Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.

 

CPV- 45.23.32.20-7

 

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów chodników polegających na wymianie zużytej nawierzchni z płyt betonowych na kostkę wibprasowaną o łącznej powierzchni ok. 1527,45 m2 oraz remont nawierzchni na parkingach o łącznej powierzchni ok. 1680 m2.

Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:

 

ZADANIE 1- Remont chodnika-łącznik  ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną.

Roboty będą polegały na:

- rozbiórka istniejącego chodnika z  płyt betonowych  wraz z odwozem,

- roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. II –IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem,

- wykonanie podsypki piaskowej grubości 5 cm (uzupełnienie),

- ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem z betonu B–10,

- wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej,

- ułożenie obrzeży betonowych (20 x 6 x 100)

 

ZADANIE 2- Remont chodnika- przy bloku nr 2 od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej

Roboty będą polegały na:

- rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych z odwozem na odł. do 2km,

- roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. I – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km,

- rozbiórka obrzeży betonowych,

- wykonanie-montaż nowego obrzeża betonowego,

- wykonanie chodnika (wzór konecki) z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cement-piaskowej,

 

ZADANIE 3- Remont chodnika- łączący ul. Polna z 16-go Stycznia (obok szkoły nr. 2).

Roboty będą polegały na:

- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na odległość  do 2 km,

- robotach ziemnych (wykopy) w gruncie kat. II –IVkat. o gr. 10 cm ( pod chodnik),

- uzupełnieniu podsypki piaskowej grubości 5 cm,

- rozbiórce obrzeży betonowych,

- ułożeniu nowych obrzeży betonowych o wym. 6 x 20 x 100 (obustronnie),

- wykonaniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

 

ZADANIE 4- Remont chodnika na parkingu przy ul. 3-go Maja oraz wykonanie remontu nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej masą mineralno- bitumiczną.

Roboty będą polegały na:

- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na odległość  do 2 km,

- rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 2 km,

- wykonaniu robót ziemnych (wykopy) w gruncie kat. II – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km,

- ułożeniu obrzeży betonowych,

- ułożenie chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,

- wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego.

 

ZADANIE 5-  Remont chodnika- przy ul. 3-go Maja

Roboty będą polegały na:

- rozbiórce chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50(całkowicie zniszczonych),

- wykonaniu wykopu w gruncie II i IV kat. (pod chodnik),

- wykonaniu chodnika z kostki betonowej ( wzór konecki)

na podsypce cement-piaskowej (1:4)

ZADANIE 6- Remont chodnika przy ul. Waldemara Szwieca Robota.

Roboty będą polegały na:

- rozbiórce istniejącego chodnika z  płyt betonowych wraz z odwozem,

- robotach ziemnych (wykopy) w gruncie kat. II –IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem,

- wykonaniu podsypki piaskowej grubości 4 cm (uzupełnienie),

- wykonaniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej,

- wykonaniu zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

ZADANIE 7 - Remont nawierzchni parkingu przy UMiG w Końskich.

Roboty będą polegały na:

- rozbiórka rampy żelbetowej dla samochodów

- rozbiórka krawężników,

- rozbiórka chodnika z  płyt betonowych  wraz z odwozem,

- roboty ziemne

- ustawienie krawężników betonowych

- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie

- wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego

- wykonanie oznakowania poziomego.

ZADANIE  8- Remont chodnika- przy ul. Wojska Polskiego (odc. od Spółdzielni Mieszkaniowej   do ul. Armii Krajowej).

Roboty będą polegały na:

- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50cm,

- robotach ziemnych,

- rozbiórce obrzeża betonowego,

-wykonanie-montaż nowego obrzeża betonowego,

-wykonanie chodnika z kostki bet. gr. 6cm. na podsypce cement-piaskowej.

 

           Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią:

-  specyfikacje techniczne

-  przedmiar robót

 

Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

 

           Uwaga: Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót (w technologii cyfrowej) . Zdjęcia mają być wykonane na terenie objętym inwestycją przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich realizacji oraz po ich zakończeniu w miejscach i odstępach czasowych ustalonych  z koordynatorem robót. Zdjęcia zapisane na płycie CD będą przedmiotem odbioru końcowego robót.

 

 

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 Pożądany termin realizacji zamówienia:  42 dni  od daty podpisania umowy

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane-  wykonanie przynajmniej 1500 m2 wymiany chodników w miejscach publicznych  z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych- wykonanie przynajmniej 1500 m2 wymiany chodników w miejscach publicznych,
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

f)        Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

g)      Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 a,b,c,d,e,f,g,h do oferty przetargowej)

h)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  -  w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert    

     

      Cena oferty brutto – znaczenie 60 %

      Termin  – znaczenie 20 %

       Okres udzielonej gwarancji- 20 %   

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 08 sierpnia 2008 /r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia08 sierpnia 2008r.. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 18 lipca 2008r.

 


 

                                                                                                Końskie, dn. 22.07.2008

 

ZP.-341/15/1/2008 

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na realizację przedmiotowych zadań zostają dołączone szczegółowe specyfikacje techniczne.

- W miejsce załącznika 6 h ( kosztorys ofertowy) – Remont chodnika- przy ul. Wojska Polskiego (odc. od Spółdzielni Mieszkaniowej do ul. Armii Krajowej) wprowadza się nowy kosztorys.

 

 


 

Końskie, dn. 25.07.2008

ZP.-341/15/2/2008

 

Otrzymują  uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- zamiast zapisu w załączniku do SIWZ-u  nr 6 e  (kosztorys ofertowy) – Remont chodnika przy ul. 3-go Maja poz. Roboty rozbiórkowe- Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 , 25mb x 1,2m = 30,0 m2 ilość jednostek 30.6 m2  wprowadza się zapis Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50, 25mb x 1,2m = 30,0 m2 ilość jednostek 30.0 m2 

 

 

- w miejsce załącznika do SIWZ-u 6 f (kosztorys ofertowy)- Remont chodnika
przy ul. Waldemara Szwieca Robota wprowadza się nowy kosztorys w załączeniu.

 

 


 

                                                                                             Końskie, dn. 07.08.2008 r.

ZP.-341/15/3/2008   

 

Otrzymują   uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych Warunków zamówienia:

- w miejsce załącznika 6a (kosztorys ofertowy) - Remont chodnika-łącznik  ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu )

- w miejsce załącznika 6b (kosztorys ofertowy)- Remont chodnika- przy bloku nr 2 od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej wprowadza się aktu aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)

- miejsce załącznika 6c ( kosztorys ofertowy) Remont chodnika- łączący ul. Polną z 16-go Stycznia (obok szkoły nr 2) wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)

- miejsce załącznika 6d ( kosztorys ofertowy)  Remont chodnika na parkingu przy ul. 3 Maja oraz wykonanie remontu nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej masą mineralno bitumiczną. Wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)

- w miejsce załącznika 6e (kosztorys ofertowy) –Remont chodnika przy ul. 3-go Maja, wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)

- w miejsce załącznika 6g (kosztorys ofertowy) Remont nawierzchni parkingu przy UMiG w Końskich wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy( w załączeniu)

- w miejsce załącznika 6h (kosztorys ofertowy) Remont chodnika-przy ul. Wojska Polskiego ( odc. od Spółdzielni Mieszkaniowej do ul. Armii Krajowej) wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)

 

W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) przedłuża termin składania ofert do dnia 18.08.2008r. do godz. 09:00.

Termin otwarcia ofert: 18.08.2008r. godz. 10.00.

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:39:19
Redaktor: Administrator