Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ”ORLIK 2012”
CPV – 45.21.22.21-1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”. Zakres prac obejmuje:
- budowę boiska do piłki nożnej,
- budowę boiska do koszykówki i siatkówki,
- budowę modułowego systemu zaplecza „Orlik 2012”,
- budowę ciągu komunikacyjnego,
- budowę oświetlenia boisk,
- budowę oświetlenia terenu,
- budowę ogrodzenia boisk,
- budowę ogrodzenia terenu,
- budowę infrastruktury technicznej,
- budowę przyłącza wodociągowego,
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- budowę drenażu odwadniającego,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- trybuny.
Szczegóły określa załączony projekt architektoniczno-budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie:
a. pozwolenia na budowę
b. projektu architektoniczno-budowlanego pn.: Przystosowanie do warunków miejscowych typowego projektu architektoniczno-budowlanego zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012” wykonanego przez „ARCH-GEO” Sp. z o. o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
ul. Sandomierska 26A.
c. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
d. zakresu prac wynikających z przedmiaru robót.
· Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych
i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
· Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Pożądany termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
Do czasu na wykonanie przedmiotu umowy nie wlicza się dni, które uniemożliwiają realizację zadania ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w przyczyn uznaje się jedynie w przypadku potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku Budowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (budowa obiektu sportowego- w tym co najmniej jedno boisko o sztucznej nawierzchni), które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
a) oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:
· posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej (budowa obiektu sportowego- w tym co najmniej jedno boisko o sztucznej nawierzchni), które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)
e) wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym
co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .
f) kosztorys ofertowy
g) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium - Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 30.10.2008r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
11 000,00PLN
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 70%
termin- 30%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 30.10.2008 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.10.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz– Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 09.10.2008r.
Końskie dnia 24.10.2008 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 12a ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany treści ogłoszenia dotyczącego postępowania przetargowego pn: „Budowa boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych ORLIK 2012”.
Zamawiający zrezygnował z kryterium wyboru ofert: „termin wykonania zamówienia”, w związku z tym oferty będą oceniane tylko według jednego kryterium – ceny.
ZP.-341/25/1/2008 Końskie, dn. 24.10.2008r.
Otrzymują
uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”.
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W Rozdziale B: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW, w pkt 10 – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, zamawiający rezygnuje z kryterium: „termin wykonania zamówienia” w związku z tym wykreśla się pkt: 10.1 oraz pkt. 10.2 otrzymuje nowe brzmienie:
Oferty zakwalifikowane – spełniające wszystkie wymogi formalne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne - będą oceniane według jednego kryterium - ceny.
Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który zaoferował najniższą cenę ofertową.
ZP- 341/25/2/2008 Końskie 27.10.2008r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”.
Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęło pytanie, na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1
Jaki rodzaj nawierzchni zastosowany został dla boiska do piłki nożnej oraz jaki dla boiska wielofunkcyjnego?
Odp.
Rodzaj nawierzchni zgodny z dokumentacją.
Pyt. 2
Jakie warstwy podbudowy należy przyjąć do wyceny dla każdego boiska?
Odp.
Warstwy podbudowy zgodne z dokumentacją.
Pyt. 3
Proszę o umieszczenie rysunku trybun z podaniem wszystkich parametrów łącznie z materiałem oraz dokładną lokalizacją.
Odp.
Zamówienie nie przewiduje wykonania trybun.
Pyt. 4
Ile koszy na śmieci należy przyjąć do wyceny?
Odp.
Należy uwzględnić 4 szt. koszy.
Pyt. 5
Jaką powierzchnię nawierzchni żwirowej należy przyjąć przy wycenie?
Odp.
Powierzchnia żwirowa, którą należy uwzględnić wynosi – 326m2
Pyt. 6
Czy likwidacja drzew wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia oraz kto poniesie opłaty za usunięcie drzew?
Odp.
Wycinka drzew wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia, a pozyskane drewno będzie własnością wykonawcy. Opłaty administracyjne za usunięcie drzew ponosi Zamawiający.
Wykaz drzew do usunięcia w załączniku.
Końskie, dn. 29.10.2008
ZP.-341/25/3/2008
Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych.”
Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 zmiany nr 171 poz. 1058) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W Rozdziale B: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w pkt.5 Wymagania dotyczące wadium., ppkt. 5.3.
zamiast zapisu:
W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem zdopiskiem “Wadium –Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”” na następujące konto:
Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 41 12 40 4416 11110000 49536333.
Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego.
wprowadza się zapis:
W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem
z dopiskiem “Wadium –Budowa zespołu boisk sportowych oraz modułowego
systemu zaplecza boisk sportowych „ORLIK 2012”” na następujące konto:
Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 40 12 40 4416 11110000 49536333.
Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego.
- W Rozdziale B: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w pkt. 12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w ppkt. 12.5
zamiast zapisu :
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 41 12 40 4416 1111 0000 4953 6333.
wprowadza się zapis:
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 40 12 40 4416 1111 0000 4953 6333.