Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Gmina Końskich

26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

1. „Dokumentacje parkingów przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej na os. Warszawska w Końskich.”

2.   „Dokumentacje parkingów wokół hali sportowej przy ul. Kpt. Stoińskiego 3 w Końskich.”

 

CPV – CPV-74232000-4

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji oraz kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej parkingów dla samochodów osobowych (wraz z odwodnieniem i oświetleniem).

Koncepcja winna uwzględniać etapowanie zadania, ze względu na techniczne i formalno-prawne możliwości wykonania, w celu jak najszybszego uzyskania miejsc parkingowych.

 

Zadanie Nr 1 – Dokumentacje parkingów przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej  os. Warszawska w Końskich.

Obejmuje wykonanie parkingów przed budynkiem Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (MGOPS), po południowej stronie boiska wielofunkcyjnego oraz zatok postojowych przy ulicach wewnętrznych, okalających tereny zielone na południe od budynku MGOPS (na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14 - wg. załączonej mapki) przy ul. Armii Krajowej w Końskich:

Zadanie Nr 2 - Dokumentacje parkingów wokół hali sportowej przy ul. Kpt. Stoińskiego 3 w Końskich.

Obejmuje wykonanie dokumentacji parkingów wokół budynku  hali sportowej (na działkach o numerach ewidencyjnych:2094/1,2091/3 - wg. załączonej mapki) przy ul. Kpt. Stoińskiego 3 w Końskich.

 

Zakres opracowań projektowych dla zadań 1 i 2 (wymagających uzyskania pozwolenia na budowę):

 

1.      Koncepcja budowy parkingów i zatok postojowych  (3 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonana w oparciu o wytyczne inwestora.

2.      Projekt budowlano-wykonawczy na parkingi wymagające pozwolenia na budowę

Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

Projekty należy opracować zgodnie z :

·         Koncepcją budowy parkingu  zatwierdzoną przez Zamawiającego.

·          Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

·         Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

·         Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

·         Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430);

·         Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

·         Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729);

·         Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.ze zmianami)

 

3.  Uproszczona dokumentacja rysunkowo-opisowa niezbędna do zgłoszenia miejsc postojowych w zatokach na miejsca postojowe nie wymagające pozwolenia (2 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)

 

4.  Dokumentacja przetargowa (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

4.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zmianami) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

4.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych zadań, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

4.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.

 

5.    Opracowania związane i pozostałe.

 

5.1 Dokumentacje geologiczno – inżynierskie oraz geotechniczne posadowienie obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

5.2 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

5.3 Wszelkie materiały niezbędne, jeśli takie będą wymagane do uzyskania jakiejkolwiek decyzji czy uzgodnienie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia włącznie – wszystkie decyzje w imieniu Zamawiającego uzyskuje Projektant.

 

Dokumentacja w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls (EXCEL), dwg (AutoCad), kosztorysy w formacie dowolnego programu kosztorysowego i pdf.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 180 dni  licząc od daty podpisania umowy.

 

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2007r.  nr 223  poz. 1655)

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)      Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)      Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)      Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)     Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)                  Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

1.                  posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.      posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.                  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.                  nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)     Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, (w tym co najmniej 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:

- drogowej

-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

-instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci elektrycznych

oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, (wg. wzoru-zał. nr 4),

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg. wzoru – zał. nr 5),

f)       Harmonogram rzeczowo-finansowy ( wg wzoru zał. nr 6),

g)      Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wadium – nie jest wymagane.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:                   cena – 70%

                                                       termin wykonania zamówienia- 30%

                                                      

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 26  sierpnia 2008 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 sierpnia 2008r. o godz: 10.00 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Cezary Maliborski – Wydział Inwestycji, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 146.

·         w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał – Zamówienia Publiczne, tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55,

e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.08.2008 r.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:37:01
Redaktor: Administrator