Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Końskich
26-200 Końskie
ul. Polna 6
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2
w Końskich”
CPV: 45421000-4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (sekretariat), w godz. 8 00 – 14 30, lub drogą pocztową.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
- Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Końskich w ilości 16 szt.;
Zakres robót obejmuje:
- wykucie z muru istniejących ościeżnic okiennych wraz z wywiezieniem
- osadzenie nowych okien PCV z zamocowaniem kotew, uszczelnieniem pianką i pomalowaniem w istniejącej kolorystyce
- uzupełnienie uszkodzonego tynku ościeży
- rozebranie parametrów zewnętrznych z blachy
- wykonanie i montaż nowego parapetu z blachy w kolorze brązowym.
Zamówienie będzie realizowane na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji terenu budowy poniesie Wykonawca.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie n/w dokumentów:
a) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
e) Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
f) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (sekretariat)- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Końskich, 26-200 Końskie ul. Polna 6
Termin składania ofert upływa dnia 01.08.2008r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.08.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Końskich, 26-200 Końskie
ul. Polna 6
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz procedury przetargowej:
Pan Jacek Szmit tel. (041) 372 3171, fax. (041) 372 3363,
e-mail: sp2konskie@poczta.onet.pl
Informacje można uzyskać w godz: 8 00 - 14 30
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 11.07.2008