Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”
CPV- 45.23.32.20-7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów chodników polegających na wymianie zużytej nawierzchni z płyt betonowych na kostkę wibprasowaną o łącznej powierzchni ok. 1527,45 m2 oraz remont nawierzchni na parkingach o łącznej powierzchni ok. 1680 m2.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
ZADANIE 1- Remont chodnika-łącznik ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną.
Roboty będą polegały na:
- rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych wraz z odwozem,
- roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. II –IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem,
- wykonanie podsypki piaskowej grubości 5 cm (uzupełnienie),
- ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem z betonu B–10,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
- ułożenie obrzeży betonowych (20 x 6 x 100)
ZADANIE 2- Remont chodnika- przy bloku nr 2 od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej
Roboty będą polegały na:
- rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych z odwozem na odł. do 2km,
- roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. I – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km,
- rozbiórka obrzeży betonowych,
- wykonanie-montaż nowego obrzeża betonowego,
- wykonanie chodnika (wzór konecki) z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cement-piaskowej,
ZADANIE 3- Remont chodnika- łączący ul. Polna z 16-go Stycznia (obok szkoły nr. 2).
Roboty będą polegały na:
- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na odległość do 2 km,
- robotach ziemnych (wykopy) w gruncie kat. II –IVkat. o gr. 10 cm ( pod chodnik),
- uzupełnieniu podsypki piaskowej grubości 5 cm,
- rozbiórce obrzeży betonowych,
- ułożeniu nowych obrzeży betonowych o wym. 6 x 20 x 100 (obustronnie),
- wykonaniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
ZADANIE 4- Remont chodnika na parkingu przy ul. 3-go Maja oraz wykonanie remontu nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej masą mineralno- bitumiczną.
Roboty będą polegały na:
- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na z odwozem na odległość do 2 km,
- rozbiórce obrzeży betonowych z odwozem na odległość do 2 km,
- wykonaniu robót ziemnych (wykopy) w gruncie kat. II – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km,
- ułożeniu obrzeży betonowych,
- ułożenie chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego.
ZADANIE 5- Remont chodnika- przy ul. 3-go Maja
Roboty będą polegały na:
- rozbiórce chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50(całkowicie zniszczonych),
- wykonaniu wykopu w gruncie II i IV kat. (pod chodnik),
- wykonaniu chodnika z kostki betonowej ( wzór konecki)
na podsypce cement-piaskowej (1:4)
ZADANIE 6- Remont chodnika przy ul. Waldemara Szwieca Robota.
Roboty będą polegały na:
- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych wraz z odwozem,
- robotach ziemnych (wykopy) w gruncie kat. II –IV pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem,
- wykonaniu podsypki piaskowej grubości 4 cm (uzupełnienie),
- wykonaniu chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
- wykonaniu zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
ZADANIE 7 - Remont nawierzchni parkingu przy UMiG w Końskich.
Roboty będą polegały na:
- rozbiórka rampy żelbetowej dla samochodów
- rozbiórka krawężników,
- rozbiórka chodnika z płyt betonowych wraz z odwozem,
- roboty ziemne
- ustawienie krawężników betonowych
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego
- wykonanie oznakowania poziomego.
ZADANIE 8- Remont chodnika- przy ul. Wojska Polskiego (odc. od Spółdzielni Mieszkaniowej do ul. Armii Krajowej).
Roboty będą polegały na:
- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50cm,
- robotach ziemnych,
- rozbiórce obrzeża betonowego,
-wykonanie-montaż nowego obrzeża betonowego,
-wykonanie chodnika z kostki bet. gr. 6cm. na podsypce cement-piaskowej.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią:
- specyfikacje techniczne
- przedmiar robót
Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
Uwaga: Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót (w technologii cyfrowej) . Zdjęcia mają być wykonane na terenie objętym inwestycją przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich realizacji oraz po ich zakończeniu w miejscach i odstępach czasowych ustalonych z koordynatorem robót. Zdjęcia zapisane na płycie CD będą przedmiotem odbioru końcowego robót.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 42 dni od daty podpisania umowy
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane- wykonanie przynajmniej 1500 m2 wymiany chodników w miejscach publicznych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych- wykonanie przynajmniej 1500 m2 wymiany chodników w miejscach publicznych,
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
f) Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
g) Kosztorys ofertowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 a,b,c,d,e,f,g,h do oferty przetargowej)
h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium - w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert
Cena oferty brutto – znaczenie 60 %
Termin – znaczenie 20 %
Okres udzielonej gwarancji- 20 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 08 sierpnia 2008 /r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia08 sierpnia 2008r.. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Tadeusz Pasiński – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 18 lipca 2008r.
Końskie, dn. 22.07.2008
ZP.-341/15/1/2008
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na realizację przedmiotowych zadań zostają dołączone szczegółowe specyfikacje techniczne.
- W miejsce załącznika 6 h ( kosztorys ofertowy) – Remont chodnika- przy ul. Wojska Polskiego (odc. od Spółdzielni Mieszkaniowej do ul. Armii Krajowej) wprowadza się nowy kosztorys.
Końskie, dn. 25.07.2008
ZP.-341/15/2/2008
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- zamiast zapisu w załączniku do SIWZ-u nr 6 e (kosztorys ofertowy) – Remont chodnika przy ul. 3-go Maja poz. Roboty rozbiórkowe- Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 , 25mb x 1,2m = 30,0 m2 ilość jednostek 30.6 m2 wprowadza się zapis Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50, 25mb x 1,2m = 30,0 m2 ilość jednostek 30.0 m2
- w miejsce załącznika do SIWZ-u 6 f (kosztorys ofertowy)- Remont chodnika
przy ul. Waldemara Szwieca Robota wprowadza się nowy kosztorys w załączeniu.
Końskie, dn. 07.08.2008 r.
ZP.-341/15/3/2008
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie.”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych Warunków zamówienia:
- w miejsce załącznika 6a (kosztorys ofertowy) - Remont chodnika-łącznik ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu )
- w miejsce załącznika 6b (kosztorys ofertowy)- Remont chodnika- przy bloku nr 2 od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej wprowadza się aktu aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)
- miejsce załącznika 6c ( kosztorys ofertowy) Remont chodnika- łączący ul. Polną z 16-go Stycznia (obok szkoły nr 2) wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)
- miejsce załącznika 6d ( kosztorys ofertowy) Remont chodnika na parkingu przy ul. 3 Maja oraz wykonanie remontu nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej masą mineralno bitumiczną. Wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)
- w miejsce załącznika 6e (kosztorys ofertowy) –Remont chodnika przy ul. 3-go Maja, wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)
- w miejsce załącznika 6g (kosztorys ofertowy) Remont nawierzchni parkingu przy UMiG w Końskich wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy( w załączeniu)
- w miejsce załącznika 6h (kosztorys ofertowy) Remont chodnika-przy ul. Wojska Polskiego ( odc. od Spółdzielni Mieszkaniowej do ul. Armii Krajowej) wprowadza się aktualny kosztorys ofertowy (w załączeniu)
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) przedłuża termin składania ofert do dnia 18.08.2008r. do godz. 09:00.
Termin otwarcia ofert: 18.08.2008r. godz. 10.00.