Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

 

Gmina Końskie
26 – 200 Końskie, ul. Partyzantów 1

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich.”

 

CPV – 45 212222-8

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 37), w godz. 730 – 1530, lub za zaliczeniem pocztowym.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie: http://bip.umkonskie.pl

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich”.

 

Dane liczbowe projektowanej hali:

  • powierzchnia zabudowy – 418,1m2
  • wysokość budynku – 9,28m
  • kubatura – 3394,5m3
  • szerokość budynku – 12,62m
  • długość budynku – 33,13m

 

W zakres zamówienia wchodzi:

Budowa hali gimnastycznej wraz:

-         wewnętrzną instalacją wodociągową

-         przyłączem kanalizacyjnym i wewnętrzną instalacją kanalizacyjną

-         wewnętrzną instalacją elektryczną

-         wewnętrzną instalacją wentylacji mechanicznej

-         instalacją c.o.

-         kanalizacją deszczową

-         przyłączem gazowym

 

Szczegóły określa załączony przedmiar robót.

 

Zamówienie realizowane będzie na podstawie:

1.      pozwolenia na budowę Nr BP.MW.7351-308/08 z dnia 04.09.2008r.

  1. projektu budowlanego pn.: Budowa budynku hali gimnastycznej przy szkole podstawowej i gimnazjum Nr 1 w Końskich wykonanym przez „DOM Z KLASĄ” M. M. Othman Sp. J.  25-008 Kielce, ul. Staszica 1.
  2. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
  3. przedmiaru robót.

 

·        Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

·        Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Pożądany termin realizacji zadania –360 dni od daty podpisania umowy.

Do czasu realizacji zadania nie wlicza się dni w których wykonanie robót nie jest możliwe ze względu na złe warunki atmosferyczne przy czym prowadzenie robót z w/w uznaje się jedynie w przypadkach potwierdzenia bieżącym wpisem Koordynatora w Dzienniku Budowy

 

 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a)           spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

b)           nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

c)           dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)           Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 

Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca:

·        posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·        znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·        nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

c)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru – zał. nr 4)

f)     wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym
co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .

g)      kosztorys ofertowy

h)      pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Wadium  - Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 12 listopada 2008r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości:
16 500,00 PLN

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru ofert:    cena –   60%

                                        termin-  20%

                                        okres udzielonej gwarancji-  20%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 24 (sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 12 listopada 2008r o godz: 900

Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 listopada 2008r. o godz: 1100 w siedzibie zamawiającego, lok. 18 – sala konferencyjna

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia –Paweł Mackiewicz– Inspektor Wydziału Inwestycji , tel. (0-41) 372-32-49, wew. 141.

w zakresie dotyczącym procedury przetargowej – Ewa Prasał tel. (0-41) 372-32-49,  wew. 137, fax. (041) 372-29-55, e-email: przetargi@umkonskie.pl

Informacje można uzyskać w godz: 730-1530

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu 21.10.2008 r.

 


 

Końskie, dn. 29.10.2008

ZP.-341/27/2008  

                       

Otrzymują  uczestnicy postępowania przetargowego

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym, budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich”

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 zmiany nr 171 poz. 1058) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- W  Rozdziale  B:  INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w pkt.5 Wymagania dotyczące wadium.,  ppkt. 5.3.

zamiast zapisu:

  W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem “Wadium –Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich na następujące konto:

  Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie  Nr 41 12 40 4416 11110000 49536333.

 

Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego.

wprowadza się zapis:

W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem     

            z dopiskiem Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich

na następujące konto:

   Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 40 12 40 4416 11110000 49536333.

 

Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego.

 

- W  Rozdziale  B:  INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w pkt. 12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w  ppkt. 12.5

zamiast zapisu :

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 41 12 40 4416 1111 0000 4953 6333.

 

wprowadza się zapis:

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie Nr 40 12 40 4416 1111 0000 4953 6333.

 

 


ZP- 341/27/1/2008                                                                 Końskie 07.11.2008r.

 

                                                                Otrzymują uczestnicy postępowania

                                                          o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich.”

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności w ilości marek stalowych w kosztorysie (poz. 71 i poz. 72)

-poz.-71-montaż 903,04 kg marek stalowych M1

-poz. 72-dostawa 343,36 kg marek stalowych M1

Prosimy o podanie prawidłowej ilości marek stalowych M1lub czy różnicę dostarczy zamawiający.

 

Odp.

W pozycji 72 powinno być : Dostawa 903, 04 kg marek stalowych M1.

 

Pyt. 2

Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności w ilości wielkości świetlików dachowych z płyt poliwęglanowych:

- wg kosztorysu (poz. 80)mają być zamontowane 2 świetliki o wymiarach 1,50X18,00m

- wg dokumentacji  (rys. a3, a12)-8 szt. o wymiarach 1,20x1,20 .

