Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskie

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Monitoring wizyjny w Sielpi.

 

CPV – 29.86.10.00-2, 50.93.10.00-0

 

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

 

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV wraz z ich instalacją w 5 wskazanych punktach (z wbudowaniem 2 kamer zamawiającego).

 

Na przedmiot zamówienia składa się:

-uzyskanie warunków technicznych i niezbędnych zgód z ZEORK

-rozciągniecie kabli zasilających i sygnałowych- ok. 1500 m

-wymiana 8 istniejących słupów,

-montaż skrzynek i rozdzielenie skrzynkowych- szt. 1

-montaż kamer obrotowych Dzień/Noc z automatyczną stabilizacją obrazu- szt. 3,

- montaż nadajników/odbiorników- szt. 3

-montaż urządzenia cyfrowego zapisu obrazu- szt. 1

-montaż monitora LCD 19”

-uruchomienie systemu

 

 Gwarancja na sprawność systemu oraz każdy z dostarczonych i zamontowanych elementów przedmiotu umowy min. 36 m-cy.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia- 20 dni od daty podpisania umowy.

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)                  spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)                  wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dostawy, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia

c)                  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów n/w  dokumentów:

 

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)      wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)

e)      wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności  instalacji urządzeń elektrycznych  oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)

f)        kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót ( wzg. wzoru – zał. Nr 6, 7).

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  - w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:    cena –   60%

                                        termin-  20%

                                        okres udzielonej gwarancji -20%

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 07 lipca 2008 r. o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 07 lipca 2008r. -. o godz: 1030 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Rafał Gula – Inspektor Wydział Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał- ZP-  tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 
27 czerwca 2008r.

 


Końskie, 01.07.2008r.

ZP-341/12/1/2008r

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania przetargowego

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Monitoring wizyjny w Sielpi.

 

Informuję,  że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych postępowanie na realizację zadania pn” Monitoring wizyjny w Sielpi” zostaje unieważnione.

Postępowanie zawiera wadę prawną uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający w dokumentacji przetargowej na realizację przedmiotowego zamówienia-  
(SIWZ) opisując kryteria podał:

Cena oferty brutto –  70%

Termin- znaczenie - 20%

Okres udzielonej gwarancji- 20 %

Razem 110%.

Winno być:

Cena oferty brutto –  60%

Termin- znaczenie - 20%

Okres udzielonej gwarancji- 20 %

Razem 100%.

Zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy pzp modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. W związku z powyższym należało postąpić j.w.


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:51:36
Redaktor: Administrator