Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Monitoring wizyjny w Sielpi.”
CPV – 29.86.10.00-2, 50.93.10.00-0
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiot zamówienia jest dostawa urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV wraz z ich montażem we wskazanych punktach.
Na przedmiot zamówienia składa się:
– zamontowanie kamer w ilości zapewniającej ciągłe monitorowanie miejsc wskazanych na załączniku graficznym zapewniających identyfikację osób i pojazdów zarówno w dzień jaki w nocy,
– rozwieszenie kabli napowietrznych na latarniach lub słupach elektrycznych, które po sezonie Zamawiający będzie mógł ułożyć w ziemi (rodzaj kabla + zapas na ułożenie w ziemi),
– dostawa i montaż głównych urządzeń w budynku OSiR-Sielpia , które pozwalają na rejestrowanie i archiwizowanie nagrania w myśl istniejących wymogów prawnych, celem wykorzystania ich w postępowaniach sądowych,
– uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych z realizacją przedmiotowego zadania,
– szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń i obsługi archiwum nagrań,
– opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie nowych punktów kamerowych w formie 3 (trzech) egzemplarzy dokumentacji technicznej oraz 1 (jednego) egzemplarza w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD.
Ogólny opis zamówienia:
Zastosowane kamery powinny mieć możliwość przybliżenia wskazanego fragmentu oraz możliwości wyłączenia zasilania w przypadku ewentualnych prac konserwacyjnych na danym punkcie.
System powinien być postawiony w taki sposób, aby była możliwość rozbudowy o kolejne kamery.
Obraz z kamer jak i możliwość sterowania nimi powinien znajdować w posterunku Policji, który usytuowany jest obok budynku OSiR-Sielpia.
Gwarancja na sprawność systemu oraz każdy z dostarczonych i zamontowanych elementów przedmiotu umowy min. 36 m-cy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 20 dni od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wraz z montażem , które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z montażem, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 4)
e) wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia posiadających uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym min. jedna osoba
z ukończonymi kursami specjalistycznymi w zakresie wykonywania przedmiotowego zakresu: instalacja, programowanie, obsługa i konserwacja wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia
f) kosztorys ofertowy
g) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium - w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert
Cena oferty brutto – znaczenie 60 %
Termin – znaczenie 20 %
Okres udzielonej gwarancji- 20 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 28 lipca 2008 r. o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 lipca 2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Rafał Gula – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 18 lipca 2008r.
Końskie, 22.07.2008
ZP-341/16/1/
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Monitoring wizyjny
w Sielpi.”
Informuję, że od wykonawców wpłynęły pytania, na które na mocy art. 38 ust. 1 i 2 pzp zamawiający udziela się odpowiedzi:
1. Wymóg "uzyskania wszelkich uzgodnień wymaganych z realizacją przedmiotowego zadania" w terminie 20 dni (przy punktowanym skróceniu tego terminu) jest nie do wypełnienia. Chyba, że o czymś nie wiem (znaczące wsparcie UM Końskie?).
Odp.: Podany 20-dniowy termin jest możliwy do dotrzymania. Zamawiający będzie służył pomocą w ramach obowiązujących przepisów prawnych.
2. O jakie uzgodnienia chodzi? Czy coś więcej niż RZE?
Odp.: Jakie będą wymagane uzgodnienia, zezwolenia (poza zgodą ZEORK, jako właściciela słupów) wyniknie z oferowanych rozwiązań.
2. "…zastosowane kamery powinny mieć możliwość przybliżenia wskazanego fragmentu..." wynika, że Zamawiający oczekuje na kamery obrotowe z zoom'em. Czy tak jest rzeczywiście?
Odp.: Zamawiający określił z załączniku pole obserwacji. Kamery stacjonarne nie posiadają zoomu, w związku z czym należałoby również rozważyć możliwość domontowania kamery ruchomej, która w połączeniu z kamerami stacjonarnymi da możliwość przybliżenia danego fragmentu /sytuacji.
3. W jakich miejscach oczekuje Pan identyfikacji? Czy jest takich miejsc więcej niż jedno? Nie da się pogodzić za pomocą jednej i tej samej kamery identyfikacji z ogólną obserwacją.
Odp.: Najbardziej newralgicznym punktem jest okolica przy Centrum Handlowo - Rozrywkowym w którym powinna się właśnie znaleźć kamera ruchoma posiadająca zoom.
4. Punktowane skrócenie terminu, przy 20-dniowym pożądanym terminie jest nieco karkołomne. W tym terminie mają być przecież zrobione uzgodnienia.
Odp.: Termin 20–dniowy jest terminem pożądanym przez Zamawiającego i Oferent zawsze może podać termin dłuższy, który będzie jego zdaniem terminem realnym na wykonanie. Zamawiający uważa, że w tym terminie można uzyskać wszelkie uzgodnienia /zezwolenia potrzebne do realizacji tego typu zadania. Oczywiście termin ten jest terminem pożądanym i wskazanie dłuższego terminu będzie odpowiednio punktowane.
5. Czy jest zgoda Zamawiającego na podwieszenia kabla na ozdobnych słupach oświetleniowych?
Odp.: Istniejące oświetlenie w miejscowości Sielpia zostało przekazane RZE Końskie, w związku z czym o zgodę należy wystąpić do RZE Końskie.
Końskie, 23.07.2008 r.
ZP-341/16/2/2008
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Monitoring wizyjny
w Sielpi”
Informuję, że od wykonawców wpłynęły pytania, na które na mocy art. 38 ust. 1 i 2 pzp zamawiający udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1
Proszę o uszczegółowienie, jakie konkretnie kursy zamawiający ma na myśli?
Odp. 1
Zamawiający określił w SIWZ-ie zakres kursów obejmujących: instalację, programowanie, obsługę i konserwację potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia.