Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Dokumentacje parkingów przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej na os. Warszawska w Końskich”

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie koncepcji oraz kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej parkingów dla samochodów osobowych (wraz z odwodnieniem  i oświetleniem).

Koncepcja winna uwzględniać etapowanie zadania, ze względu na techniczne i formalno-prawne możliwości wykonania, w celu jak najszybszego uzyskania miejsc parkingowych.

Obejmuje wykonanie parkingów przed budynkiem Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (MGOPS), po południowej stronie boiska wielofunkcyjnego oraz zatok postojowych przy ulicach wewnętrznych, okalających tereny zielone na południe od budynku MGOPS (na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14 - wg. załączonej mapki) przy ul. Armii Krajowej w Końskich.( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1)

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 18.09.2008 r.

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia warunki oraz zakres realizacji przedmiotowego zamówienia określa załącznik a

2.Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 2).  Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT )

3. Pożądany termin realizacji zamówienia180 dni od daty podpisania umowy.

4.    Kryteria wyboru oceny ofert i ich znaczenie:

            Cena oferty brutto – znaczenie 70 %

            Termin  – znaczenie 30 %

 

    Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej
      przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  
      następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 70%

              Cena badanej oferty brutto

 

 

 Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego  przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany     następujący wzór:

 

      W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:                                                                          

            

              Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────                 x 100x30%

                      Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

 

 

- Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

- Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który uzyskał najwyższą ilość punktów

 

5.    Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik c)

6.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

·         w zakresie procedury postępowania – Ewa Prasał – ZP – tel. 041 372-32-49 wew. 137,

·         w zakresie przedmiotu zamówienia –Cezary Maliborski– Wydział Inwestycji UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 146.

 

Załącznik:

a.        Przedmiot zamówienia

b.       Formularz ofertowy

c.        Projekt umowy

 

 

Załącznik  a

Przedmiot zamówienia

 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji oraz kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej parkingów dla samochodów osobowych (wraz z odwodnieniem  i oświetleniem).

 

Koncepcja winna uwzględniać etapowanie zadania, ze względu na techniczne i formalno-prawne możliwości wykonania, w celu jak najszybszego uzyskania miejsc parkingowych.

Obejmuje wykonanie parkingów przed budynkiem Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (MGOPS), po południowej stronie boiska wielofunkcyjnego oraz zatok postojowych przy ulicach wewnętrznych, okalających tereny zielone na południe od budynku MGOPS (na działkach o numerach ewidencyjnych 6262, 6193/5, 6193/6, 6193/9, 6193/10, 6193/11, 6193/12, 6193/13, 6193/14 - wg. załączonej mapki) przy ul. Armii Krajowej w Końskich.

 

1.      Koncepcja budowy parkingów i zatok postojowych  (3 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonana w oparciu o wytyczne inwestora.

  1. Projekt budowlano-wykonawczy na parkingi wymagające pozwolenia na budowę

Projekt budowlany (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r.) obejmujący całość inwestycji określonej wyżej z pozwoleniem na budowę.

Projekty należy opracować zgodnie z :

·         Koncepcją budowy parkingu  zatwierdzoną przez Zamawiającego.

·          Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.);

·         Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.);

·         Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;

·         Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430);

·         Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735);

·         Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729);

·         Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r.ze zmianami)

 

3.  Uproszczona dokumentacja rysunkowo-opisowa niezbędna do zgłoszenia miejsc postojowych w zatokach na miejsca postojowe nie wymagające pozwolenia (2 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD)

 

4.  Dokumentacja przetargowa (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

4.1.  Przedmiar robót wykonany zgodnie z § 6–10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zmianami) z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

4.2. Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych zadań, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).

4.3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót sporządzane na podstawie Ogólnych Specyfikacji Technicznych opracowanych przez GDDP.

 

  1. Opracowania związane i pozostałe.

5.1 Dokumentacje geologiczno – inżynierskie oraz geotechniczne posadowienie obiektów
(2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

5.2 Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem (Starosta Konecki).

5.3 Wszelkie materiały niezbędne, jeśli takie będą wymagane do uzyskania jakiejkolwiek decyzji czy uzgodnienie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia włącznie – wszystkie decyzje w imieniu Zamawiającego uzyskuje Projektant.

 

Dokumentacja w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach doc (WORD), xls (EXCEL), dwg (AutoCad), kosztorysy w formacie dowolnego programu kosztorysowego
i pdf.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 180 dni  licząc od daty podpisania umowy.

 

Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

 

Załącznik b

Formularz ofertowy

 

OFERTA  CENOWA

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ..................................................................................................................................

Telefon:........................................................................................

faks:...........................................          e-mail:………………………………………

NIP……………………………………REGON……………………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

„Dokumentacje parkingów przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej na os. Warszawska w Końskich”

 

Wartość netto ............................................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

  (słownie: .............................................................................................................................)