Prosimy o podanie prawidłowej ilości wymiarów świetlików dachowych

 

Odp.

Należy przyjąć wg kosztorysu (poz. 80).

Pyt. 3

 

Prosimy o podanie dokładnych parametrów , jakie ma spełniać podłoga sportowa (poz.100)ponieważ ani kosztorys ani zamieszczona dokumentacja tego nie określa

 

Odp.

Parkiet drewniany dębowy (drewno dębowe lite) lakierowany o grubości 22 mm na ślepej podłodze i legarach krzyżowych, lub parkiet gimnastyczny rozumiany jako panel sportowy wykonany przez firmy specjalistyczne posiadające deklaracje zgodności lub świadectwo z badań na normę DIN 18032 na podłogi sportowe.

 

Pyt. 4

Prosimy o podanie dokładnych parametrów (typ wymiary z oparciem czy bez itp.) jakie mają spełniać siedziska siodełkowe (poz. 137) ponieważ ani kosztorys ani zamieszczona dokumentacja tego nie określa

 

Odp.

Siedziska PCV (siedzisko stałe) z oparciem o wymiarach (dł. x szer x wys.) 41x36x36 cm mocowane na wspornikach lub słupkach stalowych malowanych proszkowo, kotwionych w konstrukcji żelbetonowej trybun. Wysokość mocowania siedziska 48cm ponad poziom podłogi.

 

Pyt. 5

Prosimy o wyjaśnienie czy poz. 192 i poz. 193 są zdublowanymi przedmiarami. Ten sam zakres robót i ta sama ilość pozwalają przypuszczać , ze tak jest.

Czy którąś z pozycji należy usunąć z kosztorysu?

 

Odp.

Poz. 192 i 193 są powielone- należy usunąć poz. 193.

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) przedłuża  termin składania ofert na dzień 17 listopada 2008r. do godziny 09:00.

Otwarcie ofert 17 listopada 2008r. godz. 11.00

W związku z powyższym

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 17 listopada 2008r., do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: 16 500,00 PLN

 


 

                                                                                                Końskie, 07.11.2008r.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust.4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany  treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Końskich”

Wyznacza sie nowy termin składania ofert tj. 17 listopada 2008 godzina 09:00 , miejsce UMiG w Końskich pok. 24 (sekretariat). W związku z czym Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 17 listopada 2008r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: 16 500,00 PLN

 


 

ZP- 341/27/2/2008                                                         Końskie 10.11.2008r.

 

                                                       Otrzymują uczestnicy postępowania

                                                      o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich.”

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:

 

Pyt. 1

Proszę o wyjaśnienie podłoża hali

Opis w proj. kontr., przekrój warstw posadzkowych P5, przedmiar robót wskazują co innego i są sprzeczne ze sobą:

- różne grubości podkładu

- różne klasy betonu lub ich brak

-gr. płyty nośnej: w opisie 15 cm z B-25 zbrojony, w projekcie 12 cm bez klasy, w przedmiarze w poz. 15,16 gr. 15 cm z B-35

- pkt. 3.2.7 opisu „ Wykonawca na podstawie danych wyjściowych w projekcie wykona wg własnej technologii płytę konstrukcyjną”

(Wykonawca ma sam zaprojektować na etapie przetargu?)

Dla zachowania zasad uczciwej konkurencji i aby oferty były porównywalne swoim zakresem proszę:

Ad. pkt. 1 podanie konkretnych grubości warstwy podkładowej, płyty wierzchniej, klas betonu. Jeśli płyta miałaby być zbrojona to również ilość zbrojenia.

Odp ad. 1

Należy trzymać się projektu konstrukcyjnego.

 

Pyt. 2

Wymiana gruntów nośnych

W opisie i na rysunku kontr. rzutu fundamentów zaleca się bezwzględnie wymienić grunt nasypowy na chudy beton B-10- pod częścią ław

 

Dla zachowania zasad uczciwej konkurencji i aby oferty były porównywalne swoim zakresem proszę:

Ad pkt 2. Podać ilość m3 wykopu i betonu B-10 z podaniem wyceny.

 

Odp. Ad.2

Zgodnie z rys. K1 pod fundamentami w osiach A/1-7 oraz 1/A-E należy wymienić grunt nasypowy do rzędnej 236 tj. ok. 0,5 m poniżej poziomu posadowienia-szacunkowa ilość chudego betonu pod. w/w fundamentami wynosi 244 m3. Należy dodatkowo założyć iż pod częścią fundamentów poza w/w będzie konieczna wymiana gruntów nasypowych- szacunkowa ilość chudego betonu  to 18 m3.

