Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Końskich

26-200 Końskie

ul. Polna 6

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2

w Końskich”

 

CPV: 45421000-4

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (sekretariat), w godz. 8 00 – 14 30, lub drogą pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

-  Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Końskich w ilości 16 szt.;

 

Zakres robót obejmuje:

- wykucie z muru istniejących ościeżnic okiennych wraz z wywiezieniem

-   osadzenie nowych okien PCV z zamocowaniem kotew, uszczelnieniem pianką i pomalowaniem w istniejącej kolorystyce

- uzupełnienie uszkodzonego tynku ościeży

- rozebranie parametrów zewnętrznych z blachy

- wykonanie i montaż nowego parapetu z blachy w kolorze brązowym.

 

Zamówienie będzie realizowane na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1.

 

 

Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

 

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji terenu budowy poniesie Wykonawca.

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia:  30 dni od daty podpisania umowy.

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie n/w dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

b)           Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

e)      Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

f)        Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

 

Wadium – w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:               cena – 100 %   

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (sekretariat)- Szkoła Podstawowa nr 2  im. Stanisława Staszica w Końskich, 26-200 Końskie ul. Polna 6

Termin składania ofert upływa dnia  01.08.2008r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.08.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego-                  Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Końskich, 26-200 Końskie

                  ul. Polna 6

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz procedury przetargowej:                     

 

Pan Jacek Szmit          tel.            (041) 372 3171,          fax. (041) 372 3363,

 

e-mail: sp2konskie@poczta.onet.pl

 

Informacje można uzyskać w godz:   8 00  -  14 30

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 11.07.2008

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:40:25
Redaktor: Administrator