ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
Na
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich” w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na realizację:
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno - ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 26.06.2008r do godz. 14.00.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Pożądany termin wykonania
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacji źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich- 90 dni od daty podpisania umowy
-Termin realizacji:
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w ciepłowni Miejskiej w Końskich- do 07.08.2008r.
Do oferty Wykonawca winien załączyć harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
-
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 2). Wykonawca określi
cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) za wykonanie przedmiotowego zadania.
-
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
-
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3)
-
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
-
w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał –ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,
-
w zakresie przedmiotu zamówienia
- Anna Batorowska – Wydział Inwestycji Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 141
- Adam Golański – Zakład Energetyki Cieplnej, tel. 41 375-47-00, 041 375-47-10
Załączniki:
-
Formularz ofertowy
-
Projekt umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania
„ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania Modernizacja źródła wytwarzania ciepła
w Ciepłowni Miejskiej w Końskich” w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
-
Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość brutto ......................... zł w tym;
ZADANIE 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno- ekonomiczną dla zadania „ Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.”
Wartość netto .............................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto ......................... zł
(słownie: .........................................................................................................)
ZADANIE 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich.” w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Wartość netto .............................zł
(słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % ........................zł
(słownie: ..........................................................................................................)
Wartość brutto ......................... zł
(słownie: .........................................................................................................)
-
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie:
Zadanie nr 1: __________________
Zadanie nr 2: 07.08.2008r.
-
W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
-
Akceptujemy termin dokonania zapłaty: tj.
-
60%- w ciągu 14 dni po przedłożeniu przedmiotu zamówienia
-
40 %- w ciągu 14 dni po pozytywnym przejściu wstępnej weryfikacji projektu ( pozytywnej ocenie formalnej) Instytucji Zarządzającej RPOWŚ
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
Projekt umowy
Umowa Nr ZP – ______________________
zawarta ____________________ w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części „Zamawiającym” reprezentowaną przez:
Krzysztofa Obratańskiego – Burmistrza Miasta i Gminy
przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis
a
___________________________________________________
§ 1
Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujące opracowania:
1. Zadanie nr 1: Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania „ Modernizacji źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich
2. Zadanie nr 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w ciepłowni Miejskiej w Końskich w celu wykonania zadania inwestycyjnego z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy oraz załącznik
nr 2 Harmonogram rzeczowo-finansowy.
§ 2
Termin rozpoczęcia wykonania dzieła ustalono na dzień podpisania niniejszej umowy
a zakończenia
- prace wymienione w §1 pkt 1 -
- prace wymienione w §1 pkt 2 – 07 sierpnia 2008r.
§ 3
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ____________ (słownie:_________________________________________-),
w tym:
Zadanie 1:Opracowanie koncepcji wraz z analizą techniczno ekonomiczną dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej
w Końskich __________________________brutto
Zadanie 2: Studium wykonalności dla zadania „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich_____________________brutto
-
Wynagrodzenie określone w ust.1 jest stałe i nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.
-
Podstawą wystawienia faktury jest podpisany protokół odbioru przedmiotu umowy, po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przedłożonych opracowań.
-
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone:
a) 60% - w ciągu 14 dni po przedłożeniu przedmiotu zamówienia
b) 40% - w ciągu 14 dni po pozytywnym przejściu wstępnej weryfikacji projektu (pozytywnej ocenie formalnej) w Instystucji Zarządzającej RPOWŚ
§ 4
1. Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach w tym studium wykonalności w 3 egzemplarzach w języku polskim. Całość dokumentacji należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach doc (WORD), xls (EXEL) dwg (Auto/Cad), studium wykonalności 1 egzemplarz
2. Studium wykonalności inwestycji winno być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPOWŚ na lata 2007-2013.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć).
4. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy chroniona jest prawem autorskim. Wykonawca przenosi na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji w zakresie jednokrotnego jej wykorzystania.
5. Przy odbiorze dzieła Zamawiający jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej dokumentacji. O zauważonych wadach dokumentacji Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie, a Wykonawca usunie wadę jak niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia pismem lub faxem.
6. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej i papierowej (w zależności
od możliwości), niezbędne dokumenty wyjściowe do opracowania Studium wykonalności inwestycji. Dokumenty te przekazane zostaną w terminie 3 dni od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownej listy wymaganych dokumentów.
§ 5
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.
2. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady dokumentacji, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.
§ 6
Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:
- żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,
- na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej
- nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.
§ 7
1. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
§ 8
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:
Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną:
a) za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada - w wysokości 20 % wynagrodzenia za cały przedmiot umowy.
b) za nieterminowe płatności –odsetki w wysokości ustawowej
Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną:
-
za zwłokę w wykonaniu dzieła w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.
-
za zwłokę w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej.
-
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.
§ 9
1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:
- Wykonawca pozostaje w zwłoce w wykonaniu dzieła tak dalece, że jak wynika z Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonanie dzieła w terminie umownym jest niemożliwe.
- Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierzy wykonanie dzieła lub jego części innej osobie.
2. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w pkt. 1 nie
zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych
w tej umowie.
3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku gdy :
4. Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 3 umowy Zamawiający lub Wykonawca
mogą odstąpić od umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy
postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających
z umowy.
§ 10
Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji są :ze strony Wykonawcy:
osoba kierująca projektem – ________________________________;
ze strony Zamawiającego - Adam Golański (w sprawach technicznych), Anna Batorowska (w sprawach dotyczących funduszy zewnętrznych)
§ 11
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 12
Spory jakie mogą wyniknąć z postanowień niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 13
Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 14
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca:
Załącznik
Załącznik Nr 1
do umowy
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu
Zadanie I - Koncepcja wraz z analizą techniczno – ekonomiczną dla zadania inwestycyjnego pod tytułem „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła w Ciepłowni Miejskiej w Końskich”
Zadanie II - Studium wykonalności dla w/w zadania opracowane zgodnie
z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPOWŚ na lata 2007-2013.
-
Zakres opracowania
-
Koncepcja winna uwzględniać w sposób alternatywny następujące kierunki modernizacji:
-
budowę bloku energetycznego do wytwarzania w skojarzeniu ciepła
i energii elektrycznej z wykorzystaniem do współspalania lub zgazowania biomasy i odpadów komunalnych z określeniem pracy w cyklu całorocznym lub okresowym,
-
wymianę istniejących kotłów wodnych WLM-25 (2 sztuki) na nowe wysokosprawne jednostki o mocy dostosowanej do obecnego
i perspektywicznego zapotrzebowania na ciepło z zastosowaniem współspalania biomasy,
-
podłączenie lokalnych kotłowni gazowych K-1 i K-3 do miejskiej sieci ciepłowniczej wysokich parametrów wraz z realizacją projektów wymienionych w podpunkcie a lub b,
-
inne rozwiązanie spełniające wymagania co do kierunku modernizacji.