Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Wymiana nawierzchni chodnika przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich

 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej realizację zadania „Wymiana nawierzchni chodnika przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich”.

 

Roboty będą polegały na:

- skuciu wierzchniej warstwy istniejącego chodnika z betonu cementowego,

- rozbiórce istniejącego chodnika z płyt betonowych z odwozem na odł. do 2km,

- robotach ziemnych (wykopy) w gruncie kat. I – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika,

- rozbiórce obrzeży betonowych,

- wykonaniu-montażu nowego obrzeża betonowego,

- wykonaniu chodnika z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cement-piaskowej,

 

 Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią:

1.      Specyfikacje techniczne.

2.      Przedmiar robót.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 29.09.2008r.
do godz. 10:00

Adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.      Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca  określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

2.          Kryteria wyboru oceny ofert i ich znaczenie:

            Cena oferty brutto – znaczenie 70 %

            Termin  – znaczenie 30 %

 

    Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej
      przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  
      następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 70%

              Cena badanej oferty brutto

 

 

 Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego  przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany     następujący wzór:

 

 

              Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────                 x 100x30%

                      Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

 

 

- Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

- Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który uzyskał najwyższą ilość punktów

 

3.      Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania – 30 dni od daty podpisania umowy.

4.      Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik 
nr 2).

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy.

2.      Projekt umowy.

3.      Przedmiar robót.

4.      Kosztorys ofertowy.

5.      Specyfikacje techniczne.


Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

„Wymiana nawierzchni chodnika przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich”

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

 GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.      Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w następującej cenie:

Wartość netto .......................

(słownie:..........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .....................

(słownie: .........................................................................................................)

Wartość brutto .....................

      (słownie: .........................................................................................................)

 

2.      Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie ........ dni od daty podpisania 

      umowy.

3.      Udzielamy 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

4.      Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

 

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

Załącznik 2

 Projekt umowy

 

Umowa nr ………………………

 

zawarta w dniu ...............................2008 r. w Końskich, pomiędzy Gminą Końskie, 26 – 200 Końskie ul. Partyzantów 1 zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym, reprezentowanym przez:

Burmistrza Miasta i Gminy Końskie- Krzysztofa Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika- Beaty Lis

zwaną w dalszej części Umowy Zamawiającym

a

 

.......................................................................................................................................................

 

....................................................................................................................................................... 

 

reprezentowanym przez :

 

1.      .........................................................................

 

2.      .........................................................................

 

zwanym dalej „Wykonawcą”

 

§ 1

 

1.      Na podstawie przeprowadzonego w dniu …………………. postępowania przetargowego, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych z dnia 26 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr
z 2007r. Nr 223, poz. 1655), Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania realizację zadania pn. ,, Wymiana nawierzchni chodnika przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich”.

2.      Zadanie polega na wymianie zużytej nawierzchni z płyt betonowych i betonu cementowego na nową nawierzchnię z koski wibroprasowanej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spiętej obrzeżem wibroprasowany  o łącznej powierzchni ok. 174,5 m².

Szczegóły określa załączony do oferty kosztorys ofertowy- zał. nr 1 oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  

3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi   normami i zasadami wiedzy technicznej, budowlanej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

 

§ 2

Termin realizacji zadania:

 

Termin rozpoczęcia robót z dniem podpisania umowy.

Termin zakończenia robót: …………………………………dni od daty podpisania umowy.

 

§ 3

1.      Ze strony Zamawiającego koordynatorem realizacji umowy będzie

………………………… tel. ……………………… e-mail:……………………………….

 

2.      Ze strony Wykonawcy koordynatorem realizacji umowy będzie

………………………… tel. ……………………… e-mail:……………………………….

 

§ 5

 

1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w § 1 pkt 2 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości wraz z podatkiem VAT na kwotę

 

w wysokości …………………………. zł (słownie: ………………………………………

………………………………………………………………………………………………

w tym wartość netto wynosi ………………………. zł (słownie: …………………………

………………………………………………………………………………………………

W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót przez Zamawiającego wynagrodzenie zostanie wyliczone na podstawie obmiaru powykonawczego. Wartość będzie wynikiem przemnożenia obmiarów przez ceny jednostkowe robót (zał. nr 1).

2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie zapłacone w ciągu 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z protokołem odbioru.

3. Wszelkie roboty nie objęte niniejszą umową, tzn. nie przewidziane w przedmiarze robót, których nie można było przewidzieć, a których wykonanie jest niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na podstawie protokołu konieczności prowadzonego przez koordynatora i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Roboty te rozliczane będą na podstawi kosztorysów powykonawczych przygotowywanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez koordynatora i Zamawiającego, włączonych następnie do umowy poprzez aneks.

4. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne
ze względu na niebezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii.

 

§ 6

1.       Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom części prac, które zostały wymienione w ofercie wykonawcy.

2.       Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

 

§ 7

Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować teren gdzie będą prowadzone roboty oraz dbać o bezpieczeństwo, stan techniczny i prawidłowość oznakowania.

 

§ 8

1.      Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót
(w technologii cyfrowej).

2.      Zdjęcia mają być wykonane na terenie objętym inwestycją przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich realizacji oraz po ich zakończeniu w miejscach i odstępach czasowych ustalonych
z koordynatorem robót.

3.      Zdjęcia zapisane na płycie CD będą przedmiotem odbioru końcowego robót.

§ 9

1.      Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.

 

  

§ 10

1.      Wykonawca przystąpi do usunięcia wad, zgłoszonych w okresie gwarancji niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 7 dni od dnia powiadomienia Go przez Zamawiającego  i usunie je w terminie nie dłuższym niż 14 dni od rozpoczęcia robót naprawczych.

