Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Administrowanie szaletem miejskim położonym
w Końskich przy Placu Kościuszki
.”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na administrowanie szaletem miejskim położonym
w Końskich przy Placu Kościuszki.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na administrowaniu szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki w tym:

1)     Udostępnianiu szaletu ludności codziennie w godzinach od. 7.00 do 19.00

2)     Utrzymaniu szaletu i terenu pod szaletem w należytym porządku i czystości,

3)     Zabezpieczeniu szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji

4)     Dokonywaniu drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym a miedzy innymi:

-drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),

-drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,

-wymiana uszkodzonych zamków,

-przeczyszczanie wpustów podłogowych,

-przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,

-drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),

-malowanie ścian sufitów,

-bieżąca konserwacja i  naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików

5)     Eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne.

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 07.07.2008r.

 

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.    Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT)

2.    Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

3.    Termin wykonania przedmiotowego zadania – od 01.08.2008 do 31.07.2011.

4.    Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)

 

 

 

Załączniki:

1.                  Formularz ofertowy.

2.                  Projekt umowy.
Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

„Administrowanie szaletem miejskim położonym
w Końskich przy Placu Kościuszki

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ............................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.        Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto .......................zł (słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .....................

      (słownie: .........................................................................................................)

 

2.    Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie od 01.08.2008
     do 31.07.2011

3.    W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

4.    Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)


Załącznik nr 2

 

 

U M O W A

 

zawarta w dniu ..................... pomiędzy Gminą Końskie, reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie mgr Krzysztofa  Obratańskiego, zwanym w dalszej części umowy Zleceniodawcą

a

Firmą ..........................................................................................................................................

Reprezentowaną przez:

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

zwaną w dalszej części umowy Zleceniobiorcą.

§ 1

Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca podejmuje się administrowania szaletem miejskim położonym w Końskich przy Placu Kościuszki od dnia 01.08.2008 r. do 31.07.2011 r.

§ 2

Do obowiązków Zleceniobiorcy należy w szczególności:

1) udostępnienie szaletu ludności codziennie w godzinach od 7.00 – 19.00,

2) utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości,

3) zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji,

4) dokonywanie drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym, a między innymi

- drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),

- drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,

- wymiana uszkodzonych zamków,

- przeczyszczanie wpustów podłogowych,

- przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,

- drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),

- malowanie ścian i sufitów,

- bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików,

5) eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne.

§ 3

Do obowiązków Zleceniodawcy należeć będzie prowadzenie remontów kapitalnych
i modernizacji obiektu oraz ponoszenie z tego tytułu kosztów.

§ 4

1. Przekazanie obiektu wraz z wyposażeniem zostanie dokonane protokolarnie przed   rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji umowy.

2. Z chwilą przekazania obiektu Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za przejęte mienie.

 

 

 

§ 5

Wszelkie koszty związane z administrowaniem szaletu z wyłączeniem kosztów o których mowa w § 3 ponosił będzie Zleceniobiorca w tym koszty napraw i konserwacji, środków czystości, malowania, opłat za zużytą energię elektryczną, wodę, za odbiór ścieków oraz odpady itp.

 

§ 6

1.Z tytułu realizacji niniejszej umowy Zleceniobiorca  otrzyma wynagrodzenie brutto
w wysokości ....................................... zł (słownie: ................................. ....................................................................................................................................................).

 

2.Zapłata następować będzie po zakończeniu każdego miesiąca, po protokólarnym stwierdzeniu wywiązania się z realizacji przedmiotu umowy w wysokości 1/36 wynagrodzenia umownego.

3.Należność o którym mowa w § 6 pkt.2 płatne będą w terminie 14 dni od dnia przedłożenia faktury z protokółem stwierdzającym wywiązanie się Zleceniobiorcy z realizacji przedmiotu umowy.

§ 7

W razie zwłoki w zapłaceniu należności Zleceniodawca płacić będzie Zleceniobiorcy odsetki w ustawowej wysokości.

§ 8

1. Za wadliwą realizację przedmiotu umowy Zleceniobiorca będzie płacił kary umowne
w wysokości 20 % miesięcznego wynagrodzenia zawartego w niniejszej umowie.

2. Ewentualna kara umowna naliczana będzie jeden raz w miesiącu w którym stwierdzona zostanie wada.

3. Kara umowna nie będzie naliczana w przypadku, gdy stwierdzona wada nastąpiła nie
z winy Zleceniobiorcy.

 § 9

Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim
w związku z realizacją umowy.

§ 10

1.Stawki poboru opłat za korzystanie z szaletu ustalał będzie Zleceniobiorca.

2. Uzyskane opłaty za korzystanie z szaletu stanowią w całości dochód Zleceniobiorcy.

3. Działalność podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z ustawą
o działalności gospodarczej z dnia 23.12.1988 roku (Dz. U. Nr 41, poz. 324 z późniejszymi zmianami) oraz rozliczeniom podatkowym.

§ 11

Ze strony Zleceniodawcy nadzór nad realizacją umowy pełnił będzie Zbigniew Skowron Inspektor w Wydziale Urbanistyki Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.

Ze strony Zleceniobiorcy administrowaniem szaletem kierował będzie ..................................... ..................................................................................................................................................... .

 

§ 12

Umowę zawarto na okres trzech lat z możliwością jej rozwiązania przez każdą ze stron za trzy miesięcznym wypowiedzeniem lub za obustronną zgodą.

§ 13

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku rażącego naruszenia przez Zleceniobiorcę postanowień niniejszej umowy.

 

§ 14

Zmiana treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej.

§ 15

W spawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 16

Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy Sąd.

 

§ 17

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

  

 

ZLECENIOBIORCA                                                                  ZLKECENIODAWCA

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2008/06/30 09:50:55
Redaktor: Administrator