Z uwagi na skomplikowane warunki gruntowe projektant nie jest w stanie określić dokładnej wartości. ( Podane wyżej wartości należy traktować jako ryczałt)

 

Pyt. 3

Płyty dachowe „Sandwicz”

W opisie pkt. 3 i 6 podano „płyta warstwowa gr 15 cm z rdzeniem styropianowym”
W projekcie przekrój D1 „ płyta warstwowa o odporności ogniowej EI 15 gr. 15 cm.
 Płyty z rdzeniem styrop. EI 15 nie są produkowane. Proszę o uściślenie czy przyjąć płytę styropianową RE30 (tylko ogień) czy zmienić na płytę np. z rdzeniem z wełny mineralnej REI30, która spełnia parametry EI 15

Odp ad. 3 Dopuszcza się wykorzystanie płyt dachowych z wypełnieniem innym niż styropianowe o odporności ogniowej założonej w projekcie tj. EI 15 oraz współczynniku przenikania ciepła U=0,25 [W/m2*K].

 

Pyt. 4

Poz. 71 przedm. -montaż marek 903,04 kg

Poz. 72               -dostawa marek 343,36 kg

Proszę o korektę

 

Odp. ad .4  W pozycji 72 powinno być: Dostawa 903,04 kg marek stalowych

Pyt. 5 poz. 80- świetliki dachowe

-w przedmiarze 2 szt.

w projekcie -8 szt.

Odp ad.5  Należy przyjąć według kosztorysu (poz. 80)

 

Pyt. 6

poz. 126- ościeżnice drewniane. Proszę o sprecyzowanie, czy SA to ościeżnice zwykłe czy regulowane (opasujące)

Odp. ad. 6 zwykłe

 

Pyt. 7

Elewacja: wyprawa z tynku cienkowarstwowego mineralnego czy tynk biały barwiony
w masie

Odp. pyt. 7 barwiony w masie

 

Pyt. 8

Proszę o potwierdzenie czy wszystkie balustrady wewnętrzne i zewnętrzne maja być ze stali kwasoodpornej. Podstawa wyceny i opis o tym nie mówi

Odp ad. 8 Balustrady mają być wykonane ze stali nierdzewnej

 

Pyt. 9 W której pozycji ujęto balustradę widowni (antresoli) i schodów zewn. sali (drzwi DZ3)

Odp. ad. 9

Balustradę zewn. sali (drzwi DZ3) ujęto w poz. 172 Należy doliczyć balustradę widowni (antresoli) poz. 133 a KNR 1209-02 Balustrady balkonowe proste z pochwytem stalowym 9,07 m

 

Pyt. 10

Brak tynków i malowania lub obłożenia grosem czy pionowych siedzisk trybuny widowni (antresoli)

Odp. ad. 10

Obłożenie płytkami części pionowych siedzisk trybun widowni ujęto w poz. 96 przedmiaru

 

Pyt. 11

Obróbki blacharskie-proszę o uściślenie:

- w opisie z blachy ocynkowanej powlekanej

- w przedmiarze z bl. Tytanowo-cynkowej

Odp. ad. 11

Powinna być blacha ocynkowana powlekana

 

Pyt. 12

Siedziska siodełkowe z oparciem czy bez

Odp. ad. 12

Z oparciem.

 

Pyt. 13

Czy przetarg nie obejmuje wyposażenia w sprzęt sportowy (koszykówka, siatkówka, drabinki, itp.)

Odp. ad. 13. Nie obejmuje

 

Pyt. 14

W jakiej formie należy należy załączyć kosztorys ofertowy :

- w skróconej (podst. wyceny, opis, ilość x cena jedn.=wartość)

-pełny wydruk z pokazaniem nakładów i cen

Odp. ad. 14

- w skróconej (podst. Wyceny, opis, ilość x cena jedn=wartość)

 

Pyt. 15

Poz. 54, 105,120,152 kosztorysu-czas pracy rusztowań, obmiar wynosi zero proszę wyjaśnić czy nie należy wyceniać tej pozycji

Odp. ad. 15

W poz. 54 wyliczono 174, 8214 m-g

W poz. 105 wyliczono 88,7347 m-g

W poz. 120 wyliczono 18, 2958 m-g

W poz. 152 wyliczono 357,6456 m-g

 


 

ZP.-341/27/3/2008r.                                                                   Końskie, dn. 13.11.2008r.

 

 

                                                                                    Otrzymują

                                                         uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym, budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich”

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęły pytania, na które udziela się odpowiedzi:

Pyt. 1 Zamieszczona na stronie internetowej Gminy Końskie dokumentacja przetargowa nie zawiera:

Ad a) dokumentacji technicznej i przedmiary robót przyłącza kanalizacyjnego

Ad. b) przedmiaru robót kanalizacji deszczowej

Ad. c) przedmiaru robót przyłącza gazowego

Odp ad. 1 a

Przykanalik ujęto w projekcie i kosztorysie instalacji wod-kan.

