Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

na

 

„Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Końskich w 2008 roku ”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na dostawę artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Końskich w 2008 roku

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Końskich w 2008 roku:

 

Zadanie nr 1 – tusze, tonery, taśmy - tylko oryginały, (załącznik nr 1)

Zadanie nr 2 – papier i artykuły papiernicze, (załącznik nr 2)

Zadanie nr 3 – galanteria papiernicza, (załącznik nr 3)

Zadanie nr 4 – przybory do pisania i galanteria biurowa, (załącznik nr 4)

 

 

Warunkiem przystąpienia do złożenia oferty cenowej jest możliwość realizacji wszystkich artykułów w zadaniu , na które wykonawca zamierza złożyć ofertę.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 15.02.2008r. do godz. 10:00

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji dostawy – 7 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę pisemnego zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest siedziba Zamawiającego (Urząd Miasta i Gminy w Końskich Wydział Organizacyjny – pokój nr 13, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1).

 

 

1.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca  określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT)

2.      Ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym stanowiącym  załącznik do umowy nie ulegną zmianie przez czas jej obowiązywania

3.      Sprzedawca będzie dostarczał zamówiony towar do siedziby Kupującego na koszt i ryzyko własne

4.      Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

5.       Termin wykonania przedmiotowego zadania: do 31 grudnia  2008r.

6.      Osoby upoważnione do porozumiewania się z wykonawcami:

-         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia jest: Anna Głębocka –Wydział Organizacyjny UMiG, tel. (0-41) 372 32 49 wew. 113

-         w zakresie procedury postępowania-Ewa Prasał- Zamówienia publiczne, tel. (0-41) 372 32 49 wew. 137

7.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik 
nr 2).

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy.

2.      Projekt umowy.

   

  

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Pn: „Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Końskich

w 2008 roku”

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 

GMINA KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE

ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy ....................................................................................................................................

Dokładny adres:..............................................................................................................................

telefon.........................................................................  fax ................................................................................................................................

e-mail: ..............................................................................................................................

NIP: ............................................................ REGON: ...............................................................

Nazwa Banku …………………………..………………………………………………………

Numer rachunku …………………………………….................................................................

Nazwisko osoby do kontaktu:....................................................................................................    

 

1.      Oferujemy dostawę artykułów biurowych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2008 r. w cenie:

 

Zadanie 1 (załącznik nr 1) – Tusze, tonery i taśmy – tylko oryginały:

    Wartość netto ............................... zł + VAT .......... % ..................................zł

    Wartość brutto ............................................... zł

    (słownie: ..........................................................................................................)

Zadanie 2 (załącznik nr 2) – Papier i artykuły papiernicze:

    Wartość netto ............................... zł + VAT .......... % ..................................zł

    Wartość brutto ............................................... zł

    (słownie: ..........................................................................................................)

Zadanie 3 (załącznik nr 3)– Galanteria papiernicza:

    Wartość netto ............................... zł + VAT .......... % ..................................zł

    Wartość brutto ............................................... zł

    (słownie: ..........................................................................................................)

Zadanie 4 (załącznik nr 4) – Przybory do pisania i galanteria biurowa:

    Wartość netto ............................... zł + VAT .......... % ..................................zł

    Wartość brutto ............................................... zł

    (słownie: ..........................................................................................................)

Ceny jednostkowe artykułów w poszczególnych zadaniach są określone w załącznikach cenowych do oferty.  

1.               Za dostarczony towar rachunki regulowane będą przelewem w terminie 30 dni
od przedłożenia faktury na konto Sprzedawcy (nr konta………………………………………..)

2.                                   Oświadczamy, że akceptujemy w całości projekt umowy.

3.                                   W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

 

 

.................................dn................................              ........................................................

                                                                                                        Pieczątka i podpis wykonawcy

 

 


Załącznik nr 2

PROJEKT UMOWY

 

UMOWA NR ........................……..

Zawarta w dniu ............................ r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części umowy „Kupującym” reprezentowanym przez:

Burmistrza Miasta i Gminy –  Krzysztofa Obratańskiego przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

.......................................................................................................................................................

zwanym w dalszej części umowy „Sprzedawcą” reprezentowanym przez:

.......................................................................................................................................................

 

§ 1

Sprzedawca sprzedaje i dostarcza a Kupujący nabywa artykuły biurowe dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Końskich w 2008 roku na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego rozstrzygniętego w dniu ............................

Asortyment ww. dostawy zgodny jest ze z zaproszeniem  do złożenia oferty cenowej oraz z formularzem ofertowym

 

§ 2

1. Dostarczenie przedmiotu umowy będzie następować (transzami) w ciągu 7  dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę pisemnego zapotrzebowania złożonego przez Kupującego.

2. Sprzedawca będzie dostarczał zamówiony towar do siedziby Kupującego na koszt i ryzyko własne.

 

§ 3

1.                  Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedającemu kwotę brutto.......................zł (słownie............................................) podaną w ofercie, (zadania nr ..................).

2.                  Ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy nie ulegną zmianie przez czas jej obowiązywania.

3.                  Za dostarczony towar rachunki regulowane będą przelewem w terminie do 30 dni od przedłożenia faktury na konto Sprzedawcy (nr konta .....................................................................)

 

§ 4

W przypadku złożenia reklamacji Kupujący obowiązany jest zwrócić na koszt Sprzedawcy wyroby będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany.

 

§ 5

1.                                          W razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy Sprzedawca zapłaci Kupującemu karę umowną w wysokości 0,3 % kwoty umownej za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego.

2.                                          W razie niewykonania umowy Sprzedawca zapłaci Kupującemu karę w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

3.                                          W razie nieterminowej zapłaty Kupujący zapłaci Sprzedawcy karę umowną w wysokości jak w pkt. 1

 

 

§ 6

W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

 

§ 7

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony.

 

§ 8

Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia jej zawarcia do dnia 31.12.2008 roku.

 

§ 9

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

 

SPRZEDAWCA:                                                                    KUPUJĄCY:




 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/09/04 13:13:35
Redaktor: Administrator