Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Monitoring wizyjny w Sielpi.

 

CPV – 29.86.10.00-2, 50.93.10.00-0

 

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiot zamówienia jest  dostawa urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV wraz z ich montażem we wskazanych punktach.

 

Na przedmiot zamówienia składa się:

  zamontowanie kamer w ilości zapewniającej ciągłe monitorowanie miejsc wskazanych na załączniku graficznym zapewniających identyfikację osób i pojazdów zarówno w dzień jaki w nocy,

  rozwieszenie kabli napowietrznych na latarniach lub słupach elektrycznych, które po sezonie Zamawiający będzie mógł ułożyć w ziemi (rodzaj kabla + zapas na ułożenie w ziemi),

  dostawa i montaż głównych urządzeń w budynku OSiR-Sielpia , które pozwalają na rejestrowanie i archiwizowanie nagrania  w myśl istniejących wymogów prawnych, celem wykorzystania ich w postępowaniach sądowych,

  uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych z realizacją przedmiotowego zadania,

  szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń i obsługi archiwum nagrań,

  opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie nowych punktów kamerowych w formie 3 (trzech) egzemplarzy dokumentacji technicznej oraz 1 (jednego) egzemplarza w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD.

Ogólny opis zamówienia:

Zastosowane kamery powinny mieć możliwość przybliżenia wskazanego fragmentu oraz możliwości wyłączenia zasilania w przypadku ewentualnych prac konserwacyjnych na danym punkcie.

System powinien być postawiony w taki sposób, aby była możliwość rozbudowy o kolejne kamery.

Obraz z kamer jak i możliwość sterowania nimi powinien znajdować w posterunku Policji, który usytuowany jest obok budynku OSiR-Sielpia.

  

Gwarancja na sprawność systemu oraz każdy z dostarczonych i zamontowanych elementów przedmiotu umowy min. 36  m-cy.

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 Pożądany termin realizacji zamówienia:  20 dni od daty podpisania umowy.

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)            spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)             wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wraz z montażem , które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia

c)            nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

c)                  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)      wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch  dostaw wraz z montażem, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)

e)      wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia posiadających uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  w tym min. jedna osoba
z ukończonymi kursami specjalistycznymi w zakresie wykonywania przedmiotowego zakresu: instalacja, programowanie, obsługa i konserwacja wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
i doświadczenie  niezbędne do wykonania zamówienia

f)        kosztorys ofertowy

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  -  w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert    

     

      Cena oferty brutto – znaczenie 60 %

      Termin  – znaczenie 20 %

       Okres udzielonej gwarancji- 20 %   

                       

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 28 lipca 2008 r. o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 lipca 2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Rafał Gula – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,               wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 18 lipca 2008r.

 


Końskie, 22.07.2008

ZP-341/16/1/

 

Otrzymują uczestnicy postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Monitoring wizyjny
w Sielpi.”

 

Informuję, że od wykonawców wpłynęły pytania, na które na mocy art. 38 ust. 1 i 2 pzp zamawiający udziela się odpowiedzi:

1. Wymóg "uzyskania wszelkich uzgodnień wymaganych z realizacją przedmiotowego zadania" w terminie 20 dni (przy punktowanym skróceniu tego terminu) jest nie do wypełnienia. Chyba, że o czymś nie wiem (znaczące wsparcie UM Końskie?).

Odp.: Podany 20-dniowy termin jest możliwy do dotrzymania. Zamawiający będzie służył pomocą w ramach obowiązujących przepisów prawnych.

2. O jakie uzgodnienia chodzi? Czy coś więcej niż RZE?

            Odp.: Jakie będą wymagane uzgodnienia, zezwolenia (poza zgodą ZEORK, jako właściciela słupów) wyniknie z oferowanych rozwiązań.

2. "…zastosowane kamery powinny mieć możliwość przybliżenia wskazanego fragmentu..." wynika, że Zamawiający oczekuje na kamery obrotowe z zoom'em. Czy tak jest rzeczywiście?

            Odp.: Zamawiający określił z załączniku pole obserwacji. Kamery stacjonarne nie posiadają zoomu, w związku z czym należałoby również rozważyć możliwość domontowania kamery ruchomej, która w połączeniu z kamerami stacjonarnymi da możliwość przybliżenia danego fragmentu /sytuacji.

3. W jakich miejscach oczekuje Pan identyfikacji? Czy jest takich miejsc więcej niż jedno? Nie da się pogodzić za pomocą jednej i tej samej kamery identyfikacji z ogólną obserwacją.

            Odp.: Najbardziej newralgicznym punktem jest okolica przy Centrum Handlowo - Rozrywkowym w którym powinna się właśnie znaleźć kamera ruchoma posiadająca zoom.

4. Punktowane skrócenie terminu, przy 20-dniowym pożądanym terminie jest nieco karkołomne. W tym terminie mają być przecież zrobione uzgodnienia.

            Odp.: Termin 20–dniowy jest terminem pożądanym przez Zamawiającego i Oferent zawsze może podać termin dłuższy, który będzie jego zdaniem terminem realnym na wykonanie. Zamawiający uważa, że w tym terminie można uzyskać wszelkie uzgodnienia /zezwolenia potrzebne do realizacji tego  typu zadania. Oczywiście termin ten jest terminem pożądanym i wskazanie dłuższego terminu będzie odpowiednio punktowane.

5. Czy jest zgoda Zamawiającego na podwieszenia kabla na ozdobnych słupach oświetleniowych?

            Odp.: Istniejące oświetlenie w miejscowości Sielpia zostało przekazane RZE Końskie, w związku z czym o zgodę należy wystąpić do RZE Końskie.

 

 


 

Końskie, 23.07.2008 r.

ZP-341/16/2/2008                                                                        

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Monitoring wizyjny
w Sielpi”

 

Informuję, że od wykonawców wpłynęły pytania, na które na mocy art. 38 ust. 1 i 2 pzp zamawiający udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

 

 Proszę o uszczegółowienie, jakie konkretnie kursy zamawiający ma na myśli?

 

Odp. 1

 

Zamawiający określił w SIWZ-ie zakres kursów obejmujących: instalację, programowanie, obsługę i konserwację  potrzebnych do wykonania  przedmiotu zamówienia.

 


Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:38:39
Redaktor: Administrator