Odp. ad. pyt. 1 b i c

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm. ) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 do SIWZ-u na realizację przedmiotowego zadania dołączone zostają –

- przedmiar robót kanalizacji deszczowej

- przedmiar robót przyłącza gazowego

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r . – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm. przedłuża  termin składania ofert na dzień 24  listopada 2008r. do godziny 09:00.

Otwarcie ofert 24 listopada 2008r. godz. 11.00

W związku z powyższym

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 24 listopada 2008r., do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: 16 500,00 PLN

 


 

                                                                                                Końskie, 13.11.2008r.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Informuję, że Zamawiający na podstawie art. 38  ust.4a  ustawy z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) dokonał zmiany  treści ogłoszenia dotyczącego postępowania  przetargowego pn:

„Budowa hali gimnastycznej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Końskich”

Wyznacza sie nowy termin składania ofert tj. 24 listopada 2008 godzina 09:00 , miejsce UMiG w Końskich pok. 24 (sekretariat). W związku z czym Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 24 listopada 2008r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: 16 500,00 PLN

 


Końskie 14.11.2008 r.

ZP- 341/27/4/2008

 

Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Końskich.”

 

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęła prośba o wyjaśnienie SIWZ, na którą udziela się odpowiedzi:

 

1 W przedmiarze na budowę hali gimnastycznej, przy szkole podstawowej nr 1 w Końskich, w poz. 62,63-są ramy i płatwie z tarcicy nasycone, a  projekcie budowlanym- wykonane są
z drewna klejonego klasy GL30

 

Odp.     Wykonać zgodnie z projektem budowlanym

 

2. W poz. 54, 105, 152- jest czas pracy rusztowań, lecz nie ma sprecyzowanego obmiaru.

Odp.          W poz. 54 wyliczono 174, 8214 m-g

                   W poz. 105 wyliczono 88,7347 m-g

                  W poz. 152 wyliczono 357,6456 m-g

 

W poz. 198 są balustrady z nierdzewki, natomiast poz. 197 i 199-elementy są wykonane ze stali, cz nie należy tych elementów wykonać również z nierdzewki?

 

Odp. Balustrady i elementy poz.197-199  mają być wykonane ze stali nierdzewnej

 

Zamawiający wprowadza modyfikację odpowiedzi na udzielone zapytania w piśmie znak: ZP/27/2/2008r z dnia 10.11.2008r.)

-Zamiast zapisu:

Pyt. 2

Wymiana gruntów nośnych

W opisie i na rysunku kontr. rzutu fundamentów zaleca się bezwzględnie wymienić grunt nasypowy na chudy beton B-10- pod częścią ław

 

Dla zachowania zasad uczciwej konkurencji i aby oferty były porównywalne swoim zakresem proszę:

Ad pkt 2. Podać ilość m3 wykopu i betonu B-10 z podaniem wyceny.

 

Odp. Ad.2

 Zgodnie z rys. K1 pod fundamentami w osiach A/1-7 oraz 1/A-E należy wymienić grunt nasypowy do rzędnej 236 tj. ok. 0,5 m poniżej poziomu posadowienia-szacunkowa ilość chudego betonu pod. w/w fundamentami wynosi 244 m3. Należy dodatkowo założyć iż pod częścią fundamentów poza w/w będzie konieczna wymiana gruntów nasypowych- szacunkowa ilość chudego betonu  to 18 m3.

Z uwagi na skomplikowane warunki gruntowe projektant nie jest w stanie określić dokładnej wartości. ( Podane wyżej wartości należy traktować jako ryczałt)

 

 

-Wprowadza się zapis:

 

Pyt. 2

Wymiana gruntów nośnych

W opisie i na rysunku kontr. rzutu fundamentów zaleca się bezwzględnie wymienić grunt nasypowy na chudy beton B-10- pod częścią ław

 

Dla zachowania zasad uczciwej konkurencji i aby oferty były porównywalne swoim zakresem proszę:

Ad pkt 2. Podać ilość m3 wykopu i betonu B-10 z podaniem wyceny.

 

Odp. Ad.2

 Zgodnie z rys. K1 pod fundamentami w osiach A/1-7 oraz 1/A-E należy wymienić grunt nasypowy do rzędnej 236 tj. ok. 0,5 m poniżej poziomu posadowienia-szacunkowa ilość chudego betonu pod. w/w fundamentami wynosi 22,4 m3. Należy dodatkowo założyć iż pod częścią fundamentów poza w/w będzie konieczna wymiana gruntów nasypowych- szacunkowa ilość chudego betonu  to 18 m3.

Z uwagi na skomplikowane warunki gruntowe projektant nie jest w stanie określić dokładnej wartości. ( Podane wyżej wartości należy traktować jako ryczałt)

 

 


 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/11/07 08:27:00
Redaktor: Administrator