Gmina Końskich
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji
pn. Budowa ulicy Konopnickiej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągu i oświetleniem ulicznym.”
CPV – 71.00.00.00-8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub drogą pocztową pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji pn. Budowa ulicy Konopnickiej w Końskich wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągu i oświetleniem ulicznym
Przedmiot zamówienia winien obejmować :
· budowę ul. Konopnickiej w Końskich
– długości około 400m, klasy D, vp=30 km/h, kategoria ruchu KR I;
– odwodnienie ulicy poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych;
– budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz z włączeniem w istniejącą kanalizację w ul. Hubala;
– budowę oświetlenia ulicy;
– budowę sieci wodociągowej;
– przełożenie istniejących urządzeń kolidujących z budową ulicy;
– opracowanie projektu organizacji ruchu dla projektowanej ulicy.
Pożądany termin realizacji zamówienia: 270 dni licząc od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
b) nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch projektów, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - załącznik nr 4 do oferty przetargowej)
5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia (w tym projektanci posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej)
6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Wadium – nie jest wymagane.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Kryteria wyboru ofert: cena – 70 %
termin – 30%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa dnia 27.10.2008 r o godz: 900
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.10.2008r. o godz: 1000 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Cezary Maliborski – Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.
w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Dorota Sęga tel. (0-41) 372-32-49, wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl
Informacje można uzyskać w godz: 730-1530
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.07.2007r.