Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Opracowanie studium wykonalności dla zadania „ Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Końskich.”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na opracowanie studium wykonalności dla zadania „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Końskich”.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 13.06.2008

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.                  Przedmiotowe opracowanie winno być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej:  Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

2.                  Termin realizacji zadania : 11.07.2008r.

3.                  Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi  cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) za wykonanie przedmiotowego zadania.

4.                  Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

5.                  Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)

1.                              Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

Ø      W zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał  – Inspektor- Zamówienia Publiczne tel. 041 372-32-49 wew. 137,

Ø      W zakresie przedmiotu zamówienia Anna Batorowska – Podinspektor w Wydziale Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 141.

 

  

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy

2.    Projekt umowy

 

  

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

 

 

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

„Opracowanie studium wykonalności dla zadania „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Końskich”

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.  Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto .............................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .........................

      (słownie: .........................................................................................................)

 

2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie do 11.07.2008r.

3.    W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

4.    Zamawiający przekaże Wykonawcy:

- 70 % należnego wynagrodzenia na konto, zgodnie z wystawioną fakturą w terminie 14 dni od dnia przedłożenia przedmiotu zamówienia.

-  30 % w terminie 14 dni od powzięcia informacji o pozytywnym przejściu wstępnej weryfikacji projektu ( pozytywnej ocenie formalnej).

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

 

U M O W A ZP-____________________________

 

zawarta w dniu _____________________pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zamawiającym” reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy – Beaty Lis

a

________________________________________________

zwanym dalej „Wykonawcą”  reprezentowanym przez:

___________________________________________

 

W wyniku rozstrzygnięcia w dniu ___________________________ postępowania w drodze zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie opracowania studiów wykonalności dla zadania „”Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Końskich”

zawarto umowę o następującej treści:

 

§ 1

1.   Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do opracowania:

2.      Studium wykonalności dla zadania „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Końskich” 

3.      Studium wykonalności inwestycji należy wykonać w języku polskim w 3 egzemplarzach,

4.      Dodatkowo studium należy przekazać Zamawiającemu na płycie CD (w formatach Word/Cad) - 1 egzemplarz

5.      Studium wykonalności inwestycji winno być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

 

§ 2

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie : do 11 lipca 2008r.

§ 3

1.      Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynosić __________________________+ stosowny podatek VAT, słownie (_________________________ ) + stosowny podatek VAT.

2.      Wynagrodzenie określone w ust. 1 jest stałe i nie ulegnie zmianie w okresie trwania  umowy.

3.      Zamawiający przekaże Wykonawcy:

3.      70 % należnego wynagrodzenia na konto, zgodnie z wystawioną fakturą w terminie 14 dni od dnia przedłożenia przedmiotu zamówienia.

4.       30 % w terminie 14 dni od powzięcia informacji o pozytywnym przejściu wstępnej weryfikacji projektu ( pozytywnej ocenie formalnej).

§ 4

1.      Podstawą wystawienia faktury jest podpisany protokół odbioru przedmiotu umowy, po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przedłożonych opracowań.

2.      Protokół określony w ustępie  1  podpisany  zostanie w terminie do 3 dni od dnia odbioru przedmiotu umowy.

3.      Dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

4.      Przy odbiorze studium wykonalności inwestycji Wykonawca złoży oświadczenie, że jest ono kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

5.      Przy odbiorze opracowań Zamawiający jest obowiązany dokonać sprawdzenia ich jakości. O zauważonych wadach opracowania Zamawiający powinien powiadomić Wykonawcę w terminie 3 dni od daty przekazania przedmiotu Umowy.

 

§ 5

Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej i papierowej (w zależności od możliwości), niezbędne dokumenty wyjściowe do opracowania Studium wykonalności inwestycji. Dokumenty te przekazane zostaną w terminie 5 dni od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownej listy wymaganych dokumentów.

 

§ 6

1.      Zamawiający wyznacza Panią Annę Batorowską na swojego przedstawiciela upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą.

2.      Wykonawca  wyznacza przedstawiciela upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w osobie _______________________________

 

§ 7

Ø      Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego, jeżeli opracowanie stanowiące przedmiot umowy ma wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

Ø      Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności za wady opracowania, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania opracowania według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

 

§ 8

Jeżeli  przedmiot umowy zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one    w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

a)      żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

b)      na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

c)      nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§ 9

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:

1.      Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną: 

·        za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada  - w wysokości 20 % wynagrodzenia za cały przedmiot umowy

·        za nieterminową zapłatę należności za wykonane prace w wysokości odsetek ustawowych

2.      Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną:

6.      za zwłokę w wykonaniu dzieła w wysokości 0,6 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień zwłoki, licząc od umownego terminu jej dostarczenia,

7.      za zwłokę w usunięciu wad – w wysokości 0,6 % wynagrodzenia umownego za każdy  dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do usunięcia wad,

8.      za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości  20 % wynagrodzenia umownego.

 

§ 10

1.      Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

a)      Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu przedmiotu tak dalece, że wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym jest niemożliwe.

b)      Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie przedmiotu umowy lub jego części innej osobie.

2.  Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych w tej umowie.

 

§ 11

Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonanie przedmiotu umowy w całości lub jego części podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.

 

§ 12

Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 13

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 14

Umowę niniejszą sporządza się w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

 

     Zamawiający:                                                                                            Wykonawca:

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/06/10 14:04:52
Redaktor: Administrator