 

1.                  Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w ciągu ……………….. dni od  daty podpisania umowy a w przypadku wygrania postępowania w drodze zaproszenia do złożenia oferty cenowej Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

 

Akceptujemy w całości projekt umowy.

Do oferty zostaje załączony harmonogram rzeczowo-finansowy

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                       (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

Harmonogram wykonania dokumentacji

Nazwa elementu dokumentacji

Termin wykonania  (ilość dni od dnia  podpisania umowy)

Należność za  wykonanie  elementu netto

VAT

Należność  za  wykonanie  elementu  brutto

1. Wykonanie koncepcji

 

 

 

 

2. Uproszczona dokumentacja rysunkowo-opisowa niezbędna do zgłoszenia miejsc postojowych w zatokach na miejsca postojowe nie wymagające pozwolenia wraz z częścią przetargową

 

 

 

 

3. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzja środowiskowa (o ile będzie wymagana)

 

 

 

 

4. Projekt budowlany

 

 

 

 

5. Projekt wykonawczy

 

 

 

 

6. Dokumentacja przetargowa:
przedmiary robót, kosztorysy
inwestorskie, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych

 

 

 

 

7. Wszelkie inne decyzje,  uzgodnienia i zgody wraz z  pozwoleniem na budowę inwestycji

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik c

 

PROJEKT UMOWY.

 

 

zawarta dniu .................. 2008r. pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Inwestorem”, reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy    Krzysztofa  Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Beaty Lis

a

firmą .............................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

zwaną dalej „Wykonawcą” reprezentowaną przez:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

W wyniku wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia ofert na:

 

Zadanie- Dokumentacje parkingów przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Sopołecznej na os. Warszawska w Końskich.

została zawarta umowa następującej treści:

 

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY

  1. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.
  2. Dzieło zostanie wykonane w zakresie i w sposób określony w załączniku nr 1 do umowy – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, w terminach określonych w załączniku nr 2 – HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY.

 

§2. TERMINY

  1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy, termin zakończenia – ........................dni  od daty podpisania umowy.

2.      Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

  1. Wykonawca  niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.
  1. Za wykonanie przedmiotu Umowy, uważa się protokolarne przyjęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

      4.   Wykonawca uzyskuje wszystkie niezbędne decyzje administracyjne.

 

§3. WYNAGRODZENIE

  1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto
    w kwocie ............................... (słownie:..........................................................................)
  2. Wartość wymieniona w ust. 1 nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.
  3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego.

 

§4. OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy
  2. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wystąpienia w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.
  3. Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji Umowy.

 

§5. OBOWIĄZKI WYKONAWCY

  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
  2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i ze zostaje wydana
    w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.
  3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.
  4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu Umowy, praw autorskich osób trzecich.
  5. Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie

 

§6. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 30 dni od złożenia faktury, która to zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez Zamawiającego prace.
  2. Strony dopuszczają płatności częściowe za wykonane elementy dzieła, zgodnie
    z harmonogramem stanowiącym zał. nr 1 do umowy.

 

§7. WADY I USTERKI

      1.  Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się  
            one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

§  żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym, bez względu
na wysokość związanych z tym kosztów.

§  na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić osobie trzeciej.

§  nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§8. KARY UMOWNE

  1. W razie nieterminowego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % kwoty umownej za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umowy.
  2. W razie niewykonania umowy lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 20% wynagrodzenia umownego.
  3. W razie nieterminowej zapłaty wynagrodzenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości jak w ust. 1.
  4. Zamawiający ma prawo potrącić naliczone kary umowne z faktury Wykonawcy.

 

§9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy, w szczególności w przypadku:

a)      naruszenia przez Wykonawcę warunków Umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu

b)      zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego

      2.   W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. B Wykonawca ma prawo do  wynagrodzenia za prace wykonane do dnia odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy. Odstąpienie od Umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

 

§ 10.   PRZESTAWIECIELE STRON

      1.   Strony ustalają, ze osobami upoważnionymi do przekazania i przyjmowania      
            dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestnictwa w naradach i
            spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie
            z zatwierdzeniem wykonanej dokumentacji są:

-          ze strony Wykonawcy: osoba kierująca projektem ...................................

-          ze strony Zamawiającego - ............................

-          nadzór autorski wykonywać będzie - ...............................

 

§ 11.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

       1.  W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie      
            przepisy kodeksu cywilnego.

       2.  Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

       3.  Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygał będzie właściwy dla  
           Zamawiającego sąd powszechny.

       4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej  
           ze stron.

 

załącznik nr 1-  Przedmiot zamówienia

załącznik nr 2  - HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY

    

WYKONAWCA:                                                                            ZAMAWIAJĄCY

 


 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:33:17
Redaktor: Administrator