Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ”ORLIK 2012”

 

CPV – 45.21.22.21-1

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”. Zakres prac obejmuje:

-        budowę boiska do piłki nożnej,

-        budowę boiska do koszykówki i siatkówki,

-        budowę modułowego systemu zaplecza „Orlik 2012”,

-        budowę ciągu komunikacyjnego,

-        budowę oświetlenia boisk,

-        budowę oświetlenia terenu,

-        budowę ogrodzenia boisk,

-        budowę ogrodzenia terenu,

-        budowę infrastruktury technicznej,

-        budowę przyłącza wodociągowego,

-        budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,

-        budowę drenażu odwadniającego,

-        budowę kanalizacji deszczowej,

-        trybuny.

 

Szczegóły określa załączony projekt architektoniczno-budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

 

Zamówienie realizowane będzie na podstawie:

a.       pozwolenia na budowę

b.      projektu architektoniczno-budowlanego pn.: Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012” wykonanego przez „ARCH-GEO” Sp. z o. o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
ul. Sandomierska 26A.

c.       specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

d.      zakresu prac wynikających z przedmiaru robót.

 

·        Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych
i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

·        Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

Pożądany termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.

Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni, które uniemożliwiają realizację zadania ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w przyczyn uznaje się jedynie w przypadku potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku Budowy.

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (budowa obiektu sportowego- w tym co najmniej jedno boisko o sztucznej nawierzchni), które odpowiadają swoim rodzajem  przedmiotowi niniejszego zamówienia 

 

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

b)        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)   wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej (budowa obiektu sportowego- w tym co najmniej jedno boisko o sztucznej nawierzchni), które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia 
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

e)    wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym
co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

f)        kosztorys ofertowy

g)      pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

Wadium  - Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 30.10.2008r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
11 000,00PLN

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:    cena –   70%

                                        termin-  30%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 30.10.2008 r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.10.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz– Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,  wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu   09.10.2008r.

 


 Końskie dnia 24.10.2008 r.

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 12a ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany  treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn: „Budowa boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012”.

Zamawiający zrezygnował z kryterium wyboru ofert: „termin wykonania zamówienia”, w związku z tym oferty będą oceniane tylko według  jednego kryterium – ceny.

 


ZP.-341/25/1/2008                                                              Końskie, dn. 24.10.2008r.

 

 

                                                                     Otrzymują

                                      uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”.

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W Rozdziale B: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW, w pkt 10 – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert,  zamawiający rezygnuje z kryterium: „termin wykonania zamówienia” w związku z tym wykreśla się pkt: 10.1 oraz pkt. 10.2 otrzymuje nowe brzmienie:

Oferty zakwalifikowane – spełniające wszystkie wymogi formalne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne - będą oceniane według jednego kryterium - ceny.

Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono,  iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który zaoferował najniższą cenę ofertową.

 


ZP- 341/25/2/2008                                                           Końskie 27.10.2008r.

 

Otrzymują uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”.

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęło pytanie, na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

Jaki rodzaj nawierzchni zastosowany został dla boiska do piłki nożnej oraz jaki dla boiska wielofunkcyjnego?

Odp.

Rodzaj nawierzchni zgodny z dokumentacją.

 

Pyt. 2

Jakie warstwy podbudowy należy przyjąć do wyceny dla każdego boiska?

Odp.

Warstwy podbudowy zgodne z dokumentacją.

 

Pyt. 3

Proszę o umieszczenie rysunku trybun z podaniem wszystkich parametrów łącznie z materiałem oraz dokładną lokalizacją.

Odp.

Zamówienie nie przewiduje wykonania trybun.

 

Pyt. 4

Ile koszy na śmieci należy przyjąć do wyceny?

Odp.

Należy uwzględnić 4 szt. koszy.

 

Pyt. 5

Jaką powierzchnię nawierzchni żwirowej należy przyjąć przy wycenie?

Odp.

Powierzchnia żwirowa, którą należy uwzględnić wynosi – 326m2

 

Pyt. 6

Czy likwidacja drzew wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia oraz kto poniesie opłaty za usunięcie drzew?

Odp.

Wycinka drzew wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia, a pozyskane drewno będzie własnością wykonawcy. Opłaty administracyjne za usunięcie drzew ponosi Zamawiający.

Wykaz drzew do usunięcia w załączniku.

 



Końskie, dn. 29.10.2008

ZP.-341/25/3/2008                                                                     

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych.”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 zmiany nr 171 poz. 1058) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- W  Rozdziale  B:  INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w pkt.5 Wymagania dotyczące wadium.,  ppkt. 5.3.

zamiast zapisu:

   W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem zdopiskiem “Wadium –Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”” na następujące konto:

  Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie  Nr 41 12 40 4416 11110000 49536333.

 

Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego.

wprowadza się zapis:

W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem     

            z dopiskiem “Wadium –Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego

systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”” na następujące konto:

   Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 40 12 40 4416 11110000 49536333.

 

Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego.

 

- W  Rozdziale  B:  INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w pkt. 12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w  ppkt. 12.5

zamiast zapisu :

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 41 12 40 4416 1111 0000 4953 6333.

 

wprowadza się zapis:

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 40 12 40 4416 1111 0000 4953 6333.

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:29:07
Redaktor: Administrator