ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Administrowanie szaletem miejskim położonym
w Końskich przy Placu Kościuszki.”
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na administrowanie szaletem miejskim położonym
w Końskich przy Placu Kościuszki.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na administrowaniu szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki w tym:
1) Udostępnianiu szaletu ludności codziennie w godzinach od. 7.00 do 19.00
2) Utrzymaniu szaletu i terenu pod szaletem w należytym porządku i czystości,
3) Zabezpieczeniu szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji
4) Dokonywaniu drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym a miedzy innymi:
-drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),
-drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,
-wymiana uszkodzonych zamków,
-przeczyszczanie wpustów podłogowych,
-przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,
-drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),
-malowanie ścian sufitów,
-bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików
5) Eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 07.07.2008r.
Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT)
2. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
3. Termin wykonania przedmiotowego zadania – od 01.08.2008 do 31.07.2011.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Administrowanie szaletem miejskim położonym
w Końskich przy Placu Kościuszki
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ............................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:
Wartość netto .......................zł (słownie:..........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
Wartość brutto .....................zł
(słownie: .........................................................................................................)
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie od 01.08.2008
do 31.07.2011
3. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
U M O W A
zawarta w dniu ..................... pomiędzy Gminą Końskie, reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie mgr Krzysztofa Obratańskiego, zwanym w dalszej części umowy Zleceniodawcą
a
Firmą ..........................................................................................................................................
Reprezentowaną przez:
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
zwaną w dalszej części umowy Zleceniobiorcą.
§ 1
Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca podejmuje się administrowania szaletem miejskim położonym w Końskich przy Placu Kościuszki od dnia 01.08.2008 r. do 31.07.2011 r.
§ 2
Do obowiązków Zleceniobiorcy należy w szczególności:
1) udostępnienie szaletu ludności codziennie w godzinach od 7.00 – 19.00,
2) utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości,
3) zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji,
4) dokonywanie drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym, a między innymi
- drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),
- drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,
- wymiana uszkodzonych zamków,
- przeczyszczanie wpustów podłogowych,
- przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,
- drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),
- malowanie ścian i sufitów,
- bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików,
5) eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne.
§ 3
Do obowiązków Zleceniodawcy należeć będzie prowadzenie remontów kapitalnych
i modernizacji obiektu oraz ponoszenie z tego tytułu kosztów.
§ 4
1. Przekazanie obiektu wraz z wyposażeniem zostanie dokonane protokolarnie przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji umowy.
2. Z chwilą przekazania obiektu Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za przejęte mienie.
§ 5
Wszelkie koszty związane z administrowaniem szaletu z wyłączeniem kosztów o których mowa w § 3 ponosił będzie Zleceniobiorca w tym koszty napraw i konserwacji, środków czystości, malowania, opłat za zużytą energię elektryczną, wodę, za odbiór ścieków oraz odpady itp.
§ 6
1.Z tytułu realizacji niniejszej umowy Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie brutto
w wysokości ....................................... zł (słownie: ................................. ....................................................................................................................................................).
2.Zapłata następować będzie po zakończeniu każdego miesiąca, po protokólarnym stwierdzeniu wywiązania się z realizacji przedmiotu umowy w wysokości 1/36 wynagrodzenia umownego.
3.Należność o którym mowa w § 6 pkt.2 płatne będą w terminie 14 dni od dnia przedłożenia faktury z protokółem stwierdzającym wywiązanie się Zleceniobiorcy z realizacji przedmiotu umowy.
§ 7
W razie zwłoki w zapłaceniu należności Zleceniodawca płacić będzie Zleceniobiorcy odsetki w ustawowej wysokości.
§ 8
1. Za wadliwą realizację przedmiotu umowy Zleceniobiorca będzie płacił kary umowne
w wysokości 20 % miesięcznego wynagrodzenia zawartego w niniejszej umowie.
2. Ewentualna kara umowna naliczana będzie jeden raz w miesiącu w którym stwierdzona zostanie wada.
3. Kara umowna nie będzie naliczana w przypadku, gdy stwierdzona wada nastąpiła nie
z winy Zleceniobiorcy.
§ 9
Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim
w związku z realizacją umowy.
§ 10
1.Stawki poboru opłat za korzystanie z szaletu ustalał będzie Zleceniobiorca.
2. Uzyskane opłaty za korzystanie z szaletu stanowią w całości dochód Zleceniobiorcy.
3. Działalność podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z ustawą
o działalności gospodarczej z dnia 23.12.1988 roku (Dz. U. Nr 41, poz. 324 z późniejszymi zmianami) oraz rozliczeniom podatkowym.
§ 11
Ze strony Zleceniodawcy nadzór nad realizacją umowy pełnił będzie Zbigniew Skowron Inspektor w Wydziale Urbanistyki Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
Ze strony Zleceniobiorcy administrowaniem szaletem kierował będzie ..................................... ..................................................................................................................................................... .
§ 12
Umowę zawarto na okres trzech lat z możliwością jej rozwiązania przez każdą ze stron za trzy miesięcznym wypowiedzeniem lub za obustronną zgodą.
§ 13
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku rażącego naruszenia przez Zleceniobiorcę postanowień niniejszej umowy.
§ 14
Zmiana treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej.
§ 15
W spawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 16
Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy Sąd.
§ 17
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZLECENIOBIORCA ZLKECENIODAWCA