2.      Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usuwania wad i usterek ciągu 7 dni  od powiadomienia, Zamawiający ma prawo zlecenia naprawy innemu wykonawcy a koszty takiej naprawy, zobowiązuje się pokryć Wykonawca, przy czym nie zwalnia Go to z zapłaty kary umownej liczonej jak w§ 11 ust. 1 lit. c) od 8 dnia po zawiadomieniu    do dnia odbioru naprawy od innego wykonawcy.

 

§ 11

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

a.       w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% całkowitej wartości umowy za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia opóźnienia 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20 % ceny umownej,

b.      w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki lecz nie więcej niż 20% ceny umownej,

c.       za odstąpienie od umowy przez wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20% wynagrodzenia umownego.

2.      Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego.

 

                                                     § 12

1.      Komisyjny odbiór końcowy robót zorganizowany będzie przez Zamawiającego w terminie
14 dni od daty zgłoszenia i potwierdzenia gotowości wykonania robót do odbioru przez koordynatora.

2.      Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują, według własnego uznania następujące uprawnienia:

a)      jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,

b)      jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i jeżeli uniemożliwiają one użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający może odstąpić od Umowy lub żądać wykonania przedmiotu Umowy po raz drugi.

c)      jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie.

3.      Strony postanawiają, że będzie spisany protokół z czynności odbioru, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminu wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.

4.      Wykonawca winien załączyć do odbioru atesty wbudowanych materiałów.

5.      Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad oraz
do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych poprzednio robót jako wadliwych.

6.      Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu Umowy zgodnie z przeznaczeniem – aż do czasu usunięcia tych wad.

 

 

§ 13

Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 14

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawa o zamówieniach publicznych.

 

§ 13

Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy rzeczowo i miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 14

Umowę niniejszą sporządzono w dwu jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym                  dla każdej ze stron.

 

 

Załączniki:

1.      Kosztorys ofertowy

 

 

                   ..........................................                                       ...............................................

            /Wykonawca /                                                          / Zamawiający /

 

  

Załącznik nr 3

 

 PRZEDMIAR  ROBÓT

Wymiana nawierzchni chodnika przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Końskich

 

 

lp

podstawa obliczeń

opis robót i obliczenie ilości

jedn.

miary

ilość

jedn.

 

 

I Roboty rozbiórkowe

 

 

1.

SST

D–01.02.04

Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50 z odwiezieniem całych płyt chodnikowych i ułożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

(6,0mb*6,5m) = 39 m2

m2

39

2.

SST

D–01.02.04

Rozkucie i zerwanie nawierzchni istniejącego chodnika z betonu cementowego gr. 4 cm                          przy budynku MOPS z odwozem i zagospodarowaniem odpadów zgodnie z przepisami

(2,5mb*45m) * 0,04 = 4,5 m3

m3

4,5

 

 

II Roboty ziemne

 

 

2.

SST

D–04.01.01

Roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. I – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km

39m2 x 5 cm gr. = 1,95 m3  

m3

1,95

 

 

III Chodnik

 

 

3.

SST

D–01.02.04

Rozbiórka obrzeży betonowych

20mb

 

mb

 

20

4.

SST

D–08.03.01

Wykonanie-montaż nowego obrzeża betonowego

65mb

 

mb

 

65

5.

SST

D–08.02.02

Wykonanie chodnika (wzór konecki) z kostki betonowej o grubości 6 cm. na podsypce cement-piaskowej (1:4) gr. 5cm

(2,5mb*45m)+(6,5mb*6,0m)+(1mb*1m)

+(11mb*2 m) = 174,5 m2

 

 

 

 

m2

 

 

 

 

174,5

6.

SST

D–08.01.01

Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem

 

mb

 

8

7.

SST

D–00.00.02

Rozplantowanie ziemi, obsianie trawą i przywałowanie

m2

100

 

 

 

Załącznik nr 4

KOSZTORYS  OFERTOWY

 

Wymiana nawierzchni chodnika przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Końskich

 

numer

SST

wyszczególnienie elementów rozliczeniowych

jednostka

cena jedn. zł

wartość

nazwa

ilość

 

I Roboty rozbiórkowe

 

 

 

 

SST

D–01.02.04

Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych 50 x 50

(6,0mb*6,5m) = 39 m2

m2

39

 

 

SST

D–01.02.04

Rozkucie i zerwanie nawierzchni istniejącego chodnika z betonu cementowego gr. 4 cm                          przy budynku MOPS

(2,5mb*45m) * 0,04 = 4,5 m3

m3

4,5

 

 

 

II Roboty ziemne

 

 

 

 

SST

D–04.01.01

Roboty ziemne (wykopy) w gruncie kat. I – IV grubości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne chodnika z odwozem na odl. do 2km

39m2 x 5 cm gr. = 1,95 m3

m3

1,95

 

 

 

III Chodnik

 

 

 

 

SST

D–01.02.04

Rozbiórka obrzeży betonowych

20mb

 

mb

 

20

 

 

SST

D–08.03.01

Wykonanie-montaż nowego obrzeża betonowego - 65 mb

 

mb

 

65

 

 

SST

D–08.02.02

Wykonanie chodnika (wzór konecki) z kostki betonowej o grubości 6 cm. na podsypce cement-piaskowej (1:4) gr. 5cm

(2,5mb*45m)+(6,5mb*6,0m)+(1mb*1m)

+(11mb*2 m) = 174,5 m2

 

 

 

 

m2

 

 

 

 

174,5

 

 

SST

D–08.01.01

Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem

 

mb

 

8

 

 

SST

D–00.00.02

Rozplantowanie ziemi, obsianie trawą i przywałowanie

m2

100

 

 

 

RAZEM

 

 

 

 

 

VAT (22%)

 

 

 

 

 

OGÓŁEM

 

 

 

 

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:32:35
Redaktor: Administrator