Opis przedmiotu zamówienia


    1. Harmonogram rzeczowo-finansowy


 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:56:43
Redaktor: